wyjąć trzeba półośki ze skrzyni,
( ja zawsze odkręcam końcówkę wahacza i wtedy kolumna Mc Phersona odejdzie na tyle aby wyjąć półośkę )
olej zlać ze skrzyni
przegub ze skrzyni jakimś drewienkiem postukać aby wyszedł
potem "wydłubnąć" staruy uszczelniacz i wcisnąć nowy.
.nie zapomnij o zalaniu nowego oleju po wszystkim i dokręceniu gałki przy wahaczu.......
po wyjęciu starego uszczelniacxza wyczyścić dobrze powierzchnię gdzie nowy wciśniesz(wbijesz)........i ostrożnie przy wkładaniu go aby się nie zdeformował
ja połączyłem wymianę sprzęgła z uszczelniaczem to miałe skrzynię na stole i łatwiej wtedy
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]