[mk3]Raz na kilkanaście, problem z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

[mk3]Raz na kilkanaście, problem z odpaleniem

Post autor: briano » wt kwie 05, 2005 15:32

Więc tak ogólnie auto pali dobrze bezproblemowo jednak raz na kilkanaście moze kilkadziesiąt odpaleń kręci a nie chce odpalić , kręci ale tak jak by nie łapie przeważnie jak sie troche pojeździ przekręca sie kluczyk słychać pompa elegancko podaje ale nie pali. Kilkukrotnie zuważyłem iż wtedy jak nie pali kilka razy przekręce kluczyk i nie odpala a czasami tak jak by tyknie wskazówa obrotomierza wtedy wiadomo że już odpali. Dzisiaj nawet po tym jak nie chciał odpalić aż w końcu odpalił po prostu zgasł podczas jazdy i znoof problem ale po jakimś czasie odpalił.
pOmóżcie czego szukać przewody i świece wykluczam może jakiś przekażnik gdzie lookać co patrzeć ??
Dzięki za pomoc



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » wt kwie 05, 2005 15:46

he gdzis juz to widzałem mna forum,prawdopodobnie ci nie włancza sie regulator podcisnienia czastek stałych,to jest takie małe badziewie koło kielicha za filtrm powietrza,kup cos takiego w sklepie,ale na wymówniem i sprawdż,tródno mi jest okreslic wade jak nie mam przed oczami problemu,a pompka w zbiorniku sie cały czas włancza,jak niezawcze to zmien przekażnik,moze tez ci sie pompa zacynac ,nie jestem w stanie powiedziac ,bo niewidze powodzenia



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » wt kwie 05, 2005 22:22

ja mam tak samo. Czasami poprostu nie odpala. A masz tak ze po problemach z odpaleniem dziwnie przerywa podczas przyspieszania miedzy 2000 a 3000 obrotow?
Sylvo23 wiesz moze ile kosztuje ten regulator?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr kwie 06, 2005 01:16

może jeszcze broić cewka zapłonowa - taki problem akurat był w moim mk3



Awatar użytkownika
Lothar
Car programmer
Car programmer
Posty: 40
Rejestracja: śr lut 16, 2005 10:10
Lokalizacja: WwW.Plock.INFO
Kontakt:

Post autor: Lothar » śr kwie 06, 2005 08:16

Również to mam. Czasami zamiast zapalić poprostu "cyka", a akumulator jest nówka. Ale od jakiś 2 tygodni nie miałem z tym problemu.


Książka Serwisowa - http://www.realitycom.pl (pełna wersja programu)

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » śr kwie 06, 2005 09:56

ja mam ciągle problemy z odpalaniem, tzn ładnie kręci ale nie odpala, ponoć jest to kostak przy stacyjce która można wymienić, jak inaczej ułoże rękę i docisne kluczyk jakoś mocniej to odpala, kostke już mam bo kosztuje grosze ale nie mam czasu wymienić, a i jak rozkręcałem plastiki to nie wiem za bardzo jak starą wyjąć


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr kwie 06, 2005 11:41

Ja mam takie cos ale wiem ze na 1000% wina cewki zapłonowej...bowiem jak jest sucho autko odpala zas jak poiwetrze jest wilgotne juz nie odpale..wtedy biore syszarke w łape oszuszam cewke i pyk autko na chodzie:)Hehe musze wymienic to cewke bo juz powoli zaczyna mnie to denerwowac:)


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » śr kwie 06, 2005 13:00

Sylvo23 pisze:he gdzis juz to widzałem mna forum,prawdopodobnie ci nie włancza sie regulator podcisnienia czastek stałych,to jest takie małe badziewie koło kielicha za filtrm powietrza,kup cos takiego w sklepie,ale na wymówniem i sprawdż,tródno mi jest okreslic wade jak nie mam przed oczami problemu,a pompka w zbiorniku sie cały czas włancza,jak niezawcze to zmien przekażnik,moze tez ci sie pompa zacynac ,nie jestem w stanie powiedziac ,bo niewidze powodzenia
Wiesz z tym ciężko akurat bo to potrafi sie zdarzyć raz na tydzień lub raz na 3 tyg więc nie wiem czy sklep jakiś użyczy :crazy: W każdym razie dzięki za info jak na dłużej nie odpali wezme to pod uwage



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » śr kwie 06, 2005 13:01

ku_bi pisze:może jeszcze broić cewka zapłonowa - taki problem akurat był w moim mk3
No w sumie może być ale cewka wydaje mi się że bardziej przy wilgotnym powietrzu broi , poza tym auto też dziwnie powiino się zachowywać czy sie myle??



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » śr kwie 06, 2005 13:04

azizi pisze:ja mam ciągle problemy z odpalaniem, tzn ładnie kręci ale nie odpala, ponoć jest to kostak przy stacyjce która można wymienić, jak inaczej ułoże rękę i docisne kluczyk jakoś mocniej to odpala, kostke już mam bo kosztuje grosze ale nie mam czasu wymienić, a i jak rozkręcałem plastiki to nie wiem za bardzo jak starą wyjąć
Włąsnie bardziej bym obstawiał może kostke w stacyjce może immo?? ile dałeś za te kostkę i jak to sie konretnie nazywa ??



Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » śr kwie 06, 2005 13:09

Czy dzieje sie tak wam na cieplym silniku czy zawsze??



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » śr kwie 06, 2005 13:40

Bart_wawa pisze:Czy dzieje sie tak wam na cieplym silniku czy zawsze??
Rano zawsze za pierwszym razem , więc na ciepłym :grrr: Nie musi mieć pełnej temp.



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr kwie 06, 2005 15:03

nie wiem i to scierwo kosztuje umnie jescze dziła naszczescie,ale napewno to nie kostka w stacyjce ,jak przekrecasz kluczyk i pompka w zbiorniku wyje kazdym razem,to kostka jest ok bo zapłon dostajesz,tu chodzi o ten regulator zasra.. jak on sie nie włancza lub pada to tak bedzie



Awatar użytkownika
Robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 14:41
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: Robert » śr kwie 06, 2005 19:58

Witam!

Mam ten sam problem.. U mnie widac wyraznie przy zapalaniu --->>> czerwone kontrolki od akumulatora itd. gdy zgasna po przekreceniu kluczyka to znaczy ze rozlaczyl sie zaplon w kostce ... a jezeli po przekreceniu kluczyka lampki sie pala to odpala... Jezeli masz podobnie to jest kostka na 100% :)

Pozdrawiam!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 333 gości