Światła postojowe - czy to błąd?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 06, 2007 19:34

Odłączyć i zaizolować ten czerwono biały dochodzący do kabla 58R.
Znaleźć drugi koniec od NSL, podłączyć z powrotem i chyba wsio zadziała.
Ten brązowy sprawdzić miernikiem czy to nie masa, bo jeśli tak to coś więcej nakichane, nawet w samym włączniku, ale nie sądzę.

[ Dodano: Pią Kwi 06, 2007 7:36 pm ]
Bo jest taka opcja jeszcze że ten od NSL został odcięty po to ,zeby wykorzystać napięcie po wyciągnięciu włącznika - tak jak się włącza przeciwmgielne, ale do czego ej wykorzystać nie mam pojęcia. Zrób to co napisałeś plus to co ja napisałem i zobaczymy. Bezpieczniki sa tanie :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 17:00
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: jn » pt kwie 06, 2007 21:32

Ok, jutro będę wszystko sprawdzał, a zauważyłem,
że nie mam przeciwmgielnych z tyłu, bo one się
włączają razem z halogenami tak? (max w prawo i wysunięty przełącznik).

Jutro napiszę co i jak, dzięki za pomoc i czas, jesteś wielki.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 06, 2007 21:50

jn pisze:bo one się
włączają razem z halogenami tak? (max w prawo i wysunięty przełącznik).
a no widzisz nie masz to już wiesz czemu.
Nie zawsze razem się świecą. Jeśli to wyłącznik z opcją halogenów to po pierwszym wyciągnięciu masz przód, po drógim przód i tył. Jeśli bez opcji halogenów (raz wyciagany) to mógł coś poprzedni własciciel pokombinować, żeby zapalać te i te. Więc być może o to z tym chodzi. Zobacz jaki to włącznik. Może była kombinacja podwójna czyli przerobil zasilanie postojówek jak wyżej ustaliliśmy oraz przerobił zasilanie halogenów


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 17:00
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: jn » pt kwie 06, 2007 22:02

Jest to przełącznik z możliwością jednego wyciągnięcia,
czyli dobrze rozumiem, przed majsterkowaniem poprzedniego
właściciela, albo świecą się halogeny i przeciwmgielne z tyłu,
albo nie świeci się nic? To zrobił tak, żeby się świeciły tylko halogeny
(rozumiem go). Hmm. No nic, jutro będę kombinował.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 06, 2007 22:17

jn pisze:lbo świecą się halogeny i przeciwmgielne z tyłu,
albo nie świeci się nic? To zrobił tak, żeby się świeciły tylko halogeny
(rozumiem go). Hmm. No nic, jutro będę kombinował.
nie nie. Opcje sa takie: jeśli to było auto bez halogenów, to wyciągnięcie zapala tylne przeciwmgłowe. Mógł dołożyć sam halogeny z przodu i kombinował.
Albo miał wcześniej halogeny, zepsuł mu sie włącznik z opcją halogenów i założył taki bez opcji halogenów bo jest tańszy. I kombinował.
Bo jeśli są halogeny i włącznik z opcją halogenów jak nalezy to pierwsze wyciągnięcie zapala tylko przednie, a drugie przednie i tylne. Przednich się częściej używa, tylnich rzadko, więc przerobka żeby zapalały sie tylko równocześnie byłaby do d...


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 17:00
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: jn » wt kwie 10, 2007 20:39

No nadal nic, połączyłem przewody które zostały poucinane od przełącznika,
ale postojowe już nie świeciły nawet po przekręceniu stacyjki, ponadto nie miałem
świateł drogowych z tyłu. Po tej kombinacji zostały mi 2 wolne przewody wychodzące
chyba z prawej strony (od kierownicy) - nie należą one do wiązki przewodów które
idą z tej wtyki od wszystkich bezpieczników:

- biało czerwony (jak już wspominałem, ma on jakby mały bezpiecznik po drodze),
- szary (cały czary), wcześniej był podłączony dodatkowo do przewodu szaro-czerwonego.

Chyba bez elektryka się nie obędzie, o ile on sobie da rade.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 213 gości