Dym z bagnetu i z pod korka oleju,oraz bialy osad!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Dym z bagnetu i z pod korka oleju,oraz bialy osad!

Post autor: blue66 » sob kwie 07, 2007 00:28

Jak w temacie po przejechaniu 8km otwieram mache oczywiscie silnik pracuje,wyciagam
bagnet a z niego leci dym odkrecilem korek wlewu oleju a tam tez kurna co jest grane!
A cha jeszcze pod korkiem wleu oleju zauwazylem bialy osad i to samo bylo w odmie nadmienie ze robie male odcinki po 8-11 km do roboty czy to nie dogrzanie silnika?



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » sob kwie 07, 2007 00:36

czeka Cie wymiana uszczelki pod glowica :)

droga sprawa ale zrob to jak najszybciej bo pozniej dobijesz reszte ... ;D



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob kwie 07, 2007 01:10

to co dymi to może być tylko para wodna (wciągnięta z powietrza)
jako ze robisz krótkie odcinki to ten kisiel pod wlewem oleju jest normalnym objawem
jeśli nie ubywa ci płynu chłodniczego to uszczelka pod głowicą jest cała (moze ubywać z powodu innych wycieków więc najpierw musisz to wykluczyć)
na zimnym silniku (żeby się nie poparzyć) odpal motor i zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego jeśli będa pojawiały sie bombelki to uszczelka głowicy do wymiany
jeśli bombelków niebędzie to uszczelka jest dobra


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » sob kwie 07, 2007 01:59

Kurna uszczelke robilem ze dwa tydnie temu i mech. dal dupy ze z pod uszczelki wycieka plyn chlodniczy gosc za cala robote oddal kase bo nie chcialem zeby juz mi tam cos grzebal! We wtorek autko idzie do sprawdzonego chlopa i juz zna cala historie! A mianowicie oddalem autko do tego goscia http://www.maha-wsop.pl/web/index.php wszystko fajnie pieknie cena wydawala sie rozsadna to czemu nie sroda 8:00 rano autko u mech. kierownik tegoz to zakladu mowi bedzie gotowe na 16:00,a tu telefon ze glowica z planowania wroci jutro kolo 12:00 poskladaja i bedzie gotowe za 3-4 godz. mowie spoko, a tu znowu telefon od goscia ze sruby zardzewiale ble ble ble i a utko bedzie na poniedzialek juz sie zagotowalem! I tu dzwonie w poniedzialek a gosc mi mowi ze poskladal ale na 4 cylindrze nie ma kompresji ja mowie CO! Tlumaczy ze jego wina bedzie znizka 200 stowy Ponoc krzywy zawor czy cos? Juz bardzo WK......ny! tam pojechalem i mowie facet co jest a on ze na 4 nie bylo kompresji kupil nowy! I tu nagle nie ma na 1 kompresji to juz mi z czasszki dymilo tak bylem zly powiedzialem gosciowi ze chce nowy olej i plyn bo uszczelka to chyba normalka i nie wpomne ze wszystko zalane plynem i olejem! A tu co mialem wypisane na faktorze :
-uszczelka ukladu wydechowogo
-sruby glowicy
-olej mobil 15w40 pol na pol z plunem taki tam bajzel bym+filtr
-uszccelka kolektora wydech.
-uszczeka pokrywy zaworow
-uszczelka kolektora ssacego
-uszczelniacz walu korbowego
-plun chlodniczy
-uszczelka glowicy miala byc ERLING na faktorzejest 95zeta a u mnie wystaje metal z pomarznczowymi no nie wiem jakies tam wsawki i wiem na bank ze to jest 4max
-i to tyle a ja pojechelam tam z ysterka taka ze brzalo olej i pocenie z pod uszczelki !
KU.....WA chce goscia ujebac za nie wachowa robote itd http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?p=188104 a tu panowie ten jankopolo ten caly kierownik co mi ta cala CHU.............jnie odwalil



greg

Post autor: greg » sob kwie 07, 2007 09:48

blue66, zrób raz a porzadnie - daj głowicę na sprawdzenie szczelnosci bo wyglada to na pęknięcie (moze gość jednak nie dał ciała ze składaniem tylko wada głowicy), jesli głowica szczelna to wina złożenia - czyli nowa uszczelka + j abym dał nowe śruby głowicy i porządnie skręcić z kluczem dynamometrycznym.



Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: macbu » ndz kwie 08, 2007 10:13

I proponuje dobry olej :)


Macbu

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości