[mk2 16V] zapłon?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arturmu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 14, 2005 23:43
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: arturmu » sob kwie 09, 2005 14:49

dzwonił do mnie gość z warsztatu i mówi że to czujnik halla w pierwszym momencie iskra jest ,póżniej jest słaba lub nie ma jej wcale.Dzwoniłem do paru auto złomów,i nie mają aparatów zapłonowych do KR czyli
027 905 205 P ,czy mógłby być aparat inny,od innego golfa



arkangel

Post autor: arkangel » sob kwie 09, 2005 14:55

u mnie byly podobne objawy. raz chodizl ladnie a raz na 2 gary szczegolnie po dluzszym postoju. powodem bylo prezbicie na kopulce wymienilem ja i wsyzstk oladnie rowniutko na 4 tloki chodzi.



Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » sob kwie 09, 2005 15:28

Sluchaj a silniczek krokowy sprawdzili??Bo ja mam to samo jak jade ok ale jak tylko wrzuce na luz i spadaj oborty i gasnie.Czujnik halla to jakos nie wierze bo wtedy to by Ci gasl na cieplym silniku a jagby postal 5godzin to powinien odpalic bez problemu!!!



Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » sob kwie 09, 2005 19:40

U mnie mialem / mam to samo.
Wymienialem po koleji:
1. kopolka, palec, filtr powietrza, filtr paliwa - bez zmian
2. uszczelniacz aparatu raplonowego - bo olej przeciekal przez niego - bez zmian
3. swiece - bez zmian
4. czojnik halla - bez zmian
5. Na dzien dzisiejszy - odwiedzilem warsztat BOSCHa - diagnostyka: - padnieta sonda lambda + ledwo zipie pompa paliwa + swiece w stanie idealnym, napewno 3elektrodowe (to wiem bo sam je kupowalem i zakladalem :grin: ) + kable WN stan idealny + wszytkie czujniki w silniki dzialaja, stan bardzo dobry + cisnienie spalania w cylindrach idealne (nie mylic z cisnieniem sprezania) + po tym wszystkim smial jeszcze twierdzic ze jest olbrzymie prawdopodobienstwo tego ze to co mam na liczniku to jest jego faktyczny przebieg :helm:

Czeakaja mnie teraz wydatki rzedu 1000 Bonow Narodowego Banku Polskiego za sonde + pompe + strojenie

Jesli to ku... ( kobieta inaczej pracujaca) nie pomoze to nie wiem co z nim zrobie.
Pozdrawiam

PS. W BOSCHu tak zdiagnozowal ta moja przypadlosc:
cyt. "... jest to wina "korkow parowych" powstajacych we wtryskiwaczach. Przez to ze wtryskiwacze siedza gleboko w silniku - jest tam temp rzedu 90 st a paliwo zaczyna parowac w ok 40 - daltego paliwo zaczyna parowac wew. wtryskiwaczy. Pompa jest juz na wykonczeniu i nie ma sily "przepchac" tych korkow przez wtryskiwacze. Jak sie uruchomi po nocy silnik odpaala bez problemu bo dziala wtrysk rozruchowy i on daje zupke. Jak zaczynaja pracowac wtryskiwacze to papka nie ma sily. Dopiero jak sie go troszke przegazuje (troszke = u mnie ok 5 min :( ) to dopiero powoli udaje jej sie je przepchac. " koniec cyt.
Tyle newsow z serwisu BOSCHa. wymieniam pompe i sonde i zobaczymy na ile to pomorze.
Dodam tylko ze u mnie pompa dawala cisnienie ok 7 barow a z tego co gosciu mi mowil 6,5 bar tzn ze pompa nie zyje - a nominalne cisinie powinno byc ok 10 bar.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze komus to pomorze w jego walce.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob kwie 09, 2005 23:53

jeżeli hall to iskra jet albo nie
a nie że jest słaba

halla kupuje sie nowego jakieś 200zł


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

arturmu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 14, 2005 23:43
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: arturmu » pt kwie 15, 2005 22:08

auto naprawione!!!czujnik halla wymieniony na nowy i jest ok.Zapłaciłem 260 zł.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości