ubywa plynu chlodzacego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zawisza44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lut 09, 2006 00:27
Lokalizacja: Warszawa

ubywa plynu chlodzacego

Post autor: zawisza44 » pn mar 19, 2007 22:08

jak w temacie musze non stop dolewac plynu, z czym mozebyc zwiazany moj problem???



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn mar 19, 2007 22:17

jeżeli nie ma wyieku na zewnatrz to moze wskazywać na uszczelke pod głowicą a jak wyglada wydech na rozgrzanym silniku? leci z niego woda czy sucho?

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 21:17 ]
wycieku*



opał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: wawka

Post autor: opał » pn mar 19, 2007 22:19

z tego samego powodu rozebrałem dzisiaj baby golfa-zero wycieków i dymienia a ubywało płynu - uszczelka pod głowicą,doszedł popękany kolektor wydechowy, dwie rolki,pasek, komplet uszczelek.....i kupa zabawy a baba mi łeb suszy bo jezdzić nie może;-)


Każdemu brakuje-jednemu do jachtu,drugiemu do chleba

klimatyzacje-serwis i ozonowanie

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pn mar 19, 2007 22:20

Przemo440 pisze:jeżeli nie ma wyieku na zewnatrz to moze wskazywać na uszczelke pod głowicą a jak wyglada wydech na rozgrzanym silniku? leci z niego woda czy sucho?

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 21:17 ]
wycieku*
Mam taki sam problem, silnik po remoncie (oleju nie przybywa, w wodzie nie ma śladów oleju) wszędzie sucho, chłodnica nie cieknie i też mi ostatnio ubywa...
Co to może być?

AAZ 1.9 TD
Przebieg po kapitalnym remoncie to jakieś 15 tyś km.



zawisza44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lut 09, 2006 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zawisza44 » pn mar 19, 2007 22:23

uszczelka pod glowica byla niedawno wymieniana. Jest tez opcja ze szybko sie grzeje. A co do wydech to nie wiem jutro sie temu przyjrze.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn mar 19, 2007 22:23

a jak wyglada nagrzewnica? moze ona gdzies podcieka? tylko jak przy takiej duzej utracie płynu to w srodku auta zrobiłoby sie akwarium



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn mar 19, 2007 22:23

mozecie miec tak jak ja mialem. Korek do doopy,, moze zaworek sie urwał albo coś.
Albo ta uszczelka jak pisza wyzej koledzy
Albo tez sama pompa przecieka jak nigdzie indziej nie widac.
Ja mialem zly korek, znaczy bez zaworku, i mi wywalało płyn przez zbiorniczek wyrówanwczy przez odpowietrznik.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

zawisza44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lut 09, 2006 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zawisza44 » pn mar 19, 2007 22:25

chosen o jaki ci korek chodzi bo ja mam cos podobnego???

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 21:37 ]
jest jeszcze jedna sprawa duzo oleju ubywa



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » pn mar 19, 2007 22:55

zawisza44, ten korek który się zakręca od góry na zbiornik wyrównawczy,on ma tam taki zaworek w celu utrzymania właściwego ciśnienia w układzie. a węże od wody na ciepłym jak pracuje silnik dają się zgnieść, czy są bardzo twarde?



zawisza44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lut 09, 2006 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zawisza44 » śr mar 21, 2007 19:02

pawel3 pisze:a węże od wody na ciepłym jak pracuje silnik dają się zgnieść, czy są bardzo twarde?


weze sa miekkie oprocz tego co wychodzi spod zbiorniczka wyrownawczego



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 21, 2007 19:17

Panowie, a ja mam do was tylko jedno pytanie? Czy podczas tych wszystkich remontow kapitalnych wymieniono u was PROFESJONALNIE sruby glowicy??



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » śr mar 21, 2007 19:52

zawisza44, no to mi się wydaje że to uszczelka będzie, skoro oleju też ci ubywa dużo i płynu nigdzie nie ma wycieków,to chyba nic innego nie będzie



Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » śr mar 21, 2007 20:09

Witam. Wariantow moze byc sporo: peknieta glowica, pekniety blok silnika, uszkodzona uszczelka pod glowica co wcale nie musi oznaczac ze plyn idzie do oleju lub same nieszczelnoisci na przewodach. Jak jest gaz to dochodzi nieszczelna membrana w parowniku. To nie jest diagnoza na odleglosc.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » śr mar 21, 2007 20:18

pawel3 pisze:zawisza44, ten korek który się zakręca od góry na zbiornik wyrównawczy,on ma tam taki zaworek w celu utrzymania właściwego ciśnienia w układzie. a węże od wody na ciepłym jak pracuje silnik dają się zgnieść, czy są bardzo twarde?
u mnie są twarde.... to źle?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 281 gości