Do czego sluza te elementy turbiny?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Do czego sluza te elementy turbiny?
Witam interasuje mnie do czego służy ten "baniaczek" i ta sruba regulacyjna pod nim??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 15:20 przez KoguT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=435 , bo rozumiem że masz tdi ??tyle że wtedy jakbyś jeździł ciągle na nim to autko będzie troche więcej palić ......jakieś 1l.......Jak chcesz , żeby paliło tyle ile teraz , to zapodaj mu virusa , wtedy autko będzie miało kopaKoguTek pisze:oporniczek??
czyli co??
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 14:51 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...KoguTek pisze:bo mam w samochodzie tak do 1800obr/min turbo dziure...
[ Dodano: 10 Kwi 2007 16:30 ]
powinieneś utrzymywać obroty na poziomie 2 tys przy normalnej jeździe dynamika naj lepsza i spalanie najmniejsze a i żywotność silnika naj dłuższa ...
ale o co Ci chodzi Gobo90, to jest najprawdopodobniej silnik afn , czasami trzeba go przygazować , gdybyKoguTek, jeździł jak mówisz to dawno zapiekłyby mu się kierowniceGobo90 pisze:O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...
[ Dodano: 10 Kwi 2007 16:30 ]
powinieneś utrzymywać obroty na poziomie 2 tys przy normalnej jeździe dynamika naj lepsza i spalanie najmniejsze a i żywotność silnika naj dłuższa ...
to jakoś nie brzmi jakGobo90 pisze:O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...
W ogóle tdi jeżeli jest rozgrzany to można butować i według mnie to co napisałeś ,że nie można butować , aż do przekroczenia 2000 obr wydaje się śmieszne.....to co ma czekać i powoli przyspieszać aż silnik osiągnie 2000 obr i dopiero ruraGobo90 pisze:że 1800 to minimalne obroty pracy TDI-ka.. obroty na których sie powinno jeździć to od 2 do 3 tys...
KoguTek chodziło o to ,że do 1800 obr jest mułowaty i czy nakrętką od kierownicy da się to zmienić
- Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
nie rozumiem co masz na myśli czekać ?? przecież poniżej 2 tys to sie ma tylko na jedynce przy ruszaniu i to nie zawsze...damcio151 pisze:W ogóle tdi jeżeli jest rozgrzany to można butować i według mnie to co napisałeś ,że nie można butować , aż do przekroczenia 2000 obr wydaje się śmieszne.....to co ma czekać i powoli przyspieszać aż silnik osiągnie 2000 obr i dopiero rura
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości