Zatkany Dolot zimnego powietrza w ABSie + LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw kwie 05, 2007 09:08

borys255, albo masz na zewnatrz puszki filtra takie okragłe ufo albo w srodku puszki


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » czw kwie 05, 2007 09:21

to jest jakso zasilane?? bardzo bym prosil o przesłanei jednak jakiejs fotki



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw kwie 05, 2007 09:24

zasilane podcisnieniem z obudowy wtrysku :D wezyk do tego jest podlaczony i to cale jego zasilanie :) a co do zdjecia ja nie mam wiec trzeba czekac na kogos innego.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » czw kwie 05, 2007 10:33

Chodzi mi o to czy jak silnik pracuje to cały czas ssie powietrzea i ta klapka jest przestawiona na ciepłe powietrze cz to po jakims czasie sie zmienia ?



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » czw kwie 05, 2007 10:38

borys255, Jeżeli silnik jest zimny klapka zamyka dopływ zimnego powietrza i ciągnie powietrze ciepłe. Jeżeli silnik sie rozgrzeje Klapka zamyka dopływ ciepłego powietrza zasysa powietrze zimne :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » czw kwie 05, 2007 10:56

A moze sie ktos wypowiedziec ,czy ktos mial to w silniku 2E co sie stalo po wyjeciu gasnie nie gasnie? stzrzela itp. ??



borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » czw kwie 05, 2007 11:35

Czyli mam rozumiec ze steruje tym ten 'termostat" co jest w plastkiwej obudowie wtrysku?



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » czw kwie 05, 2007 11:48

borys255, Termostat który tym steruje masz przy obudowie filtra powietrza lub w środku :) Przeczytaj temat od początku !


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » czw kwie 05, 2007 14:14

Własnie chyba ja go niemam i w tym problem dlatego chciałem zobaczyc jakwygląda



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 05, 2007 15:00

MaciejW pisze:A moze sie ktos wypowiedziec ,czy ktos mial to w silniku 2E co sie stalo po wyjeciu gasnie nie gasnie? stzrzela itp. ??
mamy dwa nie gaśnie, a jeśli by zaczął na ciepłym gasnąć to musi pomóc odpowiednia regulacja


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » czw kwie 05, 2007 16:21

Paweł Marek pisze:
MaciejW pisze:A moze sie ktos wypowiedziec ,czy ktos mial to w silniku 2E co sie stalo po wyjeciu gasnie nie gasnie? stzrzela itp. ??
mamy dwa nie gaśnie, a jeśli by zaczął na ciepłym gasnąć to musi pomóc odpowiednia regulacja
Duza roznica w mocy i spalaniu? musze zobaczyc bo nawet nie wiem czy tyo mam czy nie,auto od niedawna



borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » pt kwie 06, 2007 14:05

to co bedfzie ktos na tyle dobry i przesle mi zdjecie tego "termostatu" co steruje?bardzo byłbym wdzieczny



MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » czw kwie 26, 2007 15:24

panowie,patrze dzis u siebie do filtra powietrza i co widze zatkany węzyk co idzie do tej klapki,ktos bezczelnie go zatkal ale pytanie czemu???,wywaliem ta srubke polączylem z wezykiem ktroy lezal sobie luzno i hmm wszystko tak samo raczej,czy ja dobrze zrobilem????? bo nie wiem,silnik to 2e zagazowany oczywiscie



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » czw kwie 26, 2007 15:29

MaciejW pisze:zagazowany oczywiscie
no właśnie..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości