Centralny zamek z pilota nie działa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek z pilota nie działa
Witam,
Mam taki problem nie moge otworzyc samochodu, zamknąłem go centralem z pilota, i nie wiem czemu nie chce się otworzyc, jak przekręcam kluczyk to rygiel wyskakyje ale drzwi są dalej zablokowane, jedne i drugie, w bagażniku w ogóle nie mogę przekręcic zamka, chyba jest zapieczony, nie wiem jak się dostac do samochodu ?
I co z tym zrobic ?
Nie wiem czy jest to fabryczny central, gof jest z 92 chyba wersja GL, bo nie miałem żadncyh oznaczeń.
Mam taki problem nie moge otworzyc samochodu, zamknąłem go centralem z pilota, i nie wiem czemu nie chce się otworzyc, jak przekręcam kluczyk to rygiel wyskakyje ale drzwi są dalej zablokowane, jedne i drugie, w bagażniku w ogóle nie mogę przekręcic zamka, chyba jest zapieczony, nie wiem jak się dostac do samochodu ?
I co z tym zrobic ?
Nie wiem czy jest to fabryczny central, gof jest z 92 chyba wersja GL, bo nie miałem żadncyh oznaczeń.
VW Golf propably the best car in the World !!!
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Co do pilota to jest ok, sprawdzałem drugim, po za tym zawsze mogłem otworzyc kluczykiem a awaryjne się zapalają jak naciskam przycisk.
Dostałem się w końcu do samochodu przez bagażnik, i jak przekręce kluczyk w stacyjce i wtedy podniosę rygiel do góry to mogę otworzyc drzwi, jeśli je znowu zamkne czy to z pilota czy to z kluczyka to już nie mogę ich otworzyc
Może to kogoś trochę naprowadzi, może to tylko jakiś bezpiecznik, będe w stanie sprawdzic to dopiero w pon.
Najgorsze jest to że wlew paliwa też mam na central i nie moge się do niego dostac, naszczęście trochę wachy jeszcze mam
Dostałem się w końcu do samochodu przez bagażnik, i jak przekręce kluczyk w stacyjce i wtedy podniosę rygiel do góry to mogę otworzyc drzwi, jeśli je znowu zamkne czy to z pilota czy to z kluczyka to już nie mogę ich otworzyc
Może to kogoś trochę naprowadzi, może to tylko jakiś bezpiecznik, będe w stanie sprawdzic to dopiero w pon.
Najgorsze jest to że wlew paliwa też mam na central i nie moge się do niego dostac, naszczęście trochę wachy jeszcze mam
VW Golf propably the best car in the World !!!
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
No właśnie rygiel idzie do góry jak przekręcę kluczyk i jak podnoszę go ręką też bez problemu idzie do góry a drzwi są dalej zablokowane, tylko jak już przekecę kluczyk w stacyjce to wtedy mogę dopiero odblokowac drzwiPaweł Marek pisze:Trochę to wszystko dziwne bo podniesiony rygiel chyba = otwarty zamek. Jeśli działa blokada to rygla nie da się podnieść.
VW Golf propably the best car in the World !!!
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
moze masz cos z zamkiem albo ciaga padly albo nie wiem rozkrec boczki i zoabcz co sie dzieje
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
prezesso25 pisze:zdejmij tapicerkę z drzwi od strony kierowcy
No taki mam zamiar ale niestety dopiero jutro będe mógł się tym zająćbieniek1984 pisze:rozkrec boczki
Powiem więcej napewno mam, dlatego założyłem ten temat a tak na serio to zastanawia mnie to, że nie mogę otworzyć normalnie kluczykiem ani od środka jak podniosę rygiel ręką ale jak już przekręcę stacyjkę to wtedy mogę, może to właśnie ten główny siłownik centralnego zamka jak pisze prezesso25bieniek1984 pisze:moze masz cos z zamkiem
A teraz druga sprawa czy mogę się jakoś dostać do wlewu paliwa nie rozwalając tej klapki i nie uszkadzając lakieru lub czy w jakiś inny sposób mogę dolać paliwa do baku ?
VW Golf propably the best car in the World !!!
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Raczej nie, bo nie mogę otworzyć zamka kluczykiem a to raczej nie ma nic wspólnego z batrią. Wcześniej normalnie otwierałem z kluczyka.KONDZIO pisze:Jowisz może masz słabą baterię u mojego ojca w BMW E-34 było to samo jak bateria padła były te same objawy.
VW Golf propably the best car in the World !!!
Jesli jest to fabryczny central to - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?85,0Jowisz pisze:A teraz druga sprawa czy mogę się jakoś dostać do wlewu paliwa nie rozwalając tej klapki i nie uszkadzając lakieru lub czy w jakiś inny sposób mogę dolać paliwa do baku ?
Niezaleznie od centrala zamek powinien sie otworzyc mechanicznie. Piszesz, ze nie mozesz sie dostac do auta, ale zaplon jakos wlaczasz Musisz chyba rozebrac dzwi, bo to naprawde dziwna sprawa.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Dostałem się w końcu przez bagarznik i jak już przekręciłem kluczyk w stacycjce i podniosłem rygle to mogłem otworzyc dzrzwi wcześniej nie, teraz normanline zamykam i otwieram kluczykiem tylko że pojedyńczo,inek01 pisze:Piszesz, ze nie mozesz sie dostac do auta, ale zaplon jakos wlaczasz
Też mnie to zastanawia że jak próbowałem otworzyc kluczykiem i rygle się podnosiły to drzwi dalej były zablokowane, wcześniej wszystko dziłało tzn. otwierałem kluczykiem wszystko jak przekręcałem w drzwiac kierowcy
Dzięki za ten link do wlewu paliwa i za zainteresowanie moim tematem
P. S. Bezpieczniki są ok, sprawdzałem, będe grzebał dalej z tymi drzwiami
VW Golf propably the best car in the World !!!
Co do otwarcia po wlaczeniu zaplonu:
12 sekund po zamknieciu auta centralny jeszcze raz zalacza pompke, doryglowuje drzwi i zalacza blokade. Jesli teoretycznie przekrecisz zamek na otwartych drzwiach kierowcy (reszta juz sie zamknie) wsiadziesz do srodka i zamkniesz drzwi. 12 sekund drzwi kierowcy sie same zarygluja i jestes w pulapce. nie mozesz wyciagnac rygla. Po wlaczeniu zaplonu wylacza sie blokada i mozna juz odryglowac i otworzyc drzwi.
U Ciebie jest o tyle dzwiwna sprawa ze jest rygle mozna wyciagnac
12 sekund po zamknieciu auta centralny jeszcze raz zalacza pompke, doryglowuje drzwi i zalacza blokade. Jesli teoretycznie przekrecisz zamek na otwartych drzwiach kierowcy (reszta juz sie zamknie) wsiadziesz do srodka i zamkniesz drzwi. 12 sekund drzwi kierowcy sie same zarygluja i jestes w pulapce. nie mozesz wyciagnac rygla. Po wlaczeniu zaplonu wylacza sie blokada i mozna juz odryglowac i otworzyc drzwi.
U Ciebie jest o tyle dzwiwna sprawa ze jest rygle mozna wyciagnac
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Aha no to już rozumiem dlaczego mogłem otworzyc dopiero po przekręceniu zapłonu ale rygle wychodziły w jedncyh i drugich drzwiach,
Z tego co pisałeś w tamtym temacie toxicpage wynika że alarm mam niefabryczny bo jest połączony z centralnym i otwierałem samochód pilotem a to 92 r. produkcji więc może ktoś coś kiedyś namieszał podłączając alarm
Teraz jadę zatankowac później będę rozbierał drzwi, może coś z tego wyjdzie ale coś czuję, że bez pomocy elktryka/elktronika się nie obejdzie, bo sam się kompletnie w takich sprawach nie orientuję
Z tego co pisałeś w tamtym temacie toxicpage wynika że alarm mam niefabryczny bo jest połączony z centralnym i otwierałem samochód pilotem a to 92 r. produkcji więc może ktoś coś kiedyś namieszał podłączając alarm
Teraz jadę zatankowac później będę rozbierał drzwi, może coś z tego wyjdzie ale coś czuję, że bez pomocy elktryka/elktronika się nie obejdzie, bo sam się kompletnie w takich sprawach nie orientuję
VW Golf propably the best car in the World !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 314 gości