z tym nie ma reguły cewka nieraz tak broi że nie wyczujesz ze to właśnie to. może mieć tylko chwilowe zaniki i wtedy lipabriano pisze:No w sumie może być ale cewka wydaje mi się że bardziej przy wilgotnym powietrzu broi , poza tym auto też dziwnie powiino się zachowywać czy sie myle??ku_bi pisze:może jeszcze broić cewka zapłonowa - taki problem akurat był w moim mk3
[mk3]Raz na kilkanaście, problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A co to dokładnie za cześć?? najgorsze ze jak chce jechać aby go sprawdzili to wtedy pali jak strzała A nie zapala w najmniej odpowiednim momenciemaster1976 pisze:ja mam mk2 ale szwagier ma mk3 i mial to samo
meczyl sie z tym przez okolo pol roku
i co komputer pokazal !!!!
immobilajzer nie laczyl
analiza tego koszztowala 120pln
a sama naprawa 30 pln
i to nie kluczyk lecz to gu..... pod kolumna kierownicy
pozdrawiam
może to ta moja nieszczęsna kostaka?? ja ją mam w bagażniku i narazie nie mam czasu i nie wiem jak wymienić, dokładnie to jest pod stacyjką i ponoć może odpowiadać za problemy z odpalaniem silnika,
kolega w mk2 wymieniał już z 3x ją własnie mając problemy z odpalaniem,
tak czy siak jak wymienie to się przekonam
kolega w mk2 wymieniał już z 3x ją własnie mając problemy z odpalaniem,
tak czy siak jak wymienie to się przekonam
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości