Mruga kontrolka smarowania gdy jest ciepły, PILNE !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jony II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Mruga kontrolka smarowania gdy jest ciepły, PILNE !

Post autor: Jony II » śr mar 28, 2007 21:30

Witam, szanownych kolegów jestem tu nowy , prosze o pomoc :otepienie:
MIanowicie , po rozgrzaniu sie silnika zaczyna mi mrugac kontrolka smarowania, ale silnik pracuje normalnie nie słychac zadnych "jęków ,itp, wymienilem czujnik i to samo niewiem co to moze byc, pompa?,



sawik160284
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

:)

Post autor: sawik160284 » śr mar 28, 2007 21:34

a dawno wymieniales olej i filtr?



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mruga kontrolka smarowania gdy jest ciepły, PILNE !

Post autor: Seaman » śr mar 28, 2007 21:40

mruga ci na cieplym podczas jazdy czy tylko na jalowym? jesli tylko na jalowym i po dodaniu gazu znika to masz za goracy olej. wtedy robi sie rzadszy



stasiuadam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 24, 2007 22:13
Lokalizacja: Mragowo

Post autor: stasiuadam » śr mar 28, 2007 22:04

u mnie jest to samo miga na jalowych i to tylko czasami jak to mozna zlikwidowac czy to przyczyna oleju?



Jony II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Re: :)

Post autor: Jony II » śr mar 28, 2007 22:13

sawik160284 pisze:a dawno wymieniales olej i filtr?
Olej i filtr wymienialem pół roku temu od tego czasu zrobiłem jakies 4tys km

[ Dodano: 28 Mar 2007 22:15 ]
Seaman pisze:mruga ci na cieplym podczas jazdy czy tylko na jalowym? jesli tylko na jalowym i po dodaniu gazu znika to masz za goracy olej. wtedy robi sie rzadszy
Mruga podczas jazdy, na jalowym jest OK...



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » śr mar 28, 2007 22:28

noze na ssaku pompki na tym sitku cos ci sie nie odklada (albo faktycznie juz pompka zdycha). gdybys mial w skarajnym wypadku wywalone panewki to na jalowym tez by nie gaslo. oczywiscie zakladam ze masz dobry poziom oleju i na przechylach nie zapowietrza ci sie ssanie pompki
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 22:41 przez Seaman, łącznie zmieniany 1 raz.



Jony II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Post autor: Jony II » śr mar 28, 2007 22:40

Seaman pisze:noze na ssaku pompki na tym sitku cos ci sie nie odklada. gdybys mial w skarajnym wypadku wywalone panewki to na jalowym tez by nie gaslo. oczywiscie zakladam ze masz dobry poziom oleju i na przechylach nie zapowietrza ci sie ssanie pompki
Stan oleju jest OK i nie słychac zadnych stuków panewek...czyli moze cos wlasnie z sitkiem od pompy , a jezeli to pompa oleju czy sa jakies oznaki aby to rozpoznac?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw mar 29, 2007 01:42

Jeśli masz 1.3 benzynę to czytnij mojego posta tutaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95067

Jest szansa, że przyczyna jest banalna.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości