VW Golf II 91r. -elektorniczny gaznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hunter79

VW Golf II 91r. -elektorniczny gaznik

Post autor: hunter79 » ndz paź 31, 2004 13:06

Witam ! Mam pytanie, jak w temacje posiadam takie cudo jak gaznik elektorniczny i od jakiegos czasu cos sie pieprzy bo auto wchodzi na wysokie obroty samoczynnie. Mechanik powiedzial ze te typy tak maja czasem i trzeba to wyregulowac podlaczajac do sondy lambda komputer ale i tak to nic niepomoze (znowu za jakis czas sie rozreguluje ) i tu pytanie gdy przerobie samochod na gaz obejde ten cholerny gaznik ? i obedzie sie bez tej regulacji ? Czy lepiej kupic wtrysk za 300 zl i przelozyc ? Niestety nieznam sie na mechanice jak brac boardowa :) i czekam na Wasze sugestie. Pozdrawiam

P.s Przez ten fakt samochod niepali juz 8 litrow tylko 10- 11 :(



hunter79

:-(

Post autor: hunter79 » pn lis 01, 2004 12:12

czy nikt nie jest mi w stanie pomoc ? :(



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn lis 01, 2004 12:32

po zalozeniu LPG obejdzie sie bez regulacji tego ustrojstwa.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn lis 01, 2004 23:19

a obroty i tak zostaną
musisz miec sprawny gaźnik czyli kompa
możesz miec uszkodzony sterownik ja taki przypadek miałem

a ten mechanik to od czego był bo ci kit cis jak cholera

ten sterownik między innymi utrzymuje wolne obroty ja ustawisz je na stałe to możesz mieć problemy na zimnym silniku


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

hunter79

sam niewiem

Post autor: hunter79 » wt lis 02, 2004 10:26

te "dzikie obroty" pojawiaja sie w roznych momentach przewaznie na rozgrzanym silniku doadaje gaz przy wyprzedzaniu, zdejmuje noge i do pewnego mementu zostaja wysokie obroty czasem po 20 sekundach silnik juz pracuje normalnie. Tak sie zachowuje jakbym jezdzil w tym czasie na ssaniu ( podobno ta czesc jest mocnej zluzyta) tak mowil ten mechanik. :) Wszystkie linki i ciagadla posprawdzalem czy czasem sie nieblokuja i to one nie sa sprawca tego problemu ale jest o.k. Kurde a tak mnie kumpel ostrzegal przet tym badziewiem z pseudokomputerem. No coz musze cos zaradzic bo fajnie mi sie gania golfiaczem :) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » wt lis 02, 2004 11:11

Jedź do gaźnikowca, niech Ci zrobi. ja zapłaciłem 200 zł i mam problem z głowy.



hunter79

Post autor: hunter79 » wt lis 02, 2004 11:33

Tam gdzie mieszkam niema takich specialistow od tych gaznikow, z kilkoma juz romzawialem i wynikalo "niech pan zostawi auto to moze cos mi sie uda " - swiadczy to o kiebskim poziomie tych "mastachow" :chytry: ale cos bede musial pomyslec bo i tak przymierzam sie do zagazowania golfa a jak kolega napisal wyzej wszystko jest sterowane tym komputerem. Dzieki za sugestie i odp. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Post autor: radwan » wt lis 02, 2004 12:06

Agamek12 pisze:Jedź do gaźnikowca, niech Ci zrobi. ja zapłaciłem 200 zł i mam problem z głowy.
Co Ci konkretnie zrobił z tym gaźnikiem?



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » wt lis 02, 2004 12:17

Wyjął, rozłożył, złożył, zmienił podstawę gaźnika, wyregulował zapłon, ustawił spaliny.



zed

Post autor: zed » wt sty 18, 2005 18:44

U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała ale Tobie też bym radził ją sprawdzić) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja :grin: . Fotki tego cuda mogę przesłać na e-maila pozdro :satan:



janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » śr lut 09, 2005 18:34

nie piszesz skad jesteś , w Czestochowie jest serwis BOSCHA i gośc mi to naprawił , 3 lata chodził jak burza , znów się rozlegulował , ale naprawa droga zapłaciłem 400 zł.



Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Post autor: radwan » śr lut 09, 2005 20:13

mój PN mial problem po przejechaniu ok 50 km.zaczynał sie dusić ,gasnąć itd... wymieniłem palec pod kopułką, świece i przewody wysokiego napiecia i narazie ok



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr lut 09, 2005 22:01

janusz przybylski pisze:nie piszesz skad jesteś , w Czestochowie jest serwis BOSCHA i gośc mi to naprawił , 3 lata chodził jak burza , znów się rozlegulował , ale naprawa droga zapłaciłem 400 zł.
jak bym iał tyle zpłacić za taka naprawe to bym na wtrysk od rpeka przerobił włąśnie za taka kase z całym potrzebnym oprzyządowaniem :bigok:


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lut 09, 2005 22:19

100 pompa
150 wtrysk
200 ster

a gdzie reszta?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości