kontrolka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czarek_2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: czw mar 23, 2006 16:23
Lokalizacja: Koszalin

kontrolka oleju

Post autor: czarek_2 » wt kwie 03, 2007 14:41

witam wszyskich....
od 3 dni mam pewien problem z kontrolka oleju, w czasie jazdy na niewielkich wzniesieniach zaczyna piszczec i migac po 4,5 sekundach sama gasnie po czym za jakis czas znowu to sie powtarza...... mial moze ktos podobny problem, olej wymienilem 2 tyg. temu na starym czegos takiego nie bylo,
tak pozatym przez pomylke nalalem 10 litrow ropy do mojego benzyniaka :panna: <dolalem pozniej 40l benzyny> czy to moze miec wplyw na ta kontrolke.......



Dami24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lip 03, 2006 15:23
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Dami24 » wt kwie 03, 2007 15:02

Witam,jeśli masz filtr Filtrona to go lepiej zmien na inny ,możliwe że bedziesz musiał wymienić czujnik ciśnienia,jeden na filtrze oleju drugi znajduje się na bloku silnika,możesz mieć 2 czujniki na filtrze oleju ( u mnie tak jest) to są czujniki od ciśnień więc napewno że któryś ci siada.Sprawdz i kup pod kolor jaki tam masz.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt kwie 03, 2007 15:12

przeczytaj ten temat. Tam juz pisałem o tym:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91996


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Garyvw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1789
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:06
Lokalizacja: Bonin/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Garyvw » wt kwie 03, 2007 19:33

Dami24 pisze:bedziesz musiał wymienić czujnik ciśnienia,jeden na filtrze
witam kolega ma taki sam problem, chcialbym sie spytac w jego imieniu czy wymiana tych czujnikow jest skomplikowana,gdzie sie one znajduja i czy da rade wymienic je sam bez potrzeby udawania sie do mechanika?


Obrazek

Emix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw mar 22, 2007 10:47
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Emix » wt kwie 03, 2007 19:59

czujniki znajdują się na filtrze oleju (są 2) a wymiana banalnie prosta odkręcasz i wkręcasz nowy ważne kup te same kolory np: jak był biały to wkręcasz biały :grin:



enjoy_xx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn lut 26, 2007 20:36
Lokalizacja: Lębork

Post autor: enjoy_xx » wt kwie 03, 2007 22:38

Ja mam taka sama sytuacje kontrolka zapala sie na 3 sekundy, ale jeszcze nic z tym nie robilem. Ale zauwazylem ze alarm sie wlacza tylko gdy jade na wysokim biegu i niskich obrotach. Np w moim 1.8 66kw jak jade na 4 i 5 biegu ponizej 1,9 tys obrotow.
Poczekam sobie jeszcze 3 tys km do zmiany filtra i oleju wtedy kupie czuniki(podejzewam ze walniety jest ten na 2 tys obrotow).
No oprocz tego mam gdzies maly wyciek oleju, jeszcze nie wiem z kad ale jest na pewno. Ech oby mnie remont nie czekal, bo gofer ma kopyto niezle az szkoda cos grzebac.



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » wt kwie 03, 2007 22:41

Obrazek Obrazek

[ Dodano: 03 Kwi 2007 22:44 ]
Obrazek


:hmm:

[ Dodano: 03 Kwi 2007 22:45 ]
Moze sie przyda w zlokalizowaniu czujnikow :P Pzdr Czarek


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr kwie 04, 2007 13:43

Mialem dokladnie te same objawy.
W czasie jazdy wlaczal sie alarm. Czasem sie nie wlaczal a czasem wlaczal. bardziej przy wyzszych obrotach a czasem i niższych. W zależności od obciążenia silnika. Wymienialem licznik, chcialem to jakos odlaczyc i nicccccc. Czujniki też nic nie pomagały.
Okazało sie ze to:
simering od wałka posredniego/ od wałka rozrzadu.
Poprostu przy wyzszych obciążeniach simering puszczal i cisnienie chwilowo spadalo a co za tym idzie wlaczal sie alarm. Ale to tak puszczal ze nigdzie nie bylo tego widac a alarm sie wlaczal.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
czarek_2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: czw mar 23, 2006 16:23
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: czarek_2 » sob kwie 07, 2007 19:32

witam wszystkich autko naprawione był do wymiany czujnik cisnienia stary posiadał 2,0 bara a kolega kazał wstawic 1,5 bara
od tego czasu kontrolka przestala sie zapalac
dzieki za rade pozdrawiam.



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » sob kwie 07, 2007 23:58

Ja nie kombinowałem z barami, bo wiem że jeden czujnik jest na niskie ciśnienie a drugi na wysokie. Zmieniłem filtr Filtrona na Mann'a i jest ok.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 356 gości