Kapitalka silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Kapitalka silnika

Post autor: Scientist » śr kwie 04, 2007 16:50

Witam, planuje w okresie wakacyjnym zrobic remont kapitalny silnika, ale poniewaz moje wiedza nie jest zbyt duza na temat tego co tam w środku piszczy prosił bym o wpisywanie co warto wymienić, bo poza takimi podstawami (uszczelka pod glowica, uszczelniacze zaworów i to jedyne co znam) to za duzo nie wiem, a chce zaczac powoli kompletowac elementy do remontu.Z góry dziekuje.Aha silnik nie widzial nigdy gazu ...



Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » śr kwie 04, 2007 17:45

To zależy co go boli. Panewki, wał, pierścienie, uszczelniacze itd


one loVWe

Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » śr kwie 04, 2007 19:20

Duzo tanszym rozwiazaniem jest zakup uzywanego silnika, niz remont kapitalny starego, bo przez kapitalny rozumiem szlif walu, szlif bloku , nowe tloki, panewki itp, i remont oczywiscie glowicy. Tak lekko sumujac na czesciach ( oczywiscie dobrych ) i szlifach to tak okolo 3 tys zl, do tego robocizna jesli sam nie zrobisz tego to wyjdzie cie remont tyle co bys drugiego golfa jeszcze do jazdy kupil. Sa firmy ktore sie trudnia wymiana silnikow, maja ich sporo w swojej ofercie, dostaniesz tam fakrute i gwarancje z wykresem kompresji.
Zastanow sie czy warto tyle pieniedzy do tego auta dokladac.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 389 gości