Zimny niechce jechać

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kubus1984Chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
Kontakt:

Zimny niechce jechać

Post autor: Kubus1984Chorzow » sob mar 24, 2007 12:10

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem golfa z silnikiem 1,6RF, gaźnik elektroniczny. Mam problem bo gdy zapalam samochód rano po cało nocnym postoju to silnik pracuje nie regularnie tzn tak jak by palił na 3 cylindry lub czasem zdarzy mu się równo pracować lecz po dodaniu gazu jest efekt duszenia się albo zalewania. Auto też szarpie jak jest zimne, maksymalnie idzie jechać na trzecim biegu. Dodam że gaźnik jest po regeneracji i auto pali jak smok. Czy ktoś by pomógł?



zxcv2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt cze 13, 2006 17:19
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: zxcv2 » sob mar 24, 2007 14:27

zapłon do ustawienia. mialem to samo.



adam1956
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:19
Lokalizacja: olsztynek

Post autor: adam1956 » sob mar 24, 2007 20:09

Byles na regulacji gaznika ,moim zdaniem jak mozna zregenerowac gaznik jedynie przepustnice. MOIM zdaniem to sprawdz gaznik, poziom paliwa



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob mar 24, 2007 21:06

Kubus1984Chorzow pisze:silnikiem 1,6RF, gaźnik elektroniczny
RF ma zwykły gaźnik fabrycznie, pewien jesteś że u ciebie jest elektroniczny?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » sob mar 24, 2007 21:25

Te sterowane przez elektronike i podcisnienia byly w golfach 1.6 PN i mialy one moc 51kw, katalizator i sonde lambda. Jesli masz rzeczywiscie oznaczenie RF to masz gaznik Pierburg 2e2.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Kubus1984Chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
Kontakt:

Post autor: Kubus1984Chorzow » sob mar 24, 2007 22:03

Slawek 11 pisze:Te sterowane przez elektronike i podcisnienia byly w golfach 1.6 PN i mialy one moc 51kw, katalizator i sonde lambda. Jesli masz rzeczywiscie oznaczenie RF to masz gaznik Pierburg 2e2.
Pozdrawiam.
Gaźnik 2e2 i automatyczne ssanie. w książce z którą opuścił fabryke jest napisane RF. Gaźnik jest po regeneracji i podobno regulacji



Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » sob mar 24, 2007 22:21

Jak Mialam takie objawy w Cabrio to zostala wymieniona podstawa pod gaznikiem ,wyregulowany gaznik i zaplon i po tych zabiegach juz bylo OK


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kubus1984Chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
Kontakt:

Post autor: Kubus1984Chorzow » sob mar 24, 2007 22:38

adriana81 pisze:Jak Mialam takie objawy w Cabrio to zostala wymieniona podstawa pod gaznikiem ,wyregulowany gaznik i zaplon i po tych zabiegach juz bylo OK
Ok dzięki za rady. Pozdrawiam i życze miłej nocy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob mar 24, 2007 23:06

Poszukaj sobie googlami (okienko na dole forum) o Pierburgu 2E2. Było bardzo dużo o tym. Jeśli to się stało od razu po regeneracji to albo trzeba ssanie wyregulować, albo nie został zregenerowany kompletnie i coś nadal nie działa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » sob mar 24, 2007 23:57

Ten gaznik tzn. 2e2 ma termiczny woskowy regulator wolnych obrotow - porazka na calej linii. Jesli mialbys gaznik sterowany przez komputer czyli 2EE ( ecotronic ) to musisz miec komputer do sterowania nim na podszybiu po stronie kierowcy. A RF mial gaznik 2e2 i nie jest sterowany elektronicznie. Za ssanie w twoim przypadku odpowiada silownik podwyzszonych obrotow silnika przy rozruchu. W pierburgu 2EE za ten stan odpowiada nastawnik przepustnicy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości