Jakie spręzyny (jakiej firmy) kupić do vento na tył ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sinoor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 14:06
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Jakie spręzyny (jakiej firmy) kupić do vento na tył ??

Post autor: sinoor » pt kwie 06, 2007 14:54

Witam !
Posiadam samochód VW Vento 1,8i. Chcę kupić do niego sprężyny na tył bo strasznie siadł..(3 osoby i już trze )
Oglądałem na allegro - ceny są już od 40 zł ale nie wiem jakiej firmy będą odpowiednie. I tu proszę o poradę.
Zaznaczam że chcę seryjne sprężyny - nie żadne sportowe...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 06, 2007 16:11

Też w swoim Vento ostatnio zmieniałem, kupiłem w sklepie po 60 zeta ale tyle wiem że polskie, i jestem zadowolony (na razie)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt kwie 06, 2007 17:59

sinoor, polecam to LESJOFORS sprężyna zawieszenia T VW GOLF/VENTO
1,4-1,8/1,9D/TD 9/91-9/97 nr czesci CS6521 to jest zwyła
Grubość [mm]: 10,25
Średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 342
i jak chcesz wersja wzmocniona
sprężyna zawieszenia T wzmocniona VW GOLF/VENTO
1,4-1,8/1,9D/TD 9/91-9/97 nr czesci CS6522 ta sama firma
Wersja wzmocniona:
Grubość [mm]: 10,75
Średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 327
tej 1 to cena ok 80 zł tej 2 ok 150 zł



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pn kwie 09, 2007 10:23

To ze trze to nie jest wina spreżyny , sprezyna dalej moze byc mocna (zadko sie zdarza by zwiotczala) poprostu wsadz nowe odboje, gorny talerz amorka (ten zamykajacy sprezyne) wlasnie sie opiera na odbojach, jak sa zgnite albo pokruszone to na czym sie ma oprzec i wtedy ci kolo ociera.

Skontroluj jescze amortyzatory , auto sie nie moze bujac , falowac. Nowe twardsze polepszą stabilnosc na drodze , jezeli montujesz standart to polecam SACHS'a.

Ponizej oslony z odbojami na amorki tył golf3/vento.

Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 09, 2007 12:43

MarcoVW pisze:poprostu wsadz nowe odboje,
odboje działają tylko awaryjnie, na największej dziurze.
Jak widać że auto na zwykłym zawieszeniu nisko siedzi na postoku to wiadomo że padły sprężyny i do zmiany. A odboje to się owszem zakłada, musza być, ale bardziej służą do trzymania plastykowych osłon. Dlaczego? Bo każde nawet fabryczne się w połowie rozlatują na długo przed wymianą amorków, a mimo to nic nie trze. Zajrzyj do paru golfów a zobaczysz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pn kwie 09, 2007 12:51

No jak nisko siedzi tyl na postoju to wiadomo ze springi padly.
Ale jak siedza 3 osoby i wtedy sie robi nisko to nie zawsze musza to byc sprezyny.

Paweł Marek a pomysl w gwincie jak jest wyregulowany nisko pod sama opone i nic nie trze ?? To wlasnie zasluga umieszczonego w nim odboju :hmm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości