anthrax00001 pisze:
Sprawdź VAG'iem czy nie ma błędów, przetestuj czy wszystko działa [na komputrze],
prawie każdy warsztat ma teraz VAG i może Ci to sprawdzić, zapłacisz 2-3 dychy.
Auto było podłączane do kompa 3 tygodnie temu i nie było żadnych błędów, podłączałem przed zakupem auta. Mechanik stwierdził ze jest wszystko Ok.
Dowiedziałem sie jeszcze że to może być zapchany katalizator. Co sądzicie o tym ??
AD6 pisze:
Bartosz_J przede wszystkim zacznij od podstawowych rzeczy typu filtry świece przewody jak nie pomoże to sprawdź zapłon i czy nie masz przestawionego paska o jeden ząbek bo to też może powodować duże mulenie dodatkowo jeszcze sonda lambda lub pompa paliwowa może się kończyć i nie nadąża z podawaniem paliwa ewentualnie zapchany filtr paliwowy a tak w ogóle to w jakiej kondycji masz silnik może już sie powoli kończy jak jest z braniem oleju itp. te silniki nie należą do długo wiecznych (choć są też wyjątki)
Świece przewody filtry były wymieniane niedawno (z2-3 kkm temu) Rozrząd byl wymieniany od 10 kkm temu. Jak sprawdzić pompe paliwa i sonde lambda??
Co do silnika to oleju nie bierze.