zbiornik wyrownawczy pł. chłodzacego- raz malo ra,z za dużo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

zbiornik wyrownawczy pł. chłodzacego- raz malo ra,z za dużo

Post autor: speede » ndz kwie 10, 2005 12:44

witam, u mnie w mk3 na LPG 93 rok, mam dziwne obiawy, a mianowicie ubywa mi plynu chlodzacego, jak jest malo to dolewam, ale pozniej patrze ze jest za wiele ponad max!!! dziwne bardzo, pozatym zbiera sie chyba jakies cisnienie bo jak zaleje do zbiorniczka plyn (widac ze malo) to pozniej mi ucieka chyba gdzies z boku tego zbiorniczka przez taki kanal (pewnie odpowietrzajacy). Co moze byc prczyczyna? mam LPg ma to wply.? Dzieki za porade.



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » pn kwie 11, 2005 14:55

a czy masz szlam pod korkiem od oleju lub na bagnecie ??? jezeli tak to masz wywaloną uszczelke pod głowicą , ale najpierw wymień korekk od zbiorniczak płynu chłodzącego kosztuje jakies 7 zł ja miałem podobnie wymieniłem korek i jest OK



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » pn kwie 11, 2005 15:18

moze sprawdzasz raz jak silnik jest goracy a raz jak jest zimny, sprawdzaj zawsze jak jest zimny (najlepiej po nocy) :-)



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn kwie 11, 2005 15:23

Hmm ja miałem podobnie ale ustało to mi i tez miałem szlam...jakby była uszczleka to wywaliło by płyn i w oleju byłby płyn a nic takliego nie zaobserwowałem i jezdze juz od tatmego czasu z miesiac i autko chodzi normalnie


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
KaRBoW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 04, 2005 15:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: KaRBoW » pn kwie 11, 2005 15:30

u mnie to samo. Raz masz wiecej a raz mniej bo jak silnik sie nagrzeje to obietos plynu sie zwieksza. Poziom plynu sprawdza i dolewa sie na zimnym silniku. No i jeszcze moze zalales jakis dziadowski plyn (dziadoswki czyt. borygo itp).


Golf III 1.6 ABU (LPG)

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pn kwie 11, 2005 16:08

kupilem korek i zobacze, pod korkiem wlewu oleju jest malo szlamu, i troche w filtrze powietrza zaraz kolo wtrysku tez jest troche (odpowietrzanie skrzyni). Nie wiem coi robic i jak sprawdzic czy to na 100% uszczelka :(, denerwuje mnie to wyrzucanie i dolewanie plynu, jesli to nie korek to moze jeszcze membrane zobacze w gazie moze pekla bo zbiera sie cisnienie w przewodach i dosc znaczne bo sa twarde. dzieki



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » pn kwie 11, 2005 18:26

po tym opisie jak dla mnie to uszcelka poszła!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn kwie 11, 2005 19:42

Słuchaj jeśli ubywa ci cały czas płynu powiedzmy po kilku jazdach a kolor oleju jest jasnej kawy z mlekiem to wygląda to na uszczelke warunek jeśli ubywa płynu. Bo może być również tak że jężdzisz - silnik sie nagrzeje woda się rozszerzy i poziom w zbiorniczku sie podnosi potem ostygnie woda zmniejszy objętośc i wruci do pierwotnego stanu. Jeśli ostatnio wymieniłeś płyn chłodniczy to czy odpowietrzyłeś układ bo jeśli nie cały czas ci bedzie się pomału odpowietrzać aż dolejesz około 800 ml. Po za tym pod korkiem może od oleju być szlam dlatego że jeździsz na krótkich dystansach silnik się nie dogrzewa i wytrąca się parafina która na koreczku się osadza to naturalny proces wprowadzający w błąd mechaników niedzielnych. Wszystko uzależnieone od wody sprawdzaj poziom jęsli ubywa a olej rośnie lub zmienia kolor to uszczelka. Tłumik możesz mieć jeszcze czarny zależ w którym miejscu ci ją wydmuchneło.


TUTENHAMON

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » wt kwie 12, 2005 22:32

wiec moje sugesti ebyły bledne, wyjalem uszczelke i jednak jest walnieta na 1 garze, rozebralem wszystko bede myc i powoli robic, ( sam to robie wiec mi zajmie troche),Jednak uszczelka, az mi kolektor 1 pierwszym cylindrze zawalilo szlamem i mazia z olejem breeee, syf. Jutro glowice do naprawy wymienie jeszcze popychacze przy okazji i bedzie chyba oke. Ale roboty to jest sporo . Pozdrawiam



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr kwie 13, 2005 09:04

Ale sam zrobisz najdokładniej.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości