Rolka napinająca do paska alternatora piszczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rolka napinająca do paska alternatora piszczy
Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
Re: Rolka napinająca do paska alternatora piszczy
słuchaj u mnie jak i w GT i TD piszczałospajrek pisze:Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
podciągnięcie paska pomogło w obu przypadkach
więc po co odrazu wymieniać
uspokój sie
chyba że masz manie wymieniania
niech najpierw zacznie od paska alternatorapawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
a to o czym napisałeś to w drugiej kolejności ewentualnie i nie samemu bo zielony
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
tu masz jak to odkrecić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym
nie w tym silnikuSzosownik pisze:luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:58 ]
a tak wogóle to może nie być rolka a napinacz
[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 20:25 ]
on sie pyta o rolkę paska mikro,wiec czytajcie do końca a nie piszcie głupot chyba że chodzi o nabijanie postówpawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości