Na poczatek witam wszystkich szczesliwych posiadaczy Golfikow.
Moj problem jest nastepujacy, po odpaleniu silnika wszystko jest wporzo przy temp. silnika okolo 40 stopni obroty spadaja o okolo100 z 1000 na 900, a samochod niema mocy wciskajac gaz samochod nie przyszpiesza po chwili objaw znika i potem juz jest dobrze.
ps.
komputer nie pokazuje zadnych bledow
kopulka, palec, przewody-sprawne
przepustnica wyczyszczona, czujniki sprawne
wiec co moze byc?
chwilowy spadek mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob mar 17, 2007 23:08
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Siema!! ja mam to samo w swoim gofie 3 2.0 GTI Wlasnie nie moglem dojść co jest tego przyczyna!!! i dzisiaj mnie cos natknelo i pojechalem po ciemku do lasu i gdy silnik sie nagrzal spryskalem go woda!!! i okazalo sie ze iskra przeskakuje na przewodzie!!! PROPONUJE ZROBIC TO SAMO I WTEDY SIE OKAZE CZY MASZ TO SAMO CO JA!!! JUTRO ZACZYNAM DZIALAC I WKONCU ZROBIE SWOJEGO GOLFIKA:) I PEWNIE SPALANIE CI SIE SWIEKSZYLO, CZASEM Z RURY STRZELI ITP.
MISIEKBOSSS
przewody spryskiwalem po ciemku w garazu woda i nie bylo zadnego iskrzenia.
przepustnice czyscil mechanik i na moje oko zrobil to dobrze bo po wcisnieciu sprzegla przy obrotach 4000 tys. obroty spadaja plynnie i staja na 800-850 przed tymi zabiegami spadaly na 200 lub ponizej i go dlawilo poprostu gasl kopulka i palec tez pewnie pomogly
na komputerze nic nie pokazuje tylko slychac spadek obrotow i po chwili znowu wraca wszystko do normy
przepustnice czyscil mechanik i na moje oko zrobil to dobrze bo po wcisnieciu sprzegla przy obrotach 4000 tys. obroty spadaja plynnie i staja na 800-850 przed tymi zabiegami spadaly na 200 lub ponizej i go dlawilo poprostu gasl kopulka i palec tez pewnie pomogly
na komputerze nic nie pokazuje tylko slychac spadek obrotow i po chwili znowu wraca wszystko do normy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości