Wzmocnienie, blacha, nie wiem co to jest :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wzmocnienie, blacha, nie wiem co to jest :(
Witam, witam - nieciekawy prezent na Zajaca sobie zrobilem - pomykalem jak Roberto Kubica pomiedzy dziurami ale na ostatniej prostej nie udalo sie uniknac spotkania z wystajacym kawalkiem blachy i..
teraz juz ta powazniejsza czesc: uszkodzilem sobie jakas blache, wspornik, wzmocnienie przykrecane 4 srubami w odleglosci ok 10 cm za katalizatorem (liczac od strony kolektora) do podlogi. Nad tym znajduje sie tunel z rura wydechowa. Na elemencie nabite sa logo VW i rzecz jasna Made in Germany wiec jest to czesc oryginalna. Samochod to MK3 1,8 ccm 90 horse power - wersja GT.
Jezeli ktos ma jakies info - pomozcie
P.S. Fotki dodam pozniej
teraz juz ta powazniejsza czesc: uszkodzilem sobie jakas blache, wspornik, wzmocnienie przykrecane 4 srubami w odleglosci ok 10 cm za katalizatorem (liczac od strony kolektora) do podlogi. Nad tym znajduje sie tunel z rura wydechowa. Na elemencie nabite sa logo VW i rzecz jasna Made in Germany wiec jest to czesc oryginalna. Samochod to MK3 1,8 ccm 90 horse power - wersja GT.
Jezeli ktos ma jakies info - pomozcie
P.S. Fotki dodam pozniej
- anthrax00001
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
- KrisGliv
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:10
- Lokalizacja: Gliwice / UK
- Kontakt:
Hej!
Mam podobny problem u siebie, znaczy sie nie urwalem tego wspornika ale jest on jak by to powiedziec "luzny", nie przylega do wydechu i powoduje dzwonienie na wolnych obrotach, co delikatnie mowiac nie jest mile dla ucha. Pytanie moje jest takie czy to powinno byc przyspawane czy w inny sposob przymocowane, nie wiem zacisniete czy cos takiego?
Samochod to Bora 1,9 TDI
Dzieki za pomoc
Mam podobny problem u siebie, znaczy sie nie urwalem tego wspornika ale jest on jak by to powiedziec "luzny", nie przylega do wydechu i powoduje dzwonienie na wolnych obrotach, co delikatnie mowiac nie jest mile dla ucha. Pytanie moje jest takie czy to powinno byc przyspawane czy w inny sposob przymocowane, nie wiem zacisniete czy cos takiego?
Samochod to Bora 1,9 TDI
Dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 20:57 przez KrisGliv, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w mk3 sa to śróby z płaskimi łbami wspwanymi w podłogę, nie wiem czy w mk4 tak samo. Generalnie trzeba z tym coś zrobić, bo jeżeli wyrwane zostały te śróby to jest to miejsce w którym szybko zacznie się korozja
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- KrisGliv
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:10
- Lokalizacja: Gliwice / UK
- Kontakt:
Wlasnie problem polega na tym, ze jest to ladnie przykrecone do podwozia i wewnetrzna czesc ktora ma amortyzowac wstrzasy zawieszona jest na gumach osadzonych na wlasnie tej czesci przykreconej i to ona nie przylega sztywno do wydechu powodujac dzwonienie. Sorki jesli zamieszalem za bardzo
I nie wiem czy ta wewnetrzna czesc powinna bys przyspawana....
I nie wiem czy ta wewnetrzna czesc powinna bys przyspawana....
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości