problem z niskimi obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

problem z niskimi obrotami

Post autor: kubass » wt mar 27, 2007 13:51

pare misiecy temy kupiłem golfika! zrobiłem
wymieniłem rozrząd zmieniłem uszczelke pod głowica wraz z planem głowicy wszystko poskładałem wszystko do kupy i niby ok ! problem w tym ze strasznie dziwnie chodzi na jałowym jak sie nagrzeje!
tak telepie jakby miał za niskie obroty ale jak włącze sobie elektroniczny obrotomierz to pokazuje rowniutenko 850 obr i wskazowka nie drga !

chodzi o to ze jest głosno w aucie strasznie i wszystko sie trzesie co prawda delikatnie ale denerwuje mnie!

wystarczy ze delikatnie dotkne pedał gazu i juz jest oki ale jak puszcze znowu to samo !

co to moze byc ?



Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » wt mar 27, 2007 14:06

różnica stopni sprężania w komorach spalania
lub poduszki pod silnikiem


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » wt mar 27, 2007 15:22

różnica stopni sprężania w komorach spalania
tzn ? co jest zle ? cos zle skrecone ? i jak to zrobic zeby było dobrze!?



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » wt mar 27, 2007 16:38

kubass, jeśli planowanie głowicy robił jakiś Pan Heniek i sromotnie ją skrzywdził to teraz nawet skręcenie tego wg książki nic nie da. Jak przed tymi modami nic się nie działo, a po modach wyskoczyło tzn że ktoś Ci zrobił fuszerkę. Ja zacząłbym od sprawdzenia tej splanowanej głowicy, bo poduszki pod silnikiem nie siadają tak nagle...


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » wt mar 27, 2007 18:16

różnica stopni sprężania w komorach spalania

małem na myśli ciśnienie na cylindrach :)


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » pt kwie 06, 2007 15:15

odswierze tamacik ! anthrax00001, mowisz roznica " różnica stopni sprężania w komorach spalania " przeciez jaka to musiałaby by c roznica zeby od razu tak walilo strasznie ! nie chce mi sie wierzyc ze mozna zetrzec głowice w jednym miejscu mocniej w 2 giim słabiej ! przeciez to sa nawet nie milimetry ścinane !
to jest tak ze jak silnik jest zimny to ładnie trzyma obroty wysokie i nic sie nie dzieje ! ale jak tylko sie nagrzeje to wszystko drga w srodku ! nie sa to poduszki na 10000%
krokowiec jest spoko dzisij sprawdzałem zapłon tez ustawiałem juz chyba z 3 razy ! ciagle to samo !
jak zimny jest ok jak ciepły schodzi na 850 obr i zaczyna byc głosno w aucie delikatnie dotkne noga gazu i jest ok ! wystarczy 50 obr wiecej i wszystko gra

moje pytanie ! czy da sie jakos przeprogramowac kompa w golfie ? czy jak pojade na komputer zeby podnieli mi golfa czy przeprogramuja mi od razu to ? bo moze to jakis błąd w kompie ! ?

i pytanie jeszcze jedno ! czy da sie zresetowac kompa jakos inaczej niz odpinając na pare minut aku ?

i jeszcze jedno ! czy w golfie tez komputer trzeba " UCZYĆ" po zresetowaniu go ???



Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » pt kwie 06, 2007 23:32

różnica 2 barów wystarczy, żeby drżało w środku, ja tak mam,
silnik chodzi równo jak zegarek, poduchy git a w środku urządzenie do masażu na wolnych obrotach


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » śr kwie 11, 2007 15:04

no to jeszcz po mecze troche! bo zauwazyłem cos ciekawego ! przy przepustnicy kolo linki gazu jest taka srubeczka ktora mozna wkrecic lub wykrecic i dzieki niej podciagnac obroty ( chyba) jezeli delikatnie podciagne ta srubeczke powiedzmy o 2 obroty czy czasem to nie pomoze?



Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » sob kwie 14, 2007 23:50

Witam! Czy uporales sie z tym bo mam wrecz indetycznie jak opisujesz,napisz jak rozwiazales problem?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 207 gości