Koledzy mam taki problem. Postanowilem wymienic zapchany juz katalizator na strumienice. Wszystko poszlo tak jak trzeba. Katalizator wycielem jakies 10 cm za sonda lambda. W te miejsce przyspawalem strumienice. Dalej wszystko pozostalo bez zmian, tlumik srodkowy i koncowy. Po skreceniu wszystkiego i odpaleniu silniczka na benzynce wszystko bylo po mojej mysli. Znacznie poprawila sie dynamika pojazdu. Co innego zaczelo sie dziac na gazie. Po wcisnieciu pedalu gazu do konca, strzalka rosla do 3000 obr/min nastepnie spadala raptownie do 2000 obr/min i skakala pomiedzy 1900 a ok 2200 obr/min. Tylko po delikatnym i powolnym wciskaniu pedalu gazu dochodzilo do 5000 obr/min i nic wiecej. Nie da sie po prostu jezdzic. Gdy przyspieszam auto szarpie. Na gazie moglem jechac tylko tak, aby obroty silnika nie przekraczaly 2500 obr/min.
Co to moze byc? Chce wybrac sie do elektromechanika sprawdzic zaplon, ale czy mozliwe jest zeby sie sam przestawil? Przed wymiana katalizatora na strumienice wszystko bylo ok. Koledzy pomozcie. Bede wdzieczny. Pozdrawiam.
Wymiana katalizatora na strumienice
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- anthrax00001
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
sterownik gazu nie czyta sondy chyba jedź do gazownika niech podłączy do kompa
i od razu zobaczy czy sonda działa czy nie,
sonda musi mieć odpowiednie ciśnienie spalin (katalizator), żeby mogła sprawnie działać
możesz wywalić silniok krokowy do gazu i wstawić register wtsdy gaz będzie działał bez względu na odczyty sondy ale będzie palił dużo benzyny [podczas jazdy na benzynie]
i ze względu na zły skład mieszanki silnik szybko się zepsuje
ale to oczywiście jeśli sonda źle czyta spaliny ze względu na ciśnienie
i od razu zobaczy czy sonda działa czy nie,
sonda musi mieć odpowiednie ciśnienie spalin (katalizator), żeby mogła sprawnie działać
możesz wywalić silniok krokowy do gazu i wstawić register wtsdy gaz będzie działał bez względu na odczyty sondy ale będzie palił dużo benzyny [podczas jazdy na benzynie]
i ze względu na zły skład mieszanki silnik szybko się zepsuje
ale to oczywiście jeśli sonda źle czyta spaliny ze względu na ciśnienie
LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]
Ja myślę że wystarczy tylko wyregulować gaz jakiej generacji masz instalke
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- sfiq
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
- Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
- Kontakt:
Moim zdaniem tez wystarczy gaz wyregulowac opisz instalke albko skocz do gazownika
swoja droga ja tez zastapilem kata strumienica i czuc delikatna roznice na korzysc - ale jako ze mam blosa nic nie musialem regulowac , u ciebie najwidoczniej komp zaczal wariowac
swoja droga ja tez zastapilem kata strumienica i czuc delikatna roznice na korzysc - ale jako ze mam blosa nic nie musialem regulowac , u ciebie najwidoczniej komp zaczal wariowac
[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości