Problem po wymianie uszczelki glowicy!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie uszczelki glowicy!
Witam! Pare dni temu wymienialem uszczelke pod glowica,i wlasnie po naprawie zauwazylem wyciek z pod silnika,najlepsze jest to ze jak podjechalem na kanal to zauwazylem ze kapie z okolic skrzyni tzn.jakby sciekalo z gory na ta gume srodkowa od maglownicy i kolor plynu jest zielony a taki mam plyn chlodniczy i hamulcowy. Co to moze byc,albo cos mech. spartolil bo przed naprawa glowicy nie mialem takich jaj!
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
sprawdz jaki ma smak ten plyn bedziesz wiedzial gdzie szukac wycieku , moze zle oczyscil glowice przy wymianie uszczelki lub byla odksztalcona a jej nie splanowal , moze te byc ze zle ja dokrecil i po przejechaniu kilkuset km glowica sie ulozyla i wypadalo by ja dokrecic bo w zasadzie powinno sie glowice dokrecic po jakims czasie no i z odpowiednia sila nie wspomne o kolejnosci dokrecania srob , a wiem ze nie kazdy tego przestrzega
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
moge zapodac fotki z opisem i przy roznych modelach jest inna zasada przy niektorych glowice dokreca sie ponownie po pracy kilkuminutowej z odpowiednia sila sa tam sily dokrecania i kolejnosc dociagania srob przy niektorych po 1 dokreceniu trzeba odczekac kilka minut i powtorzyc dokrecanie z wyznaczona sila podane jest tam kilkaset modeli aut jest to ksiazka serwisowa dla profesjonalnych warsztatow nie dostepna w sklepach
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
I problem sie wyjasnil wyciekal plyn z pod uszczelki z lewego tylniego rogu,najlepsze jest to ze wyciek byl tylko na zimnym silniku,autko pojdzie do reklamacji i mech.powiedzial ze glowica bedzie znowu planowanana i wsadzi nowa uszczelke! Ale co mnie tez martwi jak troche pojezdze i sie zaczymam to spod maski czuc cos jakby spalony olej,czy to moze byc spowodowane ze silnik jest brudny z oleju po wymianie uszczelki! Czy cos powazniejszego,autko nic nie kopci!
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
oto te dowody :vwarek pisze:Podaj jakieś wiarygodne uzasadnienie.Przybek pisze:w zasadzie powinno sie glowice dokrecic po jakims czasie no i z odpowiednia sila nie wspomne o kolejnosci dokrecania srob , a wiem ze nie kazdy tego przestrzega
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 21:45 przez Przybek, łącznie zmieniany 2 razy.
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
nie ta fotka zaraz zmienie , neta mi cos moli :::::D
[ Dodano: 01 Kwi 2007 21:51 ]
[ Dodano: 01 Kwi 2007 21:51 ]
mam te fotki do ABS ale ciezko sie laduja na server bo net mi amula , jak sie polepszy to wieczorkiem wrzuce fotkivwarek pisze:Bardzo bym prosił do 2E i ABS jeśli można.Przybek pisze:moge zapodac fotki z opisem
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
chciales jakiegos potwierdzenia i po prawej stronie na fotce sa zalecenia w jaki sposob dokrecac glowice , wiec nie zawsze starczy dokrecic ile sie da i koniec do roznych modeli sa inne zalecenia i glowice dokreca sie w kilku stopniach z odpowiednia sila dokladniejszy przyklad bedzie w innym temacie ktory wlasnie robie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 358 gości