[MK4] Dioda na tapicerce drzwi kierowcy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt gru 22, 2006 22:57

UcHO pisze: [ Dodano: Pią Gru 15, 2006 23:12 ]
regitmc pisze: Nawet jak dioda się nie świeci to żadnych drzwi od środka nie jestm wstanie otworzyć.
no to cos Ci nie bangla, zamek zamyka sie zawsze na dwa razy, chodzi o deadlocka wiec po tym jak zamkniesz drzwi od wewnatrz przyciskiem musisz dwukrotnie pociagnac za klamke wtedy sie otwieraja ;) przynajmniej tak mam u siebie
Masz w zupełności racje jeśli zamknę od środka to musze pociagnąć dwa razy za klamkę, ale miałem na myśli zamknięcie z zewnątrz i próbe otwarcia od środka.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » śr mar 07, 2007 18:23

Witam ponownie
Wiec zrobilo sie cieplo i powrocil temat zamkow. Dzis mialem wolne wiec zabralem sie za rozbieranie zamkow, niestety utknalem juz praktycznie na poczatku, poniewaz niemam zielonego pojecia jak odkrecic szybe(chodzi o drzwi tylne). Balem sie cokolwiek robic na sile zeby czegos nie urwac i niestety musialem obejsc sie smakiem. Sciagnalem sobie zdjecia demontazu na laptopa zeby miec sciage, ale niestety ta tylna szyba jest mocowana zupelni einaczej, myslalem ze na srubie a tam jest jakis plastik. Panowie doradzcie cos, pogoda jak narazie sprzyja, moze ktos ma jakies fotki, bylo by najlepiej.
Pozdrawiam

[ Dodano: 13 Mar 2007 21:37 ]
To znowu ja, jestem totalnie wkur....y, chcialem zrobic kolejne podejscie, wyciagnalem szybe i oczywiscie znowu problem, za cholere nie moge odkrecic srub od zamka, zmordowalem je tylko i teraz najlepsze jest to ze jak kiedys przyjdzie co do czego to niewiem jak je odkrecic, poprostu porazka na calej linii, juz mam dosc tego wynalazku, zawsze jakies klody pod nogi. Teraz bede musial chyba zamawiac nowe sruby albo zaloyc jakies inne jak oczywiscie odkrece te oryginalne, ehhh szkoda slow.
szkoda troche ze temat podupadl:(
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw mar 15, 2007 19:50 przez Mortek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » czw mar 15, 2007 18:37

Ja wziołęm na jutro urlop i robię podejscie do tylnych drzwi ( to już drugie, pierwsze było jak zakładałem ten temat ale za zimno się zrobiło).

Ale najpierw rano skoczę do Centrali Technicznej po ten kluczyk gwiazdkowy do zamka skoro mówisz ze zwykłym tor-x się nieda tego odkręcić.

Biorę ze sobą aparat fotograficzny i mam nadzieję że moje drugie podejscie będzie udane....

Dam znać jak poszło :)

[ Dodano: 15 Mar 2007 17:46 ]
A wie ktoś może jak się tan kluczyk do zamka nazywa?

w opisie jest napisane: 12 point STAR SPLINE M8.

A jak to będzie na "chłopski rozum" ?


kiedyś MK IV

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » czw mar 15, 2007 23:00

WItam
Jestem ciekaw jak Ci pojdzie, chetnie sie dowiem jak poszlo u Ciebie. najlepsze jest u mnie to ze po tych moich nieudanych probach zaczynaja sie ryglowac wszsytkie drzwi:), po zamknieciu centralnego z pilota rygluje sie wszystko i zaczyna mrygac dioda, tak wiec sprawdza sie powiedzenie ze "bez majzla i bez mlota to nie robota":), ale musze sie i tak dostac do tych zamkow i zrobic z tym porzadek. Zycze powodzenia i czekam na fotorelacje, pozdrawiam.
Marcin



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pt mar 16, 2007 19:40

PORAŻKA !!!!!

Na tej stronce było że szyba jest przymocowana na zaciskach skręconych nakrętkami a u mnie z tyłu jest na jakimś pier#@#$$%nym białym plastikowym klinie.

Byłem na wsi u Babci. Wziołem wszystie potrzebne klucze oprucz takiego do tego pier#$#... plastiku i za diabła nie mogłem go wyciągnać potrzebne są chyba szczypce do segerów.

Jedyny plus to ten ze załozyłem głośniki do tylnych drzwi i wytłumiłem je częściowo przez otwór na góśniki :panna:

Ten klucz do śrub mocujących zamek nazywa się dokładnie tak jak napisałem powyżej i nasadka do grzechotki kosztuje 6,10zł.

nie odkrecajcie TorXem bo zetniecie ząbki w srubie.

[ Dodano: 16 Mar 2007 18:43 ]
coś jeszcze.

Dalej mi nie rygluje ale pojawiło się światło w aucie podczas otwierania tylnych drzwi a wczesniej nie było.

za 2 tygodnie biore się za przednie zamki. tylne sobie odpuszczam bo mam dosc po dzisiejszym....


kiedyś MK IV

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » pt mar 16, 2007 19:55

Kurde myslalem ze Ci sie uda:(, co do tych plastikowych klinow ktore trzymaja szybe, ja je poprostu delikatnie wypchnalem, najpierw jedna pozniej druga, wyszlo bez wiekszych problemow., tzreba tylko wlozyc reke do srodka i kontrolowac zeby ten klin nie wpadl w profil. Co do tego klucza to dokladnie o co pytac w sklepie?, podejrzewam ze jak im pokaze kartke z tekstem ktory podales to niewiele bede wiedziec. Ja sie jutro chyba wezme za czyszczenie przepustnicy jak pogoda dopisze, tylko niewiem za bardzo jak ja zaadoptowac. No nic zycze powodzenia, ja tez sie jeszcze nie poddalem z zamkami tym bardziej ze zaczely niereguralnie dzialac:)
Pozdrawiam

[ Dodano: 16 Mar 2007 22:52 ]
Co do klucza to juz wiem co i jak, w poldku wszsytko bylo na zwyklych srubach a w tym same torxy, spliny itp.:)

[ Dodano: 28 Mar 2007 19:14 ]
Znowu zrobilem kolejne podejscie do zamkow i faktycznie mialem zimny lut. Niestety moja radosc nie trwala dlugo, poniewaz po polowie dnia kombinacji, wykombinowalem tak ze drzwi mi sie nie zamykaja, po otwarciu auta z pilota uchyla mi sie szybba w tych drzwiach i niewiem czemu ani po co, bardzo zaluje ze sie za to zabralem, nie myslalem ze to takie trudne:( Teraz musze jechac do fachowcow i modlic sie czy sie da cos z tym fantem zrobic, niestety przy demontazu pourywalem jakies tam plastiki, ogolnie porazka na calej lini, jestem zeby to ladnie ujac poirytowany i zawiedziony:(( Generalnie jesli ktos nie czuje sie na silach to zdecydowanie odradzam.
Dajcie znac jak Wam poszlo.



Awatar użytkownika
stomi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lut 14, 2007 17:28
Lokalizacja: z tad

Post autor: stomi » czw mar 29, 2007 11:41

Witam widze że jest tu troche specjalistów od zamków, wiec może ktoś mógłby pomóc mi z moim problemem w borze przedstawionym w tym linku?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93461


Audi A4 TDI 130KM , Audi A8 3.7, Audi A4 1.8T
Żadnego VW w rodzinie, jedynie pochodne ;)...

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr kwie 11, 2007 21:21

kovens pisze:UcHO, widze ze tu qmasz wiec opisze moj problem!

mam alarm z domykaniem szyb.
od pewnego czasu nie rygluje mi drzwi kierowcy - objawia sie to tym ze jak np. kluczykiem zamykam drzwi to zamyka tylko drzwi kierowcy a powinno wszystkie.
jak otwieram kluczykiem drtzwi kierowcy to otwieram tylko te drzwi a powinno wszystkie (ma centralny zamek)
a jak z pilota to zamyka (bez ryglowania - nie pali sie diuoda) i otwiera wszystkie :-( porypane

nie ma zatem zadnego problemu by dostac sie do auta :-(
plisss pomoz :prayer:
1) podwójne ryglowanie ma prawie każde auto z fabrycznym zamkiem centralnym wyprodukowane po 1998 roku

2)w moim Oplu Vectra 1998 taka przypadłość zmusiła mnie do ingerencji w siłownik - który ponoć jest nierozbieralny itp, itd.. i kosztuje w ASO 175zł a zamiennik w sklepie 80zł..a zwykły chiński 20..ale nie wytrzymuje zimy :rotfl:
3)więc rozwierciłem nity (które zastąpiłem potem śrubami i nalrętkami)
rozpołowiłem siłownik....(jest tam płytka, silniczek i mikrowyłącznki WL1 - WLK czy jakoś tak....sprzedaje to np. sklep "mały elektronik" w Tychach po 1,40zł za sztukę
- są z blaszka lub bez :smoke: ale blaszkę można obciąć jak coś :satan:
nie wiem jak jest w VW...ale w vectrze naprawa tego siłownika (wymiana mikrowyłącznika) zajęł mi 30-40 minut, nie licząc demontażu tapicerki aby go wyjąć oczywiście...więc do dzieła panowie :okej:

pozdro :pub:


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » czw cze 14, 2007 11:05

szczeniak pisze:Z ciekawostek zobaczcie kolesia ktory sie reklamuje na Allegro
http://www.allegro.pl/ite...g_pb_zamek.html
czy ktos może ma maila to tego goscia z tej aukcji (aukcja sie skonczyla) a fon wylaczony?

plissss help



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » czw sie 16, 2007 10:37

Panowie moj problem :

W vag mam następujący błąd:
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal

Objawia sie to tym ze centralny zamek nie zamyka ani nie otwiera tylnich prawych drzwi trzeba to robic wszystko samodzielenie.

Miałem tez problemy kiedys z przednimi prawymi i chyba jeszcze jakimiś ale to sporadycznie, teraz niestety nic sie samo nie naprawilo :)

Co sądzicie ? i jak temu zaradzic , może założyc nieoryginalny zamek z pilotem ?



Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » czw sie 16, 2007 21:34

Co do pierwszego bledu to u mnie byl taki sam, znalazlem w koncu troche czasu i pojechalem do specow od centralnych zamkow i zrobili mi tak jak trzeba. Generalnie chodzi o te nieszczesne zimne luty czy popekane sciezki na plytkach drukowanych, ja teraz ciesze sie dioda w tapicerce drzwi i ryglowaniem wszsytkich drzwi tak jak tzreba. zaplacilem za 2 drzwi 150 zl, ale co sie goscie o kleli:) jak odbieralem auto.
Pozdrawiam Marcin



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » pt sie 17, 2007 06:44

Cześć!

Luk, sprawdź zimne luty na płytkach elektronicznych w zamkach, sprawdź wiązki i wtyczki w drzwiach, podociskaj, zobacz czy gdzieś woda nie zaleciała i nie zaśniedziały styki...


Pozdrawiam Grzesiek.

luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » pt sie 17, 2007 09:51

wtyczkę wyjołem i włożylem ponownie dalej nic.....wczoraj nawet zakupiłem nasadki do klucza i probowałem rozebrać całe drzwi....
zatrzymałem się na etapie wyjęcia szyby i odkręcenia zamka z boku.........
w ASO chcą 140 zł za wymiane + 470 zamek.........
zobacze z tymi specjalistami od centralnych........może ktoś zna kogoś w woj. pomorskim ? ?



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » pt sie 17, 2007 10:48

Hej!
Powiem tak: 470 + 140.... za zamek... bandycki kraj .... NIE JEDŹ DO SERWISU (chyba ze masz o 500pln za dużo)
tu masz jak dobrac sie do zamka: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=960833

I tak(opis jest z forum passata, ale ja tez tak robiłem w borawce) jak zdejmiesz tapicerkę i oedpiniesz linkę od klamki i kostkę od głośniczka zobaczysz taką blachę a w niej dość dużą okrągłą gumową zaślepkę mniej więcej po środku w pionie troszkę z dołu w poziomie (około 10cm średnicy).Wyciągasz ją i opuszczasz szybę do momentu aż zobaczysz plastikowe mocowanie szyby (przez otwór po zaślepce). Teraz możesz odpiąć kostkę od opuszczenia szyb i odłożyć tapicerkę na bok.Demontujesz szybę. Odkręcasz śrubki trzymające blachę na klucz 10 (u mnie w borze jest taki plastikowy kołek który wystarczyło wycisnąć, nie wiem jak jest w golfie, ale to już sam zobaczysz)). odpinasz głośnik i wszystkie wiązki (nie zapomnij o wiązce od zamka). Ściągasz metal i masz cały zamek razem z blachą. Dalej to już tylko rozłożyć zamek i przelutować płytkę która siedzi w środku.
Wzoruj się na tym linku (co prawda to przednie drzwi, ale tylne lecą tak samo):
http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/

A jak coś to pisz na gg lub emila pomogę.


Pozdrawiam Grzesiek.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości