Centralny zamek z pilota nie działa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek z pilota nie działa
Witam,
Mam taki problem nie moge otworzyc samochodu, zamknąłem go centralem z pilota, i nie wiem czemu nie chce się otworzyc, jak przekręcam kluczyk to rygiel wyskakyje ale drzwi są dalej zablokowane, jedne i drugie, w bagażniku w ogóle nie mogę przekręcic zamka, chyba jest zapieczony, nie wiem jak się dostac do samochodu ?
I co z tym zrobic ?
Nie wiem czy jest to fabryczny central, gof jest z 92 chyba wersja GL, bo nie miałem żadncyh oznaczeń.
Mam taki problem nie moge otworzyc samochodu, zamknąłem go centralem z pilota, i nie wiem czemu nie chce się otworzyc, jak przekręcam kluczyk to rygiel wyskakyje ale drzwi są dalej zablokowane, jedne i drugie, w bagażniku w ogóle nie mogę przekręcic zamka, chyba jest zapieczony, nie wiem jak się dostac do samochodu ?
I co z tym zrobic ?
Nie wiem czy jest to fabryczny central, gof jest z 92 chyba wersja GL, bo nie miałem żadncyh oznaczeń.
VW Golf propably the best car in the World !!!
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Co do pilota to jest ok, sprawdzałem drugim, po za tym zawsze mogłem otworzyc kluczykiem a awaryjne się zapalają jak naciskam przycisk.
Dostałem się w końcu do samochodu przez bagażnik, i jak przekręce kluczyk w stacyjce i wtedy podniosę rygiel do góry to mogę otworzyc drzwi, jeśli je znowu zamkne czy to z pilota czy to z kluczyka to już nie mogę ich otworzyc
Może to kogoś trochę naprowadzi, może to tylko jakiś bezpiecznik, będe w stanie sprawdzic to dopiero w pon.
Najgorsze jest to że wlew paliwa też mam na central i nie moge się do niego dostac, naszczęście trochę wachy jeszcze mam
Dostałem się w końcu do samochodu przez bagażnik, i jak przekręce kluczyk w stacyjce i wtedy podniosę rygiel do góry to mogę otworzyc drzwi, jeśli je znowu zamkne czy to z pilota czy to z kluczyka to już nie mogę ich otworzyc
Może to kogoś trochę naprowadzi, może to tylko jakiś bezpiecznik, będe w stanie sprawdzic to dopiero w pon.
Najgorsze jest to że wlew paliwa też mam na central i nie moge się do niego dostac, naszczęście trochę wachy jeszcze mam
VW Golf propably the best car in the World !!!
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
No właśnie rygiel idzie do góry jak przekręcę kluczyk i jak podnoszę go ręką też bez problemu idzie do góry a drzwi są dalej zablokowane, tylko jak już przekecę kluczyk w stacyjce to wtedy mogę dopiero odblokowac drzwiPaweł Marek pisze:Trochę to wszystko dziwne bo podniesiony rygiel chyba = otwarty zamek. Jeśli działa blokada to rygla nie da się podnieść.
VW Golf propably the best car in the World !!!
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
moze masz cos z zamkiem albo ciaga padly albo nie wiem rozkrec boczki i zoabcz co sie dzieje
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
prezesso25 pisze:zdejmij tapicerkę z drzwi od strony kierowcy
No taki mam zamiar ale niestety dopiero jutro będe mógł się tym zająćbieniek1984 pisze:rozkrec boczki
Powiem więcej napewno mam, dlatego założyłem ten tematbieniek1984 pisze:moze masz cos z zamkiem

A teraz druga sprawa czy mogę się jakoś dostać do wlewu paliwa nie rozwalając tej klapki i nie uszkadzając lakieru lub czy w jakiś inny sposób mogę dolać paliwa do baku ?
VW Golf propably the best car in the World !!!
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Raczej nie, bo nie mogę otworzyć zamka kluczykiem a to raczej nie ma nic wspólnego z batrią. Wcześniej normalnie otwierałem z kluczyka.KONDZIO pisze:Jowisz może masz słabą baterię u mojego ojca w BMW E-34 było to samo jak bateria padła były te same objawy.
VW Golf propably the best car in the World !!!
Jesli jest to fabryczny central to - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?85,0Jowisz pisze:A teraz druga sprawa czy mogę się jakoś dostać do wlewu paliwa nie rozwalając tej klapki i nie uszkadzając lakieru lub czy w jakiś inny sposób mogę dolać paliwa do baku ?
Niezaleznie od centrala zamek powinien sie otworzyc mechanicznie. Piszesz, ze nie mozesz sie dostac do auta, ale zaplon jakos wlaczasz

[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Dostałem się w końcu przez bagarznik i jak już przekręciłem kluczyk w stacycjce i podniosłem rygle to mogłem otworzyc dzrzwi wcześniej nie, teraz normanline zamykam i otwieram kluczykiem tylko że pojedyńczo,inek01 pisze:Piszesz, ze nie mozesz sie dostac do auta, ale zaplon jakos wlaczasz
Też mnie to zastanawia że jak próbowałem otworzyc kluczykiem i rygle się podnosiły to drzwi dalej były zablokowane, wcześniej wszystko dziłało tzn. otwierałem kluczykiem wszystko jak przekręcałem w drzwiac kierowcy
Dzięki za ten link do wlewu paliwa i za zainteresowanie moim tematem
P. S. Bezpieczniki są ok, sprawdzałem, będe grzebał dalej z tymi drzwiami
VW Golf propably the best car in the World !!!
Co do otwarcia po wlaczeniu zaplonu:
12 sekund po zamknieciu auta centralny jeszcze raz zalacza pompke, doryglowuje drzwi i zalacza blokade. Jesli teoretycznie przekrecisz zamek na otwartych drzwiach kierowcy (reszta juz sie zamknie) wsiadziesz do srodka i zamkniesz drzwi. 12 sekund drzwi kierowcy sie same zarygluja i jestes w pulapce. nie mozesz wyciagnac rygla. Po wlaczeniu zaplonu wylacza sie blokada i mozna juz odryglowac i otworzyc drzwi.
U Ciebie jest o tyle dzwiwna sprawa ze jest rygle mozna wyciagnac
12 sekund po zamknieciu auta centralny jeszcze raz zalacza pompke, doryglowuje drzwi i zalacza blokade. Jesli teoretycznie przekrecisz zamek na otwartych drzwiach kierowcy (reszta juz sie zamknie) wsiadziesz do srodka i zamkniesz drzwi. 12 sekund drzwi kierowcy sie same zarygluja i jestes w pulapce. nie mozesz wyciagnac rygla. Po wlaczeniu zaplonu wylacza sie blokada i mozna juz odryglowac i otworzyc drzwi.
U Ciebie jest o tyle dzwiwna sprawa ze jest rygle mozna wyciagnac

[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Aha no to już rozumiem dlaczego mogłem otworzyc dopiero po przekręceniu zapłonu ale rygle wychodziły w jedncyh i drugich drzwiach,
Z tego co pisałeś w tamtym temacie toxicpage wynika że alarm mam niefabryczny bo jest połączony z centralnym i otwierałem samochód pilotem a to 92 r. produkcji więc może ktoś coś kiedyś namieszał podłączając alarm
Teraz jadę zatankowac
później będę rozbierał drzwi, może coś z tego wyjdzie ale coś czuję, że bez pomocy elktryka/elktronika się nie obejdzie, bo sam się kompletnie w takich sprawach nie orientuję
Z tego co pisałeś w tamtym temacie toxicpage wynika że alarm mam niefabryczny bo jest połączony z centralnym i otwierałem samochód pilotem a to 92 r. produkcji więc może ktoś coś kiedyś namieszał podłączając alarm
Teraz jadę zatankowac

VW Golf propably the best car in the World !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości