Problem z obrotami i zapalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami i zapalaniem
wITAM.Kilka dni temu pisalem o problemie z obrotami:
oto cytat problemu:
Od kilku tygodni falują mi obroty.Tzn jak rano zapalam, (czy nawet po południu,ale na zimnym silniku) to musze lekko dodawać gazu żeby zapalić.Zapala i ma małe obroty 300-400 a jeśli puszcze gaz od razu zdycha:(. W miare jezdzenia obroty wzrastaja do 1200.Autko stracilo czesc mocy bo jest mulowate.
Pojechałem na komputer i wykazało mi że jest to blad czujnika przepustnicy.Czujnik kupilem,sam zamontowalem.Odkąd go mam szybciej zapala i nie muszę go już tak przy zapalaniu katować gazem.Oboroty sa teraz po 3 minutach jazdy ok 1000 a pozniej wzrastaja nawet do 1600! (na biegu jalowym).Autko jest dalej mułowate:(
Niedawno wyjelem akumulator na noc zeby podladowac i po wlozeniu spowrotem golfik ozyl!Zapalil od razu i mial cala swa moc!:) Niestety gdy w czasie jazdy wlaczyl sie wentylator pozniej autko znow stalo sie klusiowate i obroty wariuja!:(
Poradzono mi zebym wymienil podstawe pod wtryskiem.Pomoglo tylko tyle ze autko chodzi jakby rowniej,ciszej i odzyskalo moc.
TERAZ POZOSTAŁ TAKI PROBLEMIK ZE DZISIAJ JAK I WCZORAJ PRZY ZAPALNIU NP RANO NIE CHCE ODPALIC ZA PIERWSZYM RAZEM.TZREBA GO POKATOWAC GAZEM I ZAPALA LECZ OBROTY WSKAKUJA TYLKO NA 400 I AZ AUTKIEM CALYM RZUCA:(.
cO TO MOZE JESZCZE BYC?
-SILNIK KROKOWY
-JAKIS CZUJNIK TEMPERATURY
CZY MOZE POPROSTU PODJECHAC NA VAG?
PROSILBYM O POMOC.POZDRAWIAM I DZIEKUJE
oto cytat problemu:
Od kilku tygodni falują mi obroty.Tzn jak rano zapalam, (czy nawet po południu,ale na zimnym silniku) to musze lekko dodawać gazu żeby zapalić.Zapala i ma małe obroty 300-400 a jeśli puszcze gaz od razu zdycha:(. W miare jezdzenia obroty wzrastaja do 1200.Autko stracilo czesc mocy bo jest mulowate.
Pojechałem na komputer i wykazało mi że jest to blad czujnika przepustnicy.Czujnik kupilem,sam zamontowalem.Odkąd go mam szybciej zapala i nie muszę go już tak przy zapalaniu katować gazem.Oboroty sa teraz po 3 minutach jazdy ok 1000 a pozniej wzrastaja nawet do 1600! (na biegu jalowym).Autko jest dalej mułowate:(
Niedawno wyjelem akumulator na noc zeby podladowac i po wlozeniu spowrotem golfik ozyl!Zapalil od razu i mial cala swa moc!:) Niestety gdy w czasie jazdy wlaczyl sie wentylator pozniej autko znow stalo sie klusiowate i obroty wariuja!:(
Poradzono mi zebym wymienil podstawe pod wtryskiem.Pomoglo tylko tyle ze autko chodzi jakby rowniej,ciszej i odzyskalo moc.
TERAZ POZOSTAŁ TAKI PROBLEMIK ZE DZISIAJ JAK I WCZORAJ PRZY ZAPALNIU NP RANO NIE CHCE ODPALIC ZA PIERWSZYM RAZEM.TZREBA GO POKATOWAC GAZEM I ZAPALA LECZ OBROTY WSKAKUJA TYLKO NA 400 I AZ AUTKIEM CALYM RZUCA:(.
cO TO MOZE JESZCZE BYC?
-SILNIK KROKOWY
-JAKIS CZUJNIK TEMPERATURY
CZY MOZE POPROSTU PODJECHAC NA VAG?
PROSILBYM O POMOC.POZDRAWIAM I DZIEKUJE
Ostatnio zmieniony ndz mar 25, 2007 12:06 przez niunioit, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
no to dalej stawiam na przewody.niunioit pisze:Teraz wlasnie wrocilem z malej jazdy i jak sie nagrzeje to ladnie odpala
Weź benzynkę extrakcyjną i soildnie je wyczyść- od początki do końca. Jeśli jutro chocby trochę lepiej odpali to przewody do wywalenia. Wykręć świece, zobacz czy nei są okopcone. Kiedy je wymeiniałeś ostatni raz (albo keidy poprzedni właściciel jeśli masz dane na ten temat)? Zapłon dobzre ustawiony? Zaglądnij do kopułki czy nie jest powycierana.
Niestety,czasem się zapomina, że mimo co razwiększej ilości czujników i plastikowychh osłon, silnik dalej jest silnikiem zbudowanym praktycznie tak samo, jak 30 lat temuniunioit pisze:o nie sprawdzalem tego:)
Ale do dzieła- wyczyść przewody.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 369 gości