Czujnik temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kwoka5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt sty 12, 2007 14:29
Lokalizacja: lublin

Post autor: kwoka5 » pn mar 19, 2007 18:50

Co do mocy silnika się zgadza, co do czujnika tez. Mam 75KM i czujnik jest 4 biegunowy. Wpina sie go w taki sam sposób czyli na wcisk i zawleczkę, zresztą wszystko jest identycznie oprócz koloru.
A tak na marginesie to gadałem przed chwilą ze znajomym na GG tez ma 1,8 90KM ABS i On ma żółty pasek.Więc to pewnie tylko kwestia oznaczeń danej firmy.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn mar 19, 2007 18:55

kwoka5 pisze:Co do mocy silnika się zgadza, co do czujnika tez. Mam 75KM i czujnik jest 4 biegunowy. Wpina sie go w taki sam sposób czyli na wcisk i zawleczkę, zresztą wszystko jest identycznie oprócz koloru.
A tak na marginesie to gadałem przed chwilą ze znajomym na GG tez ma 1,8 90KM ABS i On ma żółty pasek.Więc to pewnie tylko kwestia oznaczeń danej firmy.
nie wiem już o co w tym wszystkim chodzi naprawde
pojechałem do intercars powiedziałem, że chce czujnik a oni zapytali do jakiego auta, ile pinów i kolor obwódki starego czujnika i to wszystko



kwoka5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt sty 12, 2007 14:29
Lokalizacja: lublin

Post autor: kwoka5 » pn mar 19, 2007 19:04

A ja własnie grzebie na stronie intercarsu i szukam czujników z zieloną obwódką ale zielony znalazłem tylko dwubiegunowy, pewnie przez neta wszystkiego nie sprzedają.Ale w zupełności się z Tobą zgadzam co do koloru bo jak wspomniałem jak kupowałem czujnik to proponowali mi tez niebieski (a może to był i zielony tylko mogę juz dobrze nie pamietac).A nawet niebieski (ew. zielony) był duzo tańszy bo cos kolo 20 kosztował a zółty az 87 :grrr: .Może niepotrzebnie sie wykosztowałem.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn mar 19, 2007 19:06

ja dałem za niego 60zł z rabatem 20% bo normalnie kosztował ponad 80zł

[ Dodano: 19 Mar 2007 18:13 ]
ale za to ten żółty u kumpla w sklepie kosztował 20zł



kwoka5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt sty 12, 2007 14:29
Lokalizacja: lublin

Post autor: kwoka5 » pn mar 19, 2007 19:14

W takim wypadku to juz na prawde ciężko coś powiedzieć. Ciekawe czy sami sprzedawcy się w tym orientują. Najważniejsze ze samochody sprawnie działają :grin:
Dzięki za wymianę poglądów.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn mar 19, 2007 19:18

kwoka5 pisze:W takim wypadku to juz na prawde ciężko coś powiedzieć. Ciekawe czy sami sprzedawcy się w tym orientują. Najważniejsze ze samochody sprawnie działają :grin:
Dzięki za wymianę poglądów.
Pozdrawiam.
również dziękuję i pozdrawiam :okej:



kwoka5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt sty 12, 2007 14:29
Lokalizacja: lublin

Post autor: kwoka5 » wt mar 20, 2007 13:46

Szkoda ze fotki nie możesz podzucić.
Na początek zapytam czy wskazania temp na liczniku masz prawidłowe lub czy w ogóle je masz?
na zdrowy rozum dwa z tych przewodów idących od czujnika są przewodami zasilającymi.Więc jedn powinien iść gdzieś do masy a drugi do żródła prądu. Dwa kolejne przewody to przewody pomiarowe które powinny iść do komputera. Jakbyś zerknął na jakiś schemat i poszukał samymi kolorami to pewnie byś znalażł to miejsce gdzie powinieneś tę wtyczkę podłaczyć.
Niestety nie mam pod ręką schematów to sam bym poszukał.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 362 gości