Nie ma iskry z cewki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kapibara
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 - Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 - Kontakt:
 
Nie ma iskry z cewki
Witam, jak w temacie auto nie ma iskry zadnej podczas krecenia. Napiecie do cewki idzie sprawdzone ale z cewki nic. Jak myslicie co to moze byc. Podejrzewam cewke ewentualnei czujnik hall bodajrze przy aparacie zaplonowym. Wie ktos moze jak to sprwdzic
			
									
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
To nie moja porada ale powtarzam bo dobra. Jak kręcisz rozrusznikiem i hall dobry, to obrotek się ruszy (dostaje od halla sygnał poprzez ECU)
A cewkę to najlepiej podmienić na próbę. Niema łatwej mozliwości sprawdzenia cewki, bo sprawdzanie miernikiem nie starczy. Przebicie może mieć dopiero przy wytworzeniu wysokiego napięcia.
Z moich doświadczeń: w dwu moich autach padły cewki przy przebiegu ok 250 tys. Hall nigdy i nikomu z moich znajomych, ale na forum się kolegom zdarzało.
			
									
									A cewkę to najlepiej podmienić na próbę. Niema łatwej mozliwości sprawdzenia cewki, bo sprawdzanie miernikiem nie starczy. Przebicie może mieć dopiero przy wytworzeniu wysokiego napięcia.
Z moich doświadczeń: w dwu moich autach padły cewki przy przebiegu ok 250 tys. Hall nigdy i nikomu z moich znajomych, ale na forum się kolegom zdarzało.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- Kapibara
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 - Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 - Kontakt:
 
Dzieki za zainteresowanie. Nie mam kiedy dokladnei pomierzyc wszystkiego ale zrobie to jutro. Auto odpala a po paru minutach jazdy gasnie i nie odpala. Kiedys zrobilem 2 pomiary i to jest klucz bo jak nie hccial odpalic to na kablu prowadzacym do czujnika halla nei bylo napiecia ale po jakims czasie sprawdzilem i bylo ale wtedy juz odpalil. Wiec cos od kabli albo od sterownika. No chyba ze cos jeszcze. Bede mierzyl tez opor na cewce zaplonowej moze cos wyniknie. 
[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 20:36 ]
aha oscyloskopu nie mam niestety a teraz by sie przydal. Sprawdze jeszcze sygnal z halla przy kreceniu walem no ale to tylko zwyklym miernikiem
			
									
									[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 20:36 ]
aha oscyloskopu nie mam niestety a teraz by sie przydal. Sprawdze jeszcze sygnal z halla przy kreceniu walem no ale to tylko zwyklym miernikiem
- Marihuana Man
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 867
 - Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
 - Lokalizacja: Gorzów Wlkp
 - Kontakt:
 
Ktoś powie że mam jedną gadkę na problemy z ADY i ciągle się powtarzam ale... przy tych objawach znowu walne swoje... czujnik obrotów wału...Kapibara pisze:Auto odpala a po paru minutach jazdy gasnie i nie odpala.
Lokalizacja w watku ponizej
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97068
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
						- Kapibara
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 - Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 - Kontakt:
 
Marihuana Man, jestes pewny??? jak to zdiagnozowac i upewnic sie ze to na bank to. Wolalbym zebyt to tylo to ale sie okaze jutro jak sprawdze czy komp daje napiecie do czujnika halla 
[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 23:50 ]
aha no i czasem to nei jest tak ze jedne ady maja ten czujnik w bloku a inne przy aparacie zaplonowym???
			
									
									[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 23:50 ]
aha no i czasem to nei jest tak ze jedne ady maja ten czujnik w bloku a inne przy aparacie zaplonowym???
- Marihuana Man
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 867
 - Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
 - Lokalizacja: Gorzów Wlkp
 - Kontakt:
 
To właśnie ten czujnik który pokazalem jest główna przyczyną tych problemów... Bardzo często pseudomechanicy diagnozują od razu... awaria kompa... Bo wszytko niby sprawne a iskry i tak nie ma... Już kilka osób na forum miało problem z tym czujnikiem... Sam zreszta tez go jesienią wymieniałem...czyli to są 2 rożne czujniki, czyli jak zdiagnozować ten drugi? no i czy to on moze byc odpowiedzialny za to ze nba wtyczce do czujnika halla nei ma napiecia
Diagnozuje się to przez VAGA... Tylko że jest z tym trochę zachodu... Błąd nie jest widoczny przy uruchamianiu auta, gdy czujnik ma jeszcze jakaś sprawność (sprawność czujnika spada wraz z wzrostem temperatury silnika). Po prostu trzeba trafić dokładnie w ten moment gdy czujnik zawiedzie.... Czyli autko musi cały czas chodzić i w chwili gdy właśnie zdycha dopiero wywala błąd na kompie... Napisz na PW do Ku_bi Też przechodził przez to i właśnie od niego sie dowiedziałem o możliwości takiej diagnozy przez Vaga...
To co znalazłem w archiwum..
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... light=wale
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... light=wale
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
						- 
				igorek78054
 - Nowicjusz

 - Posty: 2
 - Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:59
 - Lokalizacja: olsztyn
 
- Kapibara
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 - Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 - Kontakt:
 
Dzieki panowie, ostatecznei postawilem dzis na na ten czujnik ale nie jest to pewne na 100%. Dzis autko smigalo dobrze zgaslo raz jak sie nagrzewalo ale odpalilo bez problemu ale jak aptrze na te wszystkie tematy to warto ten czujnik wymienic i oby to wlasnei on byl za wszystko odpowiedzialny. Odezwe się jutro
			
									
									Kapibara pisze:Dzieki panowie, ostatecznei postawilem dzis na na ten czujnik ale nie jest to pewne na 100%. Dzis autko smigalo dobrze zgaslo raz jak sie nagrzewalo ale odpalilo bez problemu ale jak aptrze na te wszystkie tematy to warto ten czujnik wymienic i oby to wlasnei on byl za wszystko odpowiedzialny. Odezwe się jutro
jak zakończyła się "przygoda" z gasnącym autem ?
mam podobny problem i czeka mnie wymiana czegoś
pozdrawiam
- Kapibara
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 - Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 - Kontakt:
 
Witam ponownie,
Wszystko jest w fazie testowania ale neich te zdjęcia będą za odpowiedz:

 
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 22:53 ]
Wielkie dzieki dla wszystkich którzy sie tym zainteresowali. mam nadzieje ze to koniec z tym problemem ale narazie za wczesnie na ostateczna opinie. Ten czujnik walu korbowego to naprawde straszny bubel i drogi 216zl
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 22:58 ]
A teraz z calkiem innej beczki. Ma ktos może taka rureczke, chodzi o tą czarna grubą pordzewiałą, ile cos takiego moze kosztować? No i jakby ktoś mógł mi sprawdzić numer tej rurki w ETCE

			
									
									Wszystko jest w fazie testowania ale neich te zdjęcia będą za odpowiedz:

 [ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 22:53 ]
Wielkie dzieki dla wszystkich którzy sie tym zainteresowali. mam nadzieje ze to koniec z tym problemem ale narazie za wczesnie na ostateczna opinie. Ten czujnik walu korbowego to naprawde straszny bubel i drogi 216zl
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 22:58 ]
A teraz z calkiem innej beczki. Ma ktos może taka rureczke, chodzi o tą czarna grubą pordzewiałą, ile cos takiego moze kosztować? No i jakby ktoś mógł mi sprawdzić numer tej rurki w ETCE

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości
