masz wersje GT więc fabrycznie lekko niższy (o 10mm chyba) troszke sztywniejszy. Myślę że spręzyny powinny być ok. A amortyzatory kupuj Sachsa, Bilsteina, KYB. Wymień też odrazu górne mocowanie amortyzatorów przednich, ja tego nie zrobiłem i teraz bede musiał znów rozkręcać. Zobaczysz jaka bedzie różnica na sprawnym zawieszeniu , ogromna. Powodzeniaenjoy_xx pisze:to jak doradzicie cos?
Amorki diagnostyka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Katalog często pomija fakt że do GT sa krótsze i proponuje stadardowe. Do GTI, który ma krótsze o ok 2,5 cm już niema problemu. Spróbuj znaleźć sam odpowiednie w katalogu na stronie kayaba i po numerze niech sprowadzi. teraz katalog nie działa, mam nadzieję że chwilowo.
[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 3:31 pm ]
Poza tym po wymianie na nowe amorków gazowych autko zawsze się uniesie troszkę, bo gaz jest pod ciśnieniem i wypycha trzpienie do góry. Im nowszy tym bardziej, ułoży się z czasem niżej.
[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 3:31 pm ]
Poza tym po wymianie na nowe amorków gazowych autko zawsze się uniesie troszkę, bo gaz jest pod ciśnieniem i wypycha trzpienie do góry. Im nowszy tym bardziej, ułoży się z czasem niżej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- adurweb
- Użytkownik
- Posty: 423
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
- Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
- Kontakt:
Ja mam dopiero meksyk:
przód lewy 83,9 % prawy 45,3 %
tył lewy 50,5 % prawy 49,6 %
Szykuję się do wymiany całości, bo już mi z tyłu któryś dzwoni jak w kościele, tylko nie wiem czy olejowe czy gazowe?
[ Dodano: 07 Maj 2007 15:25 ]
Czy syczenie amorów podczas pokonywania przeszkody, to normalny objaw? Dodam, że mam nowe amorki.
przód lewy 83,9 % prawy 45,3 %
tył lewy 50,5 % prawy 49,6 %
Szykuję się do wymiany całości, bo już mi z tyłu któryś dzwoni jak w kościele, tylko nie wiem czy olejowe czy gazowe?
[ Dodano: 07 Maj 2007 15:25 ]
Czy syczenie amorów podczas pokonywania przeszkody, to normalny objaw? Dodam, że mam nowe amorki.
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
ja ostatnio spawdzałem moje amory KONI
ktore teraz maja 5 roczek
i przod L 89% P 86%
tył L 98% P 86%
musze teraz wyjac prawy tył i podkrecic delikatnie siłe tłumienia
co do amorow to polecam bilstein i KYB oczywiscie gazowo olejowe najtansze nie sa ale warto zainwestowac
ktore teraz maja 5 roczek
i przod L 89% P 86%
tył L 98% P 86%
musze teraz wyjac prawy tył i podkrecic delikatnie siłe tłumienia
co do amorow to polecam bilstein i KYB oczywiscie gazowo olejowe najtansze nie sa ale warto zainwestowac
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Co do Krosna to nie znam. Niby dają je na pierwszy montaż ale wiadomo co jest w sklepach?
Dedykowane do GTI mają być krótsze, wszystko jedno czy gazowo - olejowe czy olejowe.
Dedykowane do GTI mają być krótsze, wszystko jedno czy gazowo - olejowe czy olejowe.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek, Mozesz mi powiedziec, o co chodzi z tym pierwszym montazem? bo nie bardzo zrozumialem.. To ze do GTI sa krotsze to juz wiem, tylko ze wczesniej napisales ze jak sie zalozy nowe gazowki to samochod bedzie wyzej stal, bo gaz wypchnie trzpien, w olejowym trzpien nie jest chyba wysuwany z tego co sie orientuje i dlatego pytam, czy jak zaloze GTI olejowke to czy samochod bedzie stal nizej od GTI gazowki? (chodzi mi o efekt tuz po zalozeniu) a i jeszcze jedno, czy jak mam mk3 95rok to musze kupic od mk3 GTI 95rok? orientujesz sie jak tam jest z mocowaniem? caly czas w kazdej wersji bylo takie samo? czy trzeba cos przerabiac zeby zalozyc te og gti?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Krosno robi amorki do nowych samochodów, nie pamiętam jakich marekhaps pisze: o co chodzi z tym pierwszym montazem?
nowe gazowe podniosą więcej, ale to będzie minimalna różnica, nie bierz nawet tego pod uwagę, może 1 cm. Z tyłu zawiecha taka sama we wszystkich, z przodu są różnice w górnym mocowaniu sprężyn i samych spręzynach, nie wiem czy w amorkach są różnice, ale chyba nie (jeśli chodzi o GTI.haps pisze:jak sie zalozy nowe gazowki to samochod bedzie wyzej stal, bo gaz wypchnie trzpien, w olejowym trzpien nie jest chyba wysuwany z tego co sie orientuje i dlatego pytam, czy jak zaloze GTI olejowke to czy samochod bedzie stal nizej od GTI gazowki? (chodzi mi o efekt tuz po zalozeniu) a i jeszcze jedno, czy jak mam mk3 95rok to musze kupic od mk3 GTI 95rok? orientujesz sie jak tam jest z mocowaniem? caly czas w kazdej wersji bylo takie samo? czy trzeba cos przerabiac zeby zalozyc te og gti?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości