biała masc na korku oleju golf2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelgolfmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 20, 2007 14:08
Lokalizacja: slask

biała masc na korku oleju golf2

Post autor: pawelgolfmk2 » wt mar 20, 2007 14:30

witam. rok temu wymieniłem uszczelke pod głowicom w golfie2 od tej pory cały czas na korku od oleju mam białom masc co jakis czas mam małe ubytki płynu chłodniczego jakie mogom byc tego powody słyszalem cos ze moze byc pekniety blok silnika moze ktos ma inny pomysł co to moze byc proszze o pomoc i dziekuje



Leszek85

Witaj

Post autor: Leszek85 » wt mar 20, 2007 14:38

taz mam takie same objawy tylko ze uszczelke wymieniłem 2 tygodnie temu a biała maz była juz od dłuzszego czasu spróbój wymienic olej. a ta maź to chyba jest od robienia krótkich tras. ubytki w płynie chłodniczym mozesz miec przez nie dokrecone cybanty ja tak miałem i jak weze napuchły to cieklo z tych trójnikow z gazu.barany ich nie dokreciły.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt mar 20, 2007 15:03

Bardzo możliwe, że podczas wymiany uszczelki głowica była założona bez uprzedniego planowania. Wtedy zmiana uszczelki niewiele pomoże. Druga sprawa, to jeżeli robisz krótkie odcinki (3-5 km) to też takie coś sie wytwarza, gdyż silnik nie jest dogrzany.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 20, 2007 15:03

ta maz na korku swiadczy o tym że (wytwarza sie wysoka temperatura i w chwili ochłodzenia sie skrapla tworząc krople wody na śniankach pokrywy zaworów )po zmieszaniu z olejem tworzy sie swego rodzaju maz biała substancja zawłaszca jezdząc na bardzo krótkich odcinkach nie pojkojące jest to kiedy wraz z pojawieniem sie tej mazi zmieni kolor olej (kawa z mlekiem) wtedy juz pewne że to uszcelka pod głowica poszła tzn przepusciłuy kanały wodne woda leci do oleju ) czasami nie znaczne ubytki płynu trudno zlokalizowac poniewaz na łaczeniu węża w poblizu głowicy występuja wysokie temperatury i ten płyn moze szybko odparowac z jakiegoś elementu silnika nie zauwazając go



pwit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lip 05, 2005 17:12

Post autor: pwit » wt mar 20, 2007 15:50

Poprostu nie dogrzany silnik moim zdaniem....u mnie tez tak jest, szczegolnie w zimie gdy robie krotkie trasy.



vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » wt mar 20, 2007 15:58

Ja mam to samo"majonez" pod korkiem ale olej jest ok czyściutki:)Tak jak koledzy wczesniej wspomnieli jest to efekt jazdy na krótkich trasach i niedogrzanie silnika


Sprzedałem swoje mk2:(

pawelgolfmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 20, 2007 14:08
Lokalizacja: slask

dzieki

Post autor: pawelgolfmk2 » wt mar 20, 2007 16:18

no to ze robi sie ta maz na krutkich odcinkach to bardzo mozliwe bo nawet 5kilometrow nierobie dziennie ze 2kilometry mam do pracy dzieki za tom teorje



Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » wt mar 20, 2007 16:19

jeszcze jedna rzecz może to powodować np podczas mycia silnika np. po zimie lub jakaś wieksza kałuza kupiłem orginalną osłone pod silnik i po klopocie. aha sprawdźcie jeszce weże wychodzące z obudowy filtra powiietrza tam też moze si pojawić masełko pozdrawiam


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości