silnik RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik RP
witam mam maly problem z moim RP a dokladnie jesli silniczek jest zimny to zapala bez problemu lecz gdy sie nagrzeje i np troszke nim pojezdze wychodze dosklepu wracam a on chechla sie i nie chce za bardzo zapali po paru probach opiero odpala co mu moze byc ?? z gory dzieki za odpowiedz
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Bardzo mozliwe, że masz przewody WN do wymiany. Po przejechaniu jakiegoś odcinka, po zgaszeniu auta i ponownym zapaleniu po około 5 minutach może dochodzić do "pocenia się " przewodów WN i powstaje przebicie. Kiedyś też tak miałem w kadecie. Dopiero po około godzinie mogłem normalnie odpalić autko.
Następnym razem jakby ci nie chciał odpalić, to przeczyść sychą szmatką przewody i spróbuj zapalić - jeżeli pomoże, to przewody do wymiany.
Jeżeli to nie będzie przyczyną, to niech doradzi ktoś, kto ma MK2 z takim silnikiem.
Pozdr.
Następnym razem jakby ci nie chciał odpalić, to przeczyść sychą szmatką przewody i spróbuj zapalić - jeżeli pomoże, to przewody do wymiany.
Jeżeli to nie będzie przyczyną, to niech doradzi ktoś, kto ma MK2 z takim silnikiem.
Pozdr.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a jak nie to jezeli masz niebieski czujnik na wezu to moze on byc winien, on odpowaiada za ssanie , jak jest zimy to ok odpali , a pozniej jak jest cieply to komp mysli ze nadal jest zimy i leje paliwo.
nie masz takiego odczucia ze chodzi na ssaniu za długo ? jak mu depniesz jak odpali juz na ciepłym to normalnie sie zbiera czy potrafi czasem zgasnac przy gazie ? jezeli tak to czujnik niebieski do zdiagnozowania, na forum jest napisane jak go sprawdzic.
Pozdrawiam.
nie masz takiego odczucia ze chodzi na ssaniu za długo ? jak mu depniesz jak odpali juz na ciepłym to normalnie sie zbiera czy potrafi czasem zgasnac przy gazie ? jezeli tak to czujnik niebieski do zdiagnozowania, na forum jest napisane jak go sprawdzic.
Pozdrawiam.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
a powiedz mi taką rzecz sprawdzałem u siebie rezystancje czujnika i jest oki w odpowiedniej temp. ale coś chyba coś jest nie tak bo czujnik jest wilgotny, poci się, no i przy sprawdzeniu błędów wyskakuje 2312 czy może być tak że jednak czujnik jest walnięty?guti pisze:czujnik niebieski do zdiagnozowania
PozdraVWiam - Tomek :pub:
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... b2b69bae0e
zobacz to , moze Ci pomoze. 2312 to blad czujnika temperatury
zobacz to , moze Ci pomoze. 2312 to blad czujnika temperatury
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości