cisnienie powietrza w układzie powietrza.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
darus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:07
Lokalizacja: Toruń

cisnienie powietrza w układzie powietrza.

Post autor: darus » wt mar 27, 2007 20:48

Cześć ! Mam twarde węże od układu chłodzenia jaka może byc tego przyczyna (wymieniłem korek zbiorniczka wyrównawczego)prosze pomocy!



Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » wt mar 27, 2007 20:49

Może uszczelka pod głowicą


one loVWe

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt mar 27, 2007 20:50

na rozgrzanym silniku zawsze beda twarde



Awatar użytkownika
darus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:07
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darus » wt mar 27, 2007 21:41

A czy po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego zawsze jest takie cisnienie że asz płyn wylatuje :bajer:



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » wt mar 27, 2007 22:07

Przemo440 twardsze ale nie twarde,
ogolnie to powinienes scisnac waz jedna reka bez uzycia wiekszej sily, w przypadku gdy jest twardy jak kamien i wywala wode za kazdym razem przy odkreceniu korka tzn ze gdzies cos dmucha w uklad, stawiam na uszczelke pod glowica ale zobacz czy na bagnecie oprocz oliwy nie ma tez i wody, ewentualnie jak masz gaz to mozesz miec zle cos zalozone i sie zapowietrza , np reduktor jest wyzej niz zbiorniczek i juz kapucha.

A robiles cos ostatnio z ukladem?? moze trzeba go odpowietrzyc ??


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt mar 27, 2007 22:31

jezeli uszczelka jest wydmuchana to popatrz przez odkrecony korek w zbiorniczku powinny byc widoczne babelki powietrza nie zawsze jest tak ze odrazu olej sie dostaje
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 20:22 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



marezk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 25, 2006 12:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: marezk1 » czw gru 13, 2007 20:17

Co to w koncu bylo?? Ja mam to samo, płyn wywala pod cisnieniem ze zbiorniczka nawet przy calkiem zimnym silniku. Przy pracujacym silniku bąbluje tylko jak silnik jest goracy, przy zimnym jest ok. - wiec to chyba nie przedmuch z uszczelki bo by bąblowalo chyba rowniez przy zimnym. Pomozcie kto moze!!!!!



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw gru 13, 2007 21:02

marezk1 pisze:Przy pracujacym silniku bąbluje tylko jak silnik jest goracy, przy zimnym jest ok.

ja Ci proponuje solidnie odpowietrzyc uklad. Jak na goracym silniku zaczynaja leciec babelki powietrza zacznij ugniatac weze aby pozbyc sie vz nich reszty powietrza. Oczywiscie nie musze pisac, ze nie nalezy odkrecac korka zbiorniczka na rozgrzanym siliku bo sie poparzysz
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 21:03 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.



marezk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 25, 2006 12:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: marezk1 » pt gru 14, 2007 22:48

Mis pisze:
marezk1 pisze:Przy pracujacym silniku bąbluje tylko jak silnik jest goracy, przy zimnym jest ok.

ja Ci proponuje solidnie odpowietrzyc uklad. Jak na goracym silniku zaczynaja leciec babelki powietrza zacznij ugniatac weze aby pozbyc sie vz nich reszty powietrza. Oczywiscie nie musze pisac, ze nie nalezy odkrecac korka zbiorniczka na rozgrzanym siliku bo sie poparzysz
Odpowietrzalem przy goracym az wentylaror sie wlaczal i przy zimnym tez i bez skutku



Lypa1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:53
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Lypa1984 » pt gru 14, 2007 23:04

to jest układ chłodzenia ciśnieniowy i zawsze bedzie ciśnienie w zbiorniczku zarówno na zimnym jak i na gorącym.



marezk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 25, 2006 12:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: marezk1 » pt gru 14, 2007 23:17

ryba2 pisze:jak dla mnie to uszczelka pod głowicą
kolego chyba masz racje, dzis przejechalem 60 km i nagle temp. rosnie "zapachnialo "plynem w kabinie. Podnosze maske i plyn tryska z trojnika wezy w kilku punktach. Cisnienie jest nawet przy zimnym silniku (takie ze stryska jak by wrzalo) jesli nie odkrece korka na noc. Olej - czysciutki- cale szczescie bo niedawno zmienialem (Castrol Magnatec). W poniedz. oddaje do mechanilka potem napisze co bylo!

[ Dodano: Pią Gru 14, 2007 22:38 ]
Lypa1984 pisze:to jest układ chłodzenia ciśnieniowy i zawsze bedzie ciśnienie w zbiorniczku zarówno na zimnym jak i na gorącym.
Masz racje przyjacielu ale to cisnienie jest zbyt duze, z trojnika wezy tryskalo jak z prysznica (mam nowy trojnik wezy w zw. z ta sprawa ale to osobna historia) ja walcze z tym ok miesiaca i wydalem 310 zl i 8 dni bez samochodu bo przypadkowo oddalem do papruna na kwiatowej.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości