Wymiana krućca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
- Lokalizacja: CMG
Wymiana krućca
Czeka mnie wymiana krućca z prawej strony silnika, ponieważ zaczyna mi z niego przeciekać płyn chłodniczy. I w związku z tym musze spuszczać cały płyn czy można się bez tego obejść?
ja wymieniałem kruciec cała operacja łatwa, podstaw sobie pod silnik jakies naczynie na wode bo pocieknie po całym motorze i najlepiej jak masz pod silnikiem osłone to ja zdejmij. Jak zdejmiesz ten najgrubszy wąz idący do chlodnicy to podnies go odrazu do góry tak zeby wiecej nie cieklo. U mnie to co zleciało do miski pod motorem zostało wlane spowrotem bo był płyn nawet czysty, choc powinno sie wymienic plyn. Tyle co brakowało to dolalem nowego i dziala. ładnie poskręcasz, a wczesniej przeczyscisz to miejsca łączenia krućca (chyba tak sie pisze ) z motorem to bedzie wszystko git . Jasno opisałem? jak cos to pytaj
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Króćców podróbek nie dokręca się na amen, gorszy materiał na metalowe tulejki w ktorych śroby siedzą
jak każdą sróbę, spryskać colą wd40 lub czymś takim, porządna 10tka nasadowa lub oczkowa, ciągnąc śróbkę kluczem palnąć w nią młotkiem parę razy. Urwie się to trudno.cezary pisze:Ale jak ruszyć te śruby skoro one (chyba ) od nowości nie ruszane?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam!
Pozwole się podłączyć pod post Kolegi bo też czeka mnie wymiana króćca.
Od jakiegoś czasu delikatnie z niego cieknie.
Koleś mówił mi żeby nie kupować tanich zamienników tylko najlepiej oryginał (mimo, że kosztuje podobno dużo więcej).
Mam więc pytanko. Orientuje się ktoś może jakiej firmy króćce szły na montaż fabryczny lub z jakiej firmy szukać zamiennika nie ustępującemu jakością oryginałowi?
Drogi taki "gadżeto-bajer" (króciec uczciwej jakości)?
Ps. Niestety nie mam Etki. Jak Którys z Kolegów mógłby podać mi numer fabryczny tego króćca do MKIII silnik 1,8 ABS to byłbym wdzięczny.
pozdrawiam
Pozwole się podłączyć pod post Kolegi bo też czeka mnie wymiana króćca.
Od jakiegoś czasu delikatnie z niego cieknie.
Koleś mówił mi żeby nie kupować tanich zamienników tylko najlepiej oryginał (mimo, że kosztuje podobno dużo więcej).
Mam więc pytanko. Orientuje się ktoś może jakiej firmy króćce szły na montaż fabryczny lub z jakiej firmy szukać zamiennika nie ustępującemu jakością oryginałowi?
Drogi taki "gadżeto-bajer" (króciec uczciwej jakości)?
Ps. Niestety nie mam Etki. Jak Którys z Kolegów mógłby podać mi numer fabryczny tego króćca do MKIII silnik 1,8 ABS to byłbym wdzięczny.
pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- macbu
- Użytkownik
- Posty: 444
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
- Kontakt:
kruciec
Ja polecam wytoczyć sobie z aluminium (typ A-06 tokarz bedzie wiedział odpowiednie aluminum do toczenia) krućca tego bocznego ale nie dokladnie kształu oryginalnego tylko normalny okragły zeby przylegal do głownicy wieksza powierzchnia... idealnie bedzie pasować i dac na zwykla uszczelke... wczesniej nie mnoglem dostac oryginalnego krucca a na podrubie niecieklo przez okolo 3 tygodnie dorobienie z aluminium koszt okolo 50 zl u tokarza... a efekt murowany juz roczek tak chodzi i nic sie nie dzieje... a plyn spusc sobie sciagajac dolnego weza co idzie do chlodnicy...
Macbu
-
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
- Lokalizacja: CMG
Wczoraj przeprowadzałem operacje wymiany krućca. Wszystko poszło łatwo. Najlepiej właśnie jest spuścić cały płyn z układu. Spuściłem dolnym wężem od chłodnicy. No i przy odczepianiu węża z tego krućca to też poleci troche płynu z nagrzewnicy. Obczyściłem miejsce styku silnika z krućcem, poskręcałem, nalałem płynu. Teraz ani kropelka nie skapnie.
czeka mnie w najblizszych dniach wymiana tego nieszczesnego krućca, czy trzeba potem odpowietrzac uklad czy uklad sam sie odpowietrzy?? silnik 1,8 ABS
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 338 gości