zawieszenie sie obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jastrzabtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:36
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

zawieszenie sie obrotów

Post autor: jastrzabtm » wt kwie 03, 2007 09:26

Witam wszystkich maniaków mk2 i innych
Mam do was prośbę, w której mam nadzieje ze mi pomożecie
Mój golfik jest na elektronicznym gaźniku z silnikiem 1.6 z 92r. z gazem. W ten piękny słoneczny weekend złapał mi obroty ponad 3000 i w żaden sposób nie mogłem ich zbić. Kiedyś mi się to przytrafiało, ale po ponownym uruchomieniu silnika było wszystko ok. A tym razem to już nie pomogło i tak zostało. Linka odbija prawidłowo, membrana jest w porządku odłączyłem komputer i dalej tak było. Oczywiście tak się dzieje na gazie. Jak go już przełączę na benzynę to obroty znów skaczą jak zwariowane.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
pozdrawiam wszystkich maniaków VW i życzę wesołych św. wielkanocnych



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt kwie 03, 2007 09:46

jesli masz 1.6 PN to krokowiec prawdopodobnie



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt kwie 03, 2007 10:14

jesli masz 1.6 PN to krokowiec prawdopodobnie
nom może być krokowieć oczywiście jak to się pojawia na biegu jałowym



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt kwie 03, 2007 16:06

u mnie tak bylo i zaden silnik krokowy tylko sonda lambda.
A zamiast silniczka krokowego na gazie wrzucilem przelotke i jest GIT


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 03, 2007 16:09

A jeśli to zwykły 2e2 to masz dziurę w którymś węzyku podciśnienioweym z tyły gaźnika albo któryś z nich odpadł. Najprawdopodobniej przy taki białym trójniczku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 422 gości