Czy w moim silniku jest kolizyjny rozrząd?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- anthrax00001
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
Czy w moim silniku jest kolizyjny rozrząd?
Witam,
Podobno w silniku 1.4 ABD rozrząd jest bezkolizyjny,
czy ktoś może to potwierdzić?
Podobno w silniku 1.4 ABD rozrząd jest bezkolizyjny,
czy ktoś może to potwierdzić?
- anthrax00001
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
słyszałem, że te które mają 2 zawory na cylinder nie są kolizyjne ale nie w oplach
a te które mają 4 zawory na cyl. są kolizyjne ale nie w toyotach
ten mój silnik mnie wkurza, chodzi nierówno strzela w tłumik, nierówne sprężanie [9-11]
jak się rozpadnie to kij mu w ryj
a te które mają 4 zawory na cyl. są kolizyjne ale nie w toyotach
ten mój silnik mnie wkurza, chodzi nierówno strzela w tłumik, nierówne sprężanie [9-11]
jak się rozpadnie to kij mu w ryj
LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]
ABD jest kolizyjny i to czy dany silnik jest czy nie jest nie zalezy tylko od tego ile ma zaworow na cylinder, poczytaj sobie ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87226
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
piotr2 pisze:trzeba przyjac ze wszystkie sa kolizyjne
kurcze ale wlasnie nie wiem, nie pameitam zeby byl kiedys na forum jakis post ze komus sie zerwal pasek i nastapila jakas kolizja(oczywiscie mowa o benzynowcach), korci mnie zeby zejsc do garazu i sprawdzic, tylko trche roboty:/
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
ale ja pamietam byl taki temat i byl placz i zgrzytanie zebow ze sie pozalowalo kasy na wczesniejsza wymianepreker20 pisze:nie pameitam zeby byl kiedys na forum jakis post ze komus sie zerwal pasek i nastapila jakas kolizja(oczywiscie mowa o benzynowcach)
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
dokładniepiotr2 pisze:co sprawdzic jak?zerwiesz pasek w czasie gdy silnik pracuje?1000 razy pisalismy o tym i nikt niemogl zagwarantowac ze ten czy tamten jest bezkolizyjnypreker20 pisze:korci mnie zeby zejsc do garazu i sprawdzic, tylko trche roboty:/
dlatego trzeba zmieniać wszystko na czas i dobrej marki
nie zastanawiać się czy mój jest kolizyjny czy też nie
ja mam kolizyjny i szczerze mówiąc mam to gdzieś
zmieniam wszystko nawet wcześniej niż trzeba
no i dobrej marki
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
hehe nie no piotr2, bez hardcora:] ale jesli ustawimy tlok w jego gornym polozeniu to krecac walkiem rozrzadu przy silniku bezkolizyjnym nie wyczujemy tego ze nasz zawor styknal sie z tlokiem, czuli bysmy wtedy jakis opor! Przy normalnie pracujacym silniku odleglosc bedzie taka sama i w razie zerwania sie paska bedziemy mieli doczynienia z sytaucja taka jak w naszej symulacji:]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
wystarczy tylko ściągnąć pasek rozrządu i kręcić lekko wałem (oczywiście nie rozrusznikiem tylko lekko kluczem np. płaskim) jak w pewnym miejscu się zablokuje i stanie to znaczy że tłok spotkał się z zaworem ja jak zmieniałem pasek w poprzednim vw polo 1,0 to tak zrobiłem z ciekawości i wiem że tam jest kolizyjny bo w pewnym momencie wał się zablokował i nie dało się dalej zakręcić tylko spowrotem mogłem w polo miałem silnik wizualnie identyczny jak w golfie III ABD i ABU także stawiam na to że są to silniki kolizyjnepiotr2 pisze:co sprawdzic jak?zerwiesz pasek w czasie gdy silnik pracuje?1000 razy pisalismy o tym i nikt niemogl zagwarantowac ze ten czy tamten jest bezkolizyjnypreker20 pisze:korci mnie zeby zejsc do garazu i sprawdzic, tylko trche roboty:/
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości