Zimny niechce jechać
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kubus1984Chorzow
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
- Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
- Kontakt:
Zimny niechce jechać
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem golfa z silnikiem 1,6RF, gaźnik elektroniczny. Mam problem bo gdy zapalam samochód rano po cało nocnym postoju to silnik pracuje nie regularnie tzn tak jak by palił na 3 cylindry lub czasem zdarzy mu się równo pracować lecz po dodaniu gazu jest efekt duszenia się albo zalewania. Auto też szarpie jak jest zimne, maksymalnie idzie jechać na trzecim biegu. Dodam że gaźnik jest po regeneracji i auto pali jak smok. Czy ktoś by pomógł?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Kubus1984Chorzow
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
- Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
- Kontakt:
Gaźnik 2e2 i automatyczne ssanie. w książce z którą opuścił fabryke jest napisane RF. Gaźnik jest po regeneracji i podobno regulacjiSlawek 11 pisze:Te sterowane przez elektronike i podcisnienia byly w golfach 1.6 PN i mialy one moc 51kw, katalizator i sonde lambda. Jesli masz rzeczywiscie oznaczenie RF to masz gaznik Pierburg 2e2.
Pozdrawiam.
Jak Mialam takie objawy w Cabrio to zostala wymieniona podstawa pod gaznikiem ,wyregulowany gaznik i zaplon i po tych zabiegach juz bylo OK
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kubus1984Chorzow
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
- Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Poszukaj sobie googlami (okienko na dole forum) o Pierburgu 2E2. Było bardzo dużo o tym. Jeśli to się stało od razu po regeneracji to albo trzeba ssanie wyregulować, albo nie został zregenerowany kompletnie i coś nadal nie działa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ten gaznik tzn. 2e2 ma termiczny woskowy regulator wolnych obrotow - porazka na calej linii. Jesli mialbys gaznik sterowany przez komputer czyli 2EE ( ecotronic ) to musisz miec komputer do sterowania nim na podszybiu po stronie kierowcy. A RF mial gaznik 2e2 i nie jest sterowany elektronicznie. Za ssanie w twoim przypadku odpowiada silownik podwyzszonych obrotow silnika przy rozruchu. W pierburgu 2EE za ten stan odpowiada nastawnik przepustnicy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości