Przy maksymalnym skręceniu kół piszczy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob mar 31, 2007 16:30
Lokalizacja: Poznań

Przy maksymalnym skręceniu kół piszczy...

Post autor: szadek » czw kwie 05, 2007 17:02

Witam.
Pytnie jak w temacie.
Może znawcom wydać się głupie ale nie wiem właściwie o co codzi bo w moim golfie (co prada kupiony nidawno) absolutnie nic nie stuka nie puka nie trzeszczy zawieszenie super, tylko przy maksymalnym skręceniu kół czy to w lewo czy w prawo i jechaniu obojętnie w przód lub tył strasznie piszczy (dźwięk w stylu luźnego paska klinowego).
Jesli natomiast skręcę koła przwie do końca nic się nie dzieje.

Co to może być. Bardzo proszę o rady...

Pozdrawiam :kufel:
szadek
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 19:08 przez szadek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw kwie 05, 2007 17:39

szadek pisze:(dźwięk w stylu luźnego paska klinowego).
Sam sobie odpowiedziales.. Slizga ci sie pasek klinowy na pompie wspomagania :bigok:



szadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob mar 31, 2007 16:30
Lokalizacja: Poznań

Post autor: szadek » czw kwie 05, 2007 18:31

O kurde... dzięki.
Szczerze mówiąc to moje pierwsze auto ze wspomaganiem więc nie wiedziałem że takie coś istnieje, ups... :chytry:

Czy jeżeli dzieje się tak tylko przy maksymalnym skręceniu kół, to czy trzeba to wymieniać czy można to jakoś naciągnąć?? Albo czy można z tym jeździć jeszcze przez jakiś czas??
Sorry za pytania ale jako informatyk mało znam się na mechanice samochodowej, hehe :bigok:

Pozdrawiam
szadek



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw kwie 05, 2007 18:33

Popatrz na pasek - jak spekany to wymienic - jak nie, to naciagnac :bigok:
A piszczy przy max skrecie bo wtedy pompa najwieksze opory stawia



szadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob mar 31, 2007 16:30
Lokalizacja: Poznań

Post autor: szadek » czw kwie 05, 2007 18:43

Dzięki SToRM,
Idę zobaczyć co i jak.
Fajne to forum. naprawdę dużo można się dowiedzieć...

Pozdrawiam i zdrowych wesołych życzę
szadek



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw kwie 05, 2007 18:45

szadek pisze:Fajne to forum. naprawdę dużo można się dowiedzieć...
Polecamy sie na przyszlosc :)
szadek pisze:Pozdrawiam i zdrowych wesołych życzę
Wzajemnie :bigok:



jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » pt kwie 06, 2007 04:26

Tylko nie naciągmij za mocno tego paska, bo to nie jest nowe auto, za mocne naciągnięcie paska może spowodować uszkodzenie łożyska w pompie wspomagania. A swoją drogą to pompa ma już swoje lata i to ona może też piszczeć. Jeżeli naciągniesz pasek i nadal przy maksymalnym skręcie będzie piszczeć to proponuje wymienić płyn od wspomagania, może być już tam niezły syf, ciekawe kiedy był wymieniany ?



szadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob mar 31, 2007 16:30
Lokalizacja: Poznań

Post autor: szadek » pt kwie 06, 2007 06:56

dzięki jeanks5t,
muszę to osprawdzać a co do pompy dobrze że znampoprzedniego właściciela to się spytam kiedy było i czy w ogóle wymieniane.

dzięki jeszcze raz
szadek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości