Rdza na drzwiach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kein001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:14
Lokalizacja: pl

Rdza na drzwiach

Post autor: kein001 » sob mar 17, 2007 00:13

Jest to pytanie do posiadaczy maszynek do roku 2001

Występuje u was rdza na spodnim kancie drzwi ?
lub zbiera sie dotego?

NIe wiedzialem gdzie postawić o pytanie a opcja szukaj nie dziala.
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 17:00 przez kein001, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » sob mar 17, 2007 00:27

kein001 pisze:Występuje u was rdza na spodnim kancie drzwi ?
lub zbiera sie dotego?
nie i nie widać zamiarów... auto masz po naprawie blacharskiej???



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » sob mar 17, 2007 08:09

U mnie żadnej rdzy nie widać ani nie zbiera się na to, rok czasu jeździłem z odpryskami lakieru po małym obiciu na dole drzwi i nic się nie działo. Ocynk działa.... :bajer: Najprawdopodobniej auto masz po naprawach blacharskich i nie został położony na blache ocynk... No ale z drugiej strony położenie na blache ocynku to drugie takie same koszty jak samo lakierowanie... :crazy:


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

kein001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:14
Lokalizacja: pl

Post autor: kein001 » sob mar 17, 2007 11:00

Jestem na etapie kupna
I Stosuje wszystkie rady jakie tu napisaliście i szczerze wam powiem goście się wysypują, a z tą rdzą/zamiarem na obydwu kantach jak się przejechało palcami to tragedia cały rant był gładki tylko konce tak odcinki po ok 5cm.

Szkoda ze szukajka nie działa moze to juz było a tak to zapycham forum.

Skorzystam z okazji i zapytam o taki temat.
Gdzieś tu wyczytałem na tym forum zeby przy zakupie patrzeć jeszcze na osłonki zawiasów przedniej maski :foch: Mają być plastikowe a jak ich nie ma to zanczy....
Dobrze to rozumuje czy nie tędy droga?



greg

Post autor: greg » sob mar 17, 2007 15:40

kein001, przede wszytskim jedno - masz wątpliwości co do auta - nie bierz. Pomiar grubosci lakieru przy droższym aucie odradzam - do szpachli dodają opiłki metalu i jest ładny wynik. Co mogę poradzić to pod maską jeśli masz wątpliwości że auto bite rzadko kto stosuje orginalne mocowania przewodów - jest to najlepsza sugestia że auto robione. Po drugie - jeśli auto z niemiec to na słupku masz naklejkę serwisową - zgodną z ksiażką, na słupku pasażera masz naklejkę airbag i naklejkę z kodem kreskowym

[ Dodano: Sob Mar 17, 2007 2:49 pm ]
z tym że mój był robiony i na słupkach są naklejki i orginalne mocowania - jedynym wyraźnym punktem jest zerwany lakier na śrubach zawias maski



opał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: wawka

Post autor: opał » sob mar 17, 2007 20:09

generalnie jak widzisz kipisz i braki pierdólek-spinek,osłonek,przelotek w aucie to daj sobie spokój, handlarze i kowale naprawiający auta na szybko takie pierdoły olewają i dzięki temu się wysypują. Z osłonkami zawiasów to prawda,je i bez dzwona zdjąć trudno bez uszkodzenia;-)



Awatar użytkownika
bojar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
Kontakt:

Post autor: bojar » ndz mar 18, 2007 02:41

Wiesz, że u mnie na jednym błotniku pojawiła sie lekka rdza...?
Raczej samochodzik nie był bity, ale pewności 100% nie ma..
Od wewnętrznej strony- nie widać tego, bez sprawdzenia ręką- odchodził leciutko lakier... zdrapałem cały lakier, który odchodził, wyczyściłem, spryskałem specjalnym środkiem, potem jeszcze spray'em i na razie całą zimę wytrzymało i nic się nie dzieje...

Jeśli tylko taki problem zauważasz w golfach, które mają po 7-8 latek, to dla mnie nie jest to coś, co całkowicie eliminuje samochód.
U siebie nie znalazłem żadnych oznak tego, że samochó był bity, a jednak od wewnątrz błotnika lakierek odchodził... może tak się dzieje w niektórych samochodach...

Poszukaj, jeśli rdza jest tylko od wewn. strony błotnika, a nic innego nie zauważasz, to myślę, że nie jest tak źle i spokojnie możesz zaradzić temu, żeby dalej błotniczek nie rdzewiał...

Tylko dokładnie obejrzyj autko, bo jeśli rdzę zauażysz jeszcze w kilku miejscach, to odradzam kupno...


Pozdrawiam!


[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!

Awatar użytkownika
piotrkowalewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
Lokalizacja: GDYNIA
Kontakt:

Post autor: piotrkowalewski » wt kwie 03, 2007 14:30

Witam,

A u mnie rdza wychodzi tylko w jednym miejscu:

Pod klamką na tylnej klapie i wchodzi do środka pod klamką atakując spojenie blach wewnetrznej i zewnetrznej.
A wszystko przez puszczającą uszczelkę pod klamką i wycieki z przewodu spryskiwacza.

Pozdr.
Piotr



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » wt kwie 03, 2007 16:04

greg pisze: Pomiar grubosci lakieru przy droższym aucie odradzam - do szpachli dodają opiłki metalu i
Tu sie z szanownym przedmowca nie zgodze.
Pomiar powloki lakierniczej skutecznie pozwoli ci na sprawdzenie czy cos w samochodzie bylo robione czy tez nie.
Pamietaj o tym ze elementy malowane fabrycznie maja od ok 120 do 150 mikrometrow grubosci. Elementy malowane beda mialy 250 w gore (zdarzyly mi sie przypadki gdy czujnik w ogole nie znajdowal blachy oraz takie gdzie warstwa szpachli siegala grubosci 1400 - 1600 mikrometrow)
Kazda ingerencja lakiernika (nawet najlepszego) przy pomiarze grubosci lakieru wyjdzie.

wracajac do tematu rdzy na mk4. Nie powinna sie pojawic nawet w starszych modelach. Mk 4 ma przeciez w calosci cynkowane blachy


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

greg

Post autor: greg » wt kwie 03, 2007 23:42

jacekwwa pisze:Kazda ingerencja lakiernika (nawet najlepszego) przy pomiarze grubosci lakieru wyjdzie.
to co powiesz zę w niektórych miejscach w orginale grubosć lakieru może być różna? Widziałem wykonywane testy na nowych autach z salonu



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » śr kwie 04, 2007 08:50

greg pisze:to co powiesz zę w niektórych miejscach w orginale grubosć lakieru może być różna? Widziałem wykonywane testy na nowych autach z salonu
Jak to co ?? Moze byc rozna ale w pewnych granicach...
Jesli natomiast na samochodzie z salonu na jednych drzwiach stwierdzasz 120 a na drugich 300 to znaczy ze samochod mial lakierowane drzwi (raczej nie byl to dzwon tylko po prostu starali sie naprawic jakas drobna ryse, wgniecenie ktore sie im przytrafilo w transporcie)

Uzywales takiego czujnika ? Sprawdziles samochod o ktorym wiesz ze mial przemalowywane elementy i taki o ktorym wiesz ze nie mial nic robione ?
Uwierz mi, ze po takim porownaniu bedziesz w stanie w 100% stwierdzic ze cos bylo robione z lakierem...

Pzdr :)
Jacek


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości