z sondą i bez...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: śr maja 24, 2006 20:18
- Lokalizacja: Hatfield/KRAPKOWICE
- Kontakt:
z sondą i bez...
Witam!
Silnik w moim golfie chodzi tak samo jak wyłącze sonde lambde i jak ją włącze, ale silnik pracuje równo i nie ma problemów z jazdą.
Sprawdzałem dzisiaj kody błyskowe i VAG podał mi kod 4444 co oznacza BRAK BŁĘDÓW (tak samo z sądą i bez) CO JEST GRANE???
A poza tym jak jade na wstecznym i dam gaz do dechy to mi silnik gasnie jakby go zalało...
POMÓŻCIE...
Silnik w moim golfie chodzi tak samo jak wyłącze sonde lambde i jak ją włącze, ale silnik pracuje równo i nie ma problemów z jazdą.
Sprawdzałem dzisiaj kody błyskowe i VAG podał mi kod 4444 co oznacza BRAK BŁĘDÓW (tak samo z sądą i bez) CO JEST GRANE???
A poza tym jak jade na wstecznym i dam gaz do dechy to mi silnik gasnie jakby go zalało...
POMÓŻCIE...
ja mam podobnie ..czy z sondą czy bez chodzi mi tak samo. Znak to taki, że może trzeba kupić sondę.
a mi zamula strasznie [ znaczny brak mocy ] jak się rozgrzeje ...
[ Dodano: 26 Mar 2007 21:33 ]
mi też wywala brak błędów - 4444 ..chociaż czasem mam kod odpowiedni za zdupną sondę.
ciężko orzech do zgryzienia ..
a mi zamula strasznie [ znaczny brak mocy ] jak się rozgrzeje ...
[ Dodano: 26 Mar 2007 21:33 ]
mi też wywala brak błędów - 4444 ..chociaż czasem mam kod odpowiedni za zdupną sondę.
ciężko orzech do zgryzienia ..
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
nie silnik tylko komputer przelacza sie w taki tryb i tak jest to mozliwe, moze wymien sobie sonde zobaczysz czy to cos dalo, bo z tego co piszesz to albo ona w ogole juz nie dziala skoro nie ma roznicy z nia czy bez niej albo kabal masz przerwanyCzy to jest możliwe żeby silnik chodzil na tzw trybie awaryjnym???
stary u mnie nie występuje w ogóle moc ..silnik się dławi, zero jazdy.
z tego co wyczytałem tu na gronie to jak sonda daje ciała to komp sobie dam dobiera dobrą mieszankę itp ..w tak zwanym trybie awaryjnym. Zapamiętuje ostnie dobre ustawienia. Słuchaj zrób tak - to samo mi polecali
odlącz sondę i odłącz klemy od akumlatora. Tak przez jakieś 20 minut.
Później podłącz klemy i zobacz jak Ci się jeździ ..a najlepiej jak masz takie akcje to może warto sondę kupić(?)
no nie wiem popróbować trzeba - ja się ze swoim już jakiś czas męcze.
pozdroo
z tego co wyczytałem tu na gronie to jak sonda daje ciała to komp sobie dam dobiera dobrą mieszankę itp ..w tak zwanym trybie awaryjnym. Zapamiętuje ostnie dobre ustawienia. Słuchaj zrób tak - to samo mi polecali
odlącz sondę i odłącz klemy od akumlatora. Tak przez jakieś 20 minut.
Później podłącz klemy i zobacz jak Ci się jeździ ..a najlepiej jak masz takie akcje to może warto sondę kupić(?)
no nie wiem popróbować trzeba - ja się ze swoim już jakiś czas męcze.
pozdroo
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kasowanie bledow na komputerze np. przez odlaczenia na jakis czas od aku daje czasowa poprawe, zanim komp nie nazbiera danych na nowo. Wtedy wchodzi w tryb awaryjny i radzi sobie bez sondy... ale spalanie rosnia masakrycznie, golfer traci moc, zamulony na maksa itd. Do tego dochodzi zbyt bogata mieszanka na gazniku itd. itd. Ja bym najpierw sprawdzil wartosci oporu na zlaczu sondy (moze sprawna?) potem sprawdzilbym czy styki zlacza z sonda sa sprawne (czy sygnal z sondy idzie dalej?). Potem sprawdzilbym VAG kody, ale sonde sie sprawdza po dluzszym przebiegu niz 15 km... Potem porownalbym ilosc kilometrow na liczniku i sprawdzil czy aby sonda nie ma juz dosyc po 100-150 tys. ( do wymiany z zalozenia), a jak na gazie to jeszcze krocej... I wtedy dopiero bym kupil nowa i zalozyl.... Po zalozeniu nowej sondy skasowal bledy z kompa (np. przez odpiecie aku na 10-15 min) i dopiero odpalil. Roznica w depnieciu jest kolosalna, podobnie branie gorek jak to wszystko gra
Czolem!
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: śr maja 24, 2006 20:18
- Lokalizacja: Hatfield/KRAPKOWICE
- Kontakt:
a mozesz mi podpowiedzieć jak mam sprawdzić te złącze i wartość oporu na złączu sondy...???adam_franciszek pisze:Ja bym najpierw sprawdzil wartosci oporu na zlaczu sondy (moze sprawna?) potem sprawdzilbym czy styki zlacza z sonda sa sprawne (czy sygnal z sondy idzie dalej?).
Powiedz coś bliżej na ten temat - bo nie bardzo wiem jak mam to zrobić.
truskawaa - odłączyłem klemy na jakiś czas - 10-15 minut.
Poprawa była na jakieś 30-40 km poczym znów była kupa.
Bez mocy itp
adam_franciszek - pisze, że bogata mieszanka itp
Fakt ..od kiedy sonda mi nawala [ a wiem gdyż mam check i sprawdziłem po kodach błyskowych ] to mam coraz większe kłopoty z golfem.
Najpierw to się oznaczało spadkiem mocy przy rozgrzanym silniku - teraz by jeździć staram się by motorek się nie rozgrzał / śmigam z lekko odkręconym ogrzewaniem ;D
Jak spróbowałem śmigać normalnie golfem w znaczeniu bez pomocy ogrzewania to silniczek szybko nabierał temperatury i się zaczynało ...obroty wahadłowe i czaAAaaaarny dym z tyłu. kooopci jak stary 25 letni diesel.
Gdy jest zimny to spoko - zero dymu.
Sonde kupiłem i czeka mnie podmianka ..- żyje nadzieją, że skończą się moje kłopoty.
Aktualnie golf 1,8 na jednopunktowym wtrysku pali mi panowie i panie [ o ile tu są ] 17/100km. ...masakra normalnie!!
adam_franciszek - pisze o sprawdzaniu sondy. Moja się trzymała max 0,48V
Bez róźnicy czy silnik zimny czy gorący ..sprawdzałem miernikiem.
Poprawa była na jakieś 30-40 km poczym znów była kupa.
Bez mocy itp
adam_franciszek - pisze, że bogata mieszanka itp
Fakt ..od kiedy sonda mi nawala [ a wiem gdyż mam check i sprawdziłem po kodach błyskowych ] to mam coraz większe kłopoty z golfem.
Najpierw to się oznaczało spadkiem mocy przy rozgrzanym silniku - teraz by jeździć staram się by motorek się nie rozgrzał / śmigam z lekko odkręconym ogrzewaniem ;D
Jak spróbowałem śmigać normalnie golfem w znaczeniu bez pomocy ogrzewania to silniczek szybko nabierał temperatury i się zaczynało ...obroty wahadłowe i czaAAaaaarny dym z tyłu. kooopci jak stary 25 letni diesel.
Gdy jest zimny to spoko - zero dymu.
Sonde kupiłem i czeka mnie podmianka ..- żyje nadzieją, że skończą się moje kłopoty.
Aktualnie golf 1,8 na jednopunktowym wtrysku pali mi panowie i panie [ o ile tu są ] 17/100km. ...masakra normalnie!!
adam_franciszek - pisze o sprawdzaniu sondy. Moja się trzymała max 0,48V
Bez róźnicy czy silnik zimny czy gorący ..sprawdzałem miernikiem.
MK2_waw pisze:truskawaa - odłączyłem klemy na jakiś czas - 10-15 minut.
Poprawa była na jakieś 30-40 km poczym znów była kupa.
Bez mocy itp
adam_franciszek - pisze, że bogata mieszanka itp
Fakt ..od kiedy sonda mi nawala [ a wiem gdyż mam check i sprawdziłem po kodach błyskowych ] to mam coraz większe kłopoty z golfem.
Najpierw to się oznaczało spadkiem mocy przy rozgrzanym silniku - teraz by jeździć staram się by motorek się nie rozgrzał / śmigam z lekko odkręconym ogrzewaniem ;D
Jak spróbowałem śmigać normalnie golfem w znaczeniu bez pomocy ogrzewania to silniczek szybko nabierał temperatury i się zaczynało ...obroty wahadłowe i czaAAaaaarny dym z tyłu. kooopci jak stary 25 letni diesel.
Gdy jest zimny to spoko - zero dymu.
Sonde kupiłem i czeka mnie podmianka ..- żyje nadzieją, że skończą się moje kłopoty.
Aktualnie golf 1,8 na jednopunktowym wtrysku pali mi panowie i panie [ o ile tu są ] 17/100km. ...masakra normalnie!!
adam_franciszek - pisze o sprawdzaniu sondy. Moja się trzymała max 0,48V
Bez róźnicy czy silnik zimny czy gorący ..sprawdzałem miernikiem.
Z Twojego opisu wynika, ze sonda jest do wymiany. To co napisales, lacznie z wiekszym spalaniem wskazuje na nia.
Jak wymienisz na nowa to niezapomnij zresetowac komputerek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości