Problem z obrotami cd.:(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z obrotami cd.:(

Post autor: niunioit » sob mar 24, 2007 10:48

Witam.Juz pisalem wczesniej ze ma problemy z obrotami.
wymienilem czujnik polozenia przepustnicy,dzisiaj wymienilem uszczelke pod wtrysk i jest dalej to samo.wskazowka obrotow wariuje,tak delikatnie skacze.jedynie dobra rzecza jest to ze golfer odzyskal moc:).ktora wczesniej gdzies zgubil:).
Co radzicie?Pojechac na vag?Czy moze to byc wina silniczka krokowego?Pozdrawiam! :bigok:



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » sob mar 24, 2007 11:30

mamy konstrukcyjnie podobne silniki i ja ze swoim od roku z tym walcze, dzis wlasnie sie wybieram porobic pare rzeczy jak znajde to pewnie opisze :bajer: :bajer: :bigok:


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » sob mar 24, 2007 12:07

a jak dodasz gazu na np. 3000obr to chodzi równo czy nie?


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » sob mar 24, 2007 13:03

no chodzi teraz rowniutko i rowno opada po wymianie tej uszczelki.tylko ze ta wskazowa obrotow tak drga:/.i jak zapalam to raz od razu zatrzymuje sie na 1000 a raz na 400:/ :blush:



Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » ndz mar 25, 2007 13:13

To, że wskazówka drga wskazuje na to, że nie za każdym razem następuje zapłon
a czy po dodaniu gazu na 2000 obr też słychać nierówną pracę?


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » ndz mar 25, 2007 13:23

hmmm sam nie wiem.raczej nie...



Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » ndz mar 25, 2007 13:51

Jeżeli tylko bez bazu słychać i wskazówka wskazuje nierówną pracę
to może być silnik krokowy ale głowy za to nie dam :)


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn mar 26, 2007 10:57

regulowales potencjometr przepustnicy? kolega mial wachania obrotow przez czyjnik temperatury, ja mam te same problemy i eliminuje pokolei, zobaczymy co z tego wyjdzie

[ Dodano: 26 Mar 2007 10:59 ]
a propo slyszalem tez o takiej teorii ze te krancowki ktore sa na ukladzie kierowniczym (powoduja zwiekszenie obrotow jak sie kierownice do oporu przekreci) moga powodowac wlasnie falowanie obrotow


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MarioVWGTI
------TDI-------
------TDI-------
Posty: 128
Rejestracja: czw lut 22, 2007 21:45
Lokalizacja: Bielsko -Biała
Auto: Golf Mk7 variant
Kontakt:

Post autor: MarioVWGTI » pn mar 26, 2007 10:59

ja mam takie objawy ze jak czasem zapale go to dusi go ale jak dodam gazu to wxhodzi na obroty swoje dziwne rzeczy sie dzieja w tych goferach :bajer:


nick z forum MarioGTI---www.vagrox.beljos.pl

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » pn mar 26, 2007 12:01

a gdzie sie reguluje ten potencjometr przepustnicy?a z ta kierownica to prawda.jak skrecam to tez tak mam:).ale jaja:).widze ze nei jestem sam:D.pozdrowka



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn mar 26, 2007 12:43

byl na forum pod tytulem regulacja TPSu, 4 srubki torx trzymajace taka czarna kostke po prawej stronie wtrysku patrzac od przodu


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » pn mar 26, 2007 13:01

aa no to ja wymienilem calyu ten czujnik tez.a to jego sie reguluje?:)



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn mar 26, 2007 14:07

no tak nie zauwazyles ze on ma taki duzy obszar bezwladnosci, jeden otwor na srubke jest okragly a reszta eliptyczna, a czemu go wymieniles?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gawraf » pn mar 26, 2007 14:29

no u mnie tylko sobie sam gazu dodaje jak puszcze pedal gazu przy 3 tysiącach obrotów (na biegu) to on sam sobie dodaje gazu tzn wskazówka (caly czas na biegu) zamiast opadac obroty i hamowac silnikiem to wciska sobie pedal gazu :[ wymienilem silniczek krokowy i dalej to samo (tyle ze kupilem uzywany) ale zeby sie to samo dalej dzialo :( juz nie wiem co moge jescze zrobic... :[


zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości