quote="Kenaj"]miałem doświadczenia z RP i wiem co można z tym zrobić za relatywnie małe pieniądze, mam swój temat w speed[/quote]
Ale AAM ma inne tłoki niż RP i dzięki temu stopień sprężania o 1 niższy (chodzi o wybrania w denkach tłoków). Wykręcenie ponad 90 KM z AAM-a przy pozostawieniu stopnia sprężania 9, to sorki, ale skórka nie warta wyprawki, za duże koszty w "akcesoriach" tunerskich.
Chyba, że np. mocno splanujesz głowicę, żeby zniwelować tą różnicę, da się to nawet wyliczyć z dość dużą dokładnością o ile trzeba splanować. Pod warunkiem, że zadbasz o to, żeby tłoki nie pojechały po zaworach. Plus wałek i komputer.
Różnica w silniku 1.8 75KM a 90KM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dzięki bardzo za odp
Dziękuje wszystkim za odpowiedz przekaże kumplowi raczej nie będzie zadowolony raczej namówie go na kupno VR6 i wtedy bedzie moc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości