Czujnik Halla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

babylock
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Czujnik Halla

Post autor: babylock » wt kwie 03, 2007 06:20

Witam Wszystkich z samego rana! Mam pytanie czy czujnik halla może być powodem takich objawów gaśnięcia silnika:
1. gaśnie w trakcjie jazdy i nie można go odpalić,
2. po dłuższej chwili zapala,
3. W trakcie jazdy VAG nie wykazuje błędów ale w momencie zgaśnięcia traci łączność z komputerem samochodu,
Jakie są Wasze pomysły a może to wina kompa


babylock

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt kwie 03, 2007 06:49

AD1 to moźe być Hall
AD2 to może być Hall


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

grekiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 27, 2007 11:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: grekiu » wt kwie 03, 2007 09:15

Witaj. Ja z czujnikem Halla męczyłem się 3 msc;/ Auto jeździło bez problemu tydzien, dwa po czym z niczego gasło i nie dało sie odpalić przez 10-15 min. Wiele razy dzwoniłem wtedy po mechanika zeby sprawdził czujniki ale zawsze jak przyjeżdżał to auto sie "naprawiało" (Golf III 1,6). Prawdopodonie bedzie u Ciebie to samo co u mnie tzn ten głupi czujnik halla. Koszt wymiany nie jest bardzo duzy ( mnie wyniosło 180zł - 80zł robocizna, 100zł czujnik) Od momentu wymiany auto chodziło bez problemu :D A powiedz co z temperaturą jak nie chce odpalać ?



Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » wt kwie 03, 2007 09:29

Tak jak poprzednicy powiem Ci że mogą to być objawy końcówki Halla. Jednak nie koniecznie może być to właśnie właśnie czujnik halla. Ostatnio miałem podobne objawy które ty opisujesz - po zgaśnięciu goofer musiał odstać ok 10 min by można było jechać dalej :) . W końcu nie chciał mi w ogóle zapalić, scholowałem go do mechanika i okazało sie ze padnięty miałem napęd rozdzielacza zapłonu.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt kwie 03, 2007 09:56

A ja tez w swoim bylym MK3 1,4 to mialem, strzelila mi gumka uszczelniajaca miedzy walkiem a aparatem zaplonowym i oleju mi nawalilo na czujnik Halla , przez co sie robilo zwarcie w nim i autko gaslo ,wogule nie chcialo na obrotki wejsc , wykrecilem Halla umyl;em w benzynie wymieniem gumke na walku i po problemie , ja radze to samo zrobic ,bo czujnik Halla to nie taka czesc co sie psuc lubi



babylock
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: babylock » wt kwie 03, 2007 12:18

Czy auta Wasze też miały w tym momencie brak odrobiny mocy.


babylock

Awatar użytkownika
emilioch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: emilioch » wt kwie 03, 2007 12:30

ja jechałem spokojnie w pochmurny dzień gdy nagle stracił moc i stanoł przed domem mechanika - na szczeście.
po paru minutach tez nie chciał odpalić. mechanik zajrzał i stwierdził co to poszlo.
Brat skoczył do sklepu po przeywacz impulsów i robota trwała 15 min.



babylock
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: babylock » sob kwie 07, 2007 10:37

Grekiu odpowiadam że z temperaturą nic się nie dzieje jest OK


babylock

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob kwie 07, 2007 11:03

Wyglada na uklad zaplonowy, ale niekoniecznie winil bym Halla, zanim wyrzucicie 100 PLN to sprawdzcie wszystkie przewody idace od halla, do kompa i cewki, czy nie sa przetarte i nie robia zwarcia lub czy nie sa namokniete, dobrze jest spryskac wszystko WD - 40. Zaczynajcie od najtanszych i najprostrszych rozwiazan :)



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob kwie 07, 2007 21:34

Zgadzam się z poprzednikiem, że należy wszystko sprawdzić ale nie polecam do "spsikania" elektryki WD-40. Ten środek służe raczej do smarowania a przy okazji niszczy kostki elektryczne. Do wszelkiego rodzaju elektryczności polecam ISOL



kley

Post autor: kley » ndz kwie 08, 2007 00:12

WD40 to typowy odrdzewiacz, do porawiania polaczen polecam oliwk w sprayu, bardzo dobra rzecz, kosztuje tyle co wd40 albo nawet mniej, kupicie w motoryzacyjnym :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 519 gości