Nadmierne spalanie benzyny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_Sandman_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:41
Lokalizacja: Kołobrzeg

Nadmierne spalanie benzyny

Post autor: _Sandman_ » pt kwie 06, 2007 17:32

Mój mk2 to jest 1,6 benzyna spalił 5l na 30 km. Tyle mu wlałem po dobrowadzeniu na 0 i na stacji zrestartowałem licznik. Co może byc przyczyną takiego spalania?? Żadnych wycieków nie ma. Może coś przy gaźniku trzeba wyregulować ???? Normalnie mi palił 8l/100km


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: krzysiupl » sob kwie 07, 2007 10:47

moim zdaniem to normalne ze spalił te 5l. bo wyobraz sobie ze zbiornik jest dosyc duzy i jak wlałes te 5l to rozlało sie po całej powierzchni i została na dnie cienka warstwa tego paliwa a pływak co wciaga paliwo niejest na samym dnie i niedotyka samego dołu.
tak to sobie tłumacze bo jak miałem diesla i wlałem 2litry to przejechałem 10km a przecierz normalnie na 5l to 100km przejezdzam,
takze moja rada nigdy niejezdzij do zera



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob kwie 07, 2007 10:57

Krzysiupl moze nie do konca jest tak jak mowisz, bo przeciez 0 to nie jest bak oprozniony do konca tylko poziom ponizej ktorego smok juz nie zassie, jak mu nalal 5 litrow to te 5 litrow powinien mu spalic, ale sama sytuacja nie jest az tak dziwna bo: 5 l/30 km daje 16 l/100km nie zakladajac zadnych strat tych 5 litrow w ukladzie paliwowym (nawet przechyl samochodu moze powodowac dziwne rzeczy...) no i powiedz w jakim stylu pokonales te 30km, bo jak to byl oes to sie nie dziwie ze ci tyle wzial...
Ogolnie moja rada jest taka: niczego nie ruszaj, tylko nalej mu normalna ilosc i znowu sprawdz spalanie, jak dalej bedzie takie niepokojojace to bedziemy myslec dalej.



Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: krzysiupl » sob kwie 07, 2007 11:06

Racja - nalej normalna ilosc paliwa i bedzie wiadomo

[ Dodano: 07 Kwi 2007 19:25 ]
podam ci ciekawy przykład ze twój jednak duzo spalił - 5l na 30km
Ja mam golfa z 89r 1.6 benzyna .otóz mi dzis zabrakło paliwa tak do zera ze juz nieodpaliłem,stał cała noc wsiadam i nic-wlałem 4litry to znaczy 3.5l bo troche wylałem i przejechałem jak narazie 40km ale w wiekszosci w trasie ale z predkoscia 100-120k/h i pare razy w rure nawet na 2 biegu jechałem 100km/h bo sprawdzałem przyspieszenie takze nieoszczedzałem. to dowodzi ze mi mniej spalił, amiałem sucho w zbiorniku.musisz poszukac przyczyny takiego szybkiego spalenia benzynki.



Awatar użytkownika
_Sandman_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:41
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: _Sandman_ » ndz kwie 08, 2007 19:32

jednak wyciek mnie spotkał. między gażnikiem a kolektorem. Samochód nie robił plam bo jak stał nie bylo takiego ciśnienia żeby wypchać paliwo. Podczas jazdy się uwalniało. Naprwaiłem to w ten sposób że odkręciłem filtn, gażnik i spowrotem założyłem dobrze dokrecając i jest gucio teraz. Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]

adam_franciszek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: adam_franciszek » pn kwie 09, 2007 11:37

Zaciekawilo mnie to zagadnienie... spalanie, wiadomo... Nie piszesz jaki masz typ gaznika, ale chyba Pierburga? Czy inny? I teraz pytanka: Czy miedzy gaznikiem a kolektorem jest jakas uszczelka, czy sam cos kombinowales (silikon)? Czy duzo jest roboty z tym odkrecaniem gaznika (ile srubek)? Jak wyczailes ten "wyciek"? To nie jest tak oczywiste jak piszesz... Wedlug Kasedorfa (tego od gaznikow) wyzsze spalanie w Pierburgach to warunki eksploatacji lub blad techniki jazdy, niewlasciwe paliwo, zanieczyszczenie lub woda w gazniku, niezupelne zamkniecie przepustnicy I stopnia, uszkodzenie iglicy zawodu plywaka, uszkodzenie plywaka (niewlasciwy poziom paliwa), uszkodzony czujnik temperatury, uszkodzony potencjometr przepustnicy. Wiec jak na to wpadles?

Ciekawi mnie czy w PN-kach taki numer moze sie zdarzyc i czy takim "mykiem" mozna cos pomoc?


Czolem!

Wszystko jest trudne nim stanie się proste.

Awatar użytkownika
_Sandman_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:41
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: _Sandman_ » wt kwie 10, 2007 11:36

dokładnie może Ci nie odpowiem. Ale od początku. Oglądam wszystko w związku z nadmiernym spalaniem i patrze że w rejonie gażnika i kolektora mokro jest, wkładam ręke i żeczywiście benzyna. No więc zdejmuje filtr osłone tą całą i dostałem się do 3 śróbek które trzymają ten zbiorniczek gdzie pływak jest i 3 śróbki trzymające cały gażnik. Sprawdzam wszystki po koleji łącznie z iglicą, płuwakiem. Podniosłem całóść i rzeczywiście była tam jakaś uszczelaka osadzona na trzech śróbach ale nie tykałem jej tylko skręciłem wszystko spowrotem i póki co jest cacy. :bigok:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości