PIN Immobilizera
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PIN Immobilizera
Witam
Jestem początkujący na tym forum więc prosze o wyrozumialość.
Przeszukałem forum ale nie znalazłem zadowalajacych informacji o tym jak odzyskać pin immo. Jestem właścicielem MK4 i ostatnio zgubiłem przedostatni kluczyk. Kod pin gdzieś kiedyś mialem ale musiał się zawieruszyć. Teraz mam problem z dorobieniem przynajmniej jednego dodatkowego kompletu. Jak moge odzyskać poprzedni kod pin imobilizera?
Oświadczam że sposób odzyskania kodu pin jest mi potrzebny tylko i wyłącznie w legalnych celach (dorobienie kluczyka).
Jestem początkujący na tym forum więc prosze o wyrozumialość.
Przeszukałem forum ale nie znalazłem zadowalajacych informacji o tym jak odzyskać pin immo. Jestem właścicielem MK4 i ostatnio zgubiłem przedostatni kluczyk. Kod pin gdzieś kiedyś mialem ale musiał się zawieruszyć. Teraz mam problem z dorobieniem przynajmniej jednego dodatkowego kompletu. Jak moge odzyskać poprzedni kod pin imobilizera?
Oświadczam że sposób odzyskania kodu pin jest mi potrzebny tylko i wyłącznie w legalnych celach (dorobienie kluczyka).
Podjedź najlepiej do dobrego i wiarygodnego diagnosty, który ma VAG-a i on zczyta ci kod immo... Tylko uważaj, bo może go potem wykożystać doinnych celów...
Ja np. ostatnio podczas diagnozy w ASO zostałem zaskoczony, jak po wręczeniu mi protokołu diagnozy zobaczyłem tam numer immo...
Ja np. ostatnio podczas diagnozy w ASO zostałem zaskoczony, jak po wręczeniu mi protokołu diagnozy zobaczyłem tam numer immo...
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
a po pierona - kupujesz czysty krypto wkłądasz do drugiego kluczyka, podpinasz komp załączasz formułę dopasowania immo, wkłądasz nowy kluczyk do stacyjki ii potwierdzasz - numer IMMo do niczego ci wtedy nei będzie potrzebnykoro masz jeszcze jeden to ludzie zajmujacy sie dorabianiem kluczy ci to zrobia, za bagatelka 200zl
W Mk4 jest immo ze zmiennym kodem. Z klucza nie zczytasz.Seaman pisze:skoro masz jeszcze jeden to ludzie zajmujacy sie dorabianiem kluczy ci to zrobia, za bagatelka 200zl
greg, chyba zartujesz Przeciez do dopasowania klucza potrzebny jest pin.greg pisze:a po pierona - kupujesz czysty krypto wkłądasz do drugiego kluczyka, podpinasz komp załączasz formułę dopasowania immo, wkłądasz nowy kluczyk do stacyjki ii potwierdzasz - numer IMMo do niczego ci wtedy nei będzie potrzebny
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
No właśnie nawet chcą zrobić tylko z rozkodowaniem pina żądają za to 500 złSeaman pisze:skoro masz jeszcze jeden to ludzie zajmujacy sie dorabianiem kluczy ci to zrobia, za bagatelka 200zl
Mam VAG'a ale nie wiem jak zczytać nim tego pina.regitmc pisze:Podjedź najlepiej do dobrego i wiarygodnego diagnosty, który ma VAG-a i on zczyta ci kod immo... .
No dzieki greg, mnie chodzilo tylo o to ze pin jest potrzebny i sam to teraz udowodnilesgreg pisze:inek01, tu dla Ciebie - jak nie posiadasz kodu immo kompem wyciagasz i dopasowujesz wtedy
Co do tego 14-miejscowego numeru. Trzeba to chyba przeliczyc na 4 cyfrowy pin ?
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
ostatnio dzwoniłem do ASO VW go też mam tylko jeden kluczyk to mojego auta i nie mam tego "paska" przy kluczach na którym jest numer numerka kluczyka.
gościu powiedział że jeżeli jestem pewien że poprzedni właściciel nie wymieniach klucza, ani zamków ani immo (w sensie że wszytsko jest oryginalne montowane w fabryce) to on na podstawie numeru nadwozia zamówi mi nowy kluczyk, do odbioru za dwa tygodnie, koszt 200zł (w ASO), a jeżeli nie będzie pasował (w sensie że było coś w aucie przerabiane) to będę musiał zapłacić jeszcze 160 zł na "zakodowanie" kluczyka do mojego immo.
w serwisie mają zrobić zdjęcie kluczyka, zjęcie tabliczki znamionowej nadwozia i czegoś tam jeszcze i robią ksero dowodu osobistego i rejestracyjnego
myślę że to najpewniejszy sposób dorobienia kluczyka niż próbowanie dorobienia w innym miejscu by zaoszczędzić kilka złotych...
gościu powiedział że jeżeli jestem pewien że poprzedni właściciel nie wymieniach klucza, ani zamków ani immo (w sensie że wszytsko jest oryginalne montowane w fabryce) to on na podstawie numeru nadwozia zamówi mi nowy kluczyk, do odbioru za dwa tygodnie, koszt 200zł (w ASO), a jeżeli nie będzie pasował (w sensie że było coś w aucie przerabiane) to będę musiał zapłacić jeszcze 160 zł na "zakodowanie" kluczyka do mojego immo.
w serwisie mają zrobić zdjęcie kluczyka, zjęcie tabliczki znamionowej nadwozia i czegoś tam jeszcze i robią ksero dowodu osobistego i rejestracyjnego
myślę że to najpewniejszy sposób dorobienia kluczyka niż próbowanie dorobienia w innym miejscu by zaoszczędzić kilka złotych...
nigdy nie obrażam się za "plusy" ;)
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/174142.html][img]http://images.spritmonitor.de/174142_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/174142.html][img]http://images.spritmonitor.de/174142_5.png[/img][/url]
Witam ponownie
Na jednej ze stronek znalazłem wzmianki o programie co się nazywa VW-Audi Login Reader. Podobno potrafi on zczytywać kod pin immo. Jest też ten program dołączany do interfejsu np takiego zobacz tyle ze na innych stronach.
Może wie ktoś czy ten programik zadziała również ze zwykłym vagiem OBD2 z dwoma liniami K (KKL)?
Na jednej ze stronek znalazłem wzmianki o programie co się nazywa VW-Audi Login Reader. Podobno potrafi on zczytywać kod pin immo. Jest też ten program dołączany do interfejsu np takiego zobacz tyle ze na innych stronach.
Może wie ktoś czy ten programik zadziała również ze zwykłym vagiem OBD2 z dwoma liniami K (KKL)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 279 gości