Sytaucja jest nastepujaca, odpalam zimne auto, ladnie odpala , bez dodawania gazu itd ale obroty wolne ma na 2000, pozniej miarowo spadaja i maja 900 ,mowie pozniej bo w miare jak sie autko rozgrzewa to one spadaja, podejrzewam niebieski czujnik ale mysle jeszcze o sondzie lambda, tylko ze sonda to jeszcze objawia sie wysokim spalaniem , a z tymu mnie ok, 10-11 LPG czasem jak oszczedzam to 8. Tak tylko sie chcialem upewnic czy to takie sa objawy wadliwego niebieskiego czujnika ssania ? powiem jeszcze ze wymienilem ostatnio czarny czujnik ( zamiennik ) bo mi wskazowka sie nie podnosila od temp a termostat sprawny.Ale do tego czasu bylo wszystko ok.
Resety kompa nie pomagaja, stal cala noc bez pradu, rano odpalil ok a na nastepny dzien znowu wiesielec. To samo jest na LPG i na PB, z tym ze na PB wolne ma na ok 1500-1700 obr i szybciej spadaja. No i co tu zaradzic ?
a tak poza tematem , czujniki te na wezu przy głowicy za co odpowiadaja ? bo z tego co ja kojarze to:
Niebieski - ssanie
Czarny - wskazowka na desce i ... ???
Czerwony - dane do ECU ??
dzieki za pomoc, pozdrawiam
RP wisielec na 2000 tys obr
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
RP 2000 obr.
Witam
czarny wskażniki i zegary
niebieski ECU wtrysk ( sterowanie ssaniem)
czerwony wyłącznik ogrzewania kolektora (jeż)
Pozdrawiam.Andrzej.
czarny wskażniki i zegary
niebieski ECU wtrysk ( sterowanie ssaniem)
czerwony wyłącznik ogrzewania kolektora (jeż)
Pozdrawiam.Andrzej.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Domagalskiego ???tdi1982 pisze:guti to samo co u mnie w pasku było czyli silniczek krokowy wczyść polecam domagalskiego i jego ludzi chyba wiesz o co chodzi
![mlotek :mlotek:](./images/smilies/hammer_2.gif)
![mlotek :mlotek:](./images/smilies/hammer_2.gif)
![mlotek :mlotek:](./images/smilies/hammer_2.gif)
![dzida :dzida:](./images/smilies/dzida.gif)
![dzida :dzida:](./images/smilies/dzida.gif)
![dzida :dzida:](./images/smilies/dzida.gif)
![Nasty :butthead:](./images/smilies/icon_butt.gif)
![Nasty :butthead:](./images/smilies/icon_butt.gif)
![Nasty :butthead:](./images/smilies/icon_butt.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 10:24 pm ]
tedeju tylko Tobie w pasku na beznynie bylo ok. a u mnie wlasnie szaleje na PB i LPG ale jak jest tylko zimny, pozniej jak sie rozgrzeje to dziala jak powinien. Podejrzewam niebieski czujnik , zobaczymy co z tego wyjdzie po swietach
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
ja bym tam sprawdził wężyk do serwa hamulcowego, ten między kolektorem a zaworkiem takim czarno żółtym, ja własnie miałem podobne objawy obroty przy 2000rpm i też miarowo spadały. wymieniłem i jest ok:)
to taka moja sugestia bo gdyby niebieski czujnik padł to i tak na ssaniu ma koło 1100-1200 rpm
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
to taka moja sugestia bo gdyby niebieski czujnik padł to i tak na ssaniu ma koło 1100-1200 rpm
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 335 gości