[vento] KONTROLKA OLEJU I DZWIEK ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » pt mar 18, 2005 16:01

Ja też mam nadzieje że Ci pomoże, filtr po tej akcji założyłem z filtrona ale tylko dla tego żeby wszystko sie jeszcze wyczyściło i teraz zmieniam olej i napewno nie założe filtrona.
Czekam na cynk jak zrobisz czy pomogło, popwodzenia.
Nara.


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » śr mar 30, 2005 22:18

Dziś wymieniłem olej na mineralny. No i zgadnijcie co. Niespodzianka sq**** piszczek nie przestał mnie denerwować. Spróbuję jeszcze jutro wymienić filtr oleju ale wątpie, że to coś pomoże. Ciśnienie oleju w miarę rozgrzewania silnika spoada do 0 na wolnych obrotach, ale dzieje się dziwna rzecz jak jadę na minimalnych prędkoścach (prawie bez gazu) na każdym biegu to brzęczek się nie odzywa. Nie wiem co mi jeszcze zostało. Jak już pisałem w środku silnika wszystko wygląda ok. Czujniki również są dobre. Mogę wiedzieć co to za kulka ze sprężynką w podstawce filtra?


Carpe Diem - Memento Mori

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » ndz kwie 03, 2005 00:25

czester pisze:Ja też mam nadzieje że Ci pomoże, filtr po tej akcji założyłem z filtrona ale tylko dla tego żeby wszystko sie jeszcze wyczyściło i teraz zmieniam olej i napewno nie założe filtrona.
Czekam na cynk jak zrobisz czy pomogło, popwodzenia.
Nara.
Wymieniłem czujniki i filtr oleju MANN. podstawy filtra nie dalem rady wykrecic bo jedna sruba jest wyslizgana w srodku i niedam rady jej odkrecic.jutro traske zrobie i zobacze jakie beda tego efekty. Mam pytanie jakiego koloru czujnik masz wstawiony blizej bloku bialy czy brazowy ?
cisnienie zmierzyłem u mechaniora jest ok mowił ze moze to byc cos z elektryka. bo zauwazylem ze mi sie to włacza przy jakims najechaniu na jakas nierównosc. Mówil ze u siebie w audi wywalil jakis przekaznik i przestalo mu brzeczec i zrobil jeszcze 140 tys. i sprzedal auto. zobacze jak mi bedzie dalej brzeczalo to sie udam do elektryka.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » ndz kwie 03, 2005 21:54

A zapomnialem jeszcze dodac ze dokrecilem ta metalowa tulejke z gwintem na która przykreca sie filtr bo byla luzna. Dzis wykonalem traske i jest ok NIEMA DZWIEKU ANI PALACEJ SIE KONTROLKI. :pub:


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » ndz kwie 03, 2005 22:06

prome12 pisze:Dziś wymieniłem olej na mineralny. No i zgadnijcie co. Niespodzianka sq**** piszczek nie przestał mnie denerwować. Spróbuję jeszcze jutro wymienić filtr oleju ale wątpie, że to coś pomoże. Ciśnienie oleju w miarę rozgrzewania silnika spoada do 0 na wolnych obrotach, ale dzieje się dziwna rzecz jak jadę na minimalnych prędkoścach (prawie bez gazu) na każdym biegu to brzęczek się nie odzywa. Nie wiem co mi jeszcze zostało. Jak już pisałem w środku silnika wszystko wygląda ok. Czujniki również są dobre. Mogę wiedzieć co to za kulka ze sprężynką w podstawce filtra?

jak bedziesz wymienial filtr sprawdz ta tulejke o ktorej pisalem wyzej.Jezeli jedziesz do 2000 obrotów to nigdy ci sie niewłaczy bo tak to juz jest zrobione ze dopiero powyzej zaczyna sie wlaczac kontrolka i dzwiek. ja odkrylem ze jak jedzieszi sie wlaczy wystrarczy wcisnac sprzeglo i dodac gazu tak powyzej 3000 i sie wyłacza i mozna dalej przez chwile jechac ale nie zdlugo :( sprawdz jeszcze jakiego koloru czujnik masz wkrecony blizej bloku silnika powinien byc brazowy a biały blizej chlodnicy. do bialego powinien byc podlaczonyprzewod elektryczny koloru żółtego a do brazowego czujnika niebiesko-czarny.Umnie tez zabieg pomógł tobie tez zycze powodzenia i pozdrawiam


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » pn kwie 04, 2005 10:08

Bliżej bloku jest czujnik koloru białego.


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pn kwie 04, 2005 22:53

umnie tez tak było ze byl biały blizej silnika ale podczas mierzenia cisnienia zuwazylem ze cisnienie jest wieksze na tym co jest dalej od bloku. wiec wziolem to na taka logike ze skoro wieksze cisnienie to wstawiłem mocniejszy czujnik (bialy)tam gdzie jest wieksze cisnienie. przewody elektryczne zostawiłem tak jak powinny byc w zaleznosci od czujnika .


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » wt kwie 05, 2005 19:30

Patrząc na silnik od przodu samochodu to mam dwa czujniki od tyłu. Biały na brzegu a brązowy bardziej na środku. Powinno to tak być?? Kabelki mam podłączone jak napisano wyżej.


Carpe Diem - Memento Mori

glazzer

Post autor: glazzer » wt kwie 05, 2005 21:40

U mnie również ostatnio włączył się brzęczyk (na razie tylko raz ) , niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą a przy tym olej i filtry. Wcześniej auto chodziło na mineralu i jeżdziłem tak rok. Brzęczyk się nigdy nie włączył. Dał znać o swoim istnieniu teraz gdy zmieniłem olej na półsyntetyk (być może to był błąd) :crazy: . Dajcie znać co u Was wynikło. Pozdrawiam



prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » śr kwie 06, 2005 23:10

Raczej to ta uszczelka. Też wymieniałem uszczelki i potem zaczęło piszczeć.


Carpe Diem - Memento Mori

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » śr kwie 06, 2005 23:30

glazzer pisze:U mnie również ostatnio włączył się brzęczyk (na razie tylko raz ) , niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą a przy tym olej i filtry. Wcześniej auto chodziło na mineralu i jeżdziłem tak rok. Brzęczyk się nigdy nie włączył. Dał znać o swoim istnieniu teraz gdy zmieniłem olej na półsyntetyk (być może to był błąd) :crazy: . Dajcie znać co u Was wynikło. Pozdrawiam
wymiana oleju na pólsyntetyk to chyba był bład poniewaz moze teraz ci olej poprostu znikac. nie zmienia sie oleju z mineralnego na syntetyk czy pólsyntetyk. tylko w odwrotna strone syntetyk polsyntetyk i dopiero mineralny.ja bym wam proponował sprawdzic ta rurke na która nakreca sie filtr oleju czy jest dokrecona .poprostu po wykreceniu filtra czy sprawdzic czy sie nie rusza.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » śr kwie 06, 2005 23:41

prome12 pisze:Patrząc na silnik od przodu samochodu to mam dwa czujniki od tyłu. Biały na brzegu a brązowy bardziej na środku. Powinno to tak być?? Kabelki mam podłączone jak napisano wyżej.
umnie tak jest od przodu bialy potem brazowy . jak bylo odwrotnie to piszczalo


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » czw kwie 07, 2005 10:36

Ja mialem podobna sytacje u siebie i okazalo sie ze panewki poszly sie jeb.....i generalka byla!



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw kwie 07, 2005 11:02

Bart_wawa pisze:Ja mialem podobna sytacje u siebie i okazalo sie ze panewki poszly sie jeb.....i generalka byla!
a po jakim czasie jak ci zaczeło piszczec panewki ci padły ?


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 265 gości