doladowanie wtrysku powietrzem ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ale najbardziej bawią mnie ludzie którzy to kupują, zamontują i będą opowiadać bajki innym kolegą jaki to mają wypasiony dolot. A tak poważnie to nie jest to perpetum mobile żeby dostarczyło więcej energii niż pobrało, po za zmniejszeniem przepływu, wprowadzeniem zawirowań i zmniejszeniu napełnienia cylindrów nie widze żadnych innych skutków tego dziadostwa, a teoria że przy zamknięciy przepustnicy wiatraczek będzię się kręcił jest mocno naciągana bo nie może mieć on na tyle bezwładości żeby dało to jakiś efekt, więcej powietrza da wystawienie filtra powietrza na wprost jazdy niż takie ustrojstwo i jego bezwładność.
pozdrowienia el Kopyto
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
taka ma byc idea dzialania, perpetum mobile to to nie jest, i tez bym tego nie zamontowal ale coz, nie ma to tylko negatywnych stronel Kopyto pisze:a teoria że przy zamknięciy przepustnicy wiatraczek będzię się kręcił jest mocno naciągana bo nie może mieć on na tyle bezwładości żeby dało to jakiś efekt
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
racja racja , a poza tym ustrojstwo w dolocie zakloca jakiekolwiek przewidywane przez producenta doladowanie dynamiczne wywolane rezonansem slupa powietrza w kolektorzeel Kopyto pisze:a teoria że przy zamknięciy przepustnicy wiatraczek będzię się kręcił jest mocno naciągana bo nie może mieć on na tyle bezwładości żeby dało to jakiś efekt, więcej powietrza da wystawienie filtra powietrza na wprost jazdy niż takie ustrojstwo i jego bezwładność.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
i jeszcze zamontowć rurke połączoną z kabinąsilent_rob pisze:a ja proponuje polaczyc pedal gazu z pompka taka jak w d oroweru zeby raptowenie dodajac gazu wtlaczac swieze powietrze pod cisnieniem ;D
żeby w razie potrzeby kierowca mógł nabić z 0,1 bara
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
ale drganie słupa powietrza doładowania rezonansowego zaczyna się od grzybka zaworowego, podąża przez kanał, przewód dolotowy i odbija się od otwartej przestrzeni czyli od pojemności która jest większ niż przekrój kanału dolotowego, tak więc mimo że przepustnica nie jest w tedy przeszkodą to drganie słupa kończy się na kolektorze dolotowym, w tej puszce gdzie wszystkie kanały dolotowe schodzą się w jdną puszke z której dopiero jest doprowadzona przepustnica i dalej poprzez rury filtr powietrza. Nie wiem czy w waszych silnikach takie jest to rozwiązanie ale nie wyobrażam sobie czterech przepustnic i czterech filtrów powietrza, zazwyczaj jest jedna przepustnica ktora się łączy z puszką kolektora dolotowego. A zawirowania w tej puszce powstające na skutek wpływu zamykania się i otwiera zaworów pozostałych cylindrów. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest takie jak w motocyklach. Każdy cylinder ma swój gaźnik lub przepustnice i poza problemem synchronizacji gaźników są tego same plusy bo pulsacje słupa powietrza w poszczególnych cylindrach nie mają wpływu na siebie nawzajem.silent_rob pisze:racja racja , a poza tym ustrojstwo w dolocie zakloca jakiekolwiek przewidywane przez producenta doladowanie dynamiczne wywolane rezonansem slupa powietrza w kolektorze
pozdrowienia el Kopyto
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości