1.8T pytanie ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

derg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:16
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

1.8T pytanie ?

Post autor: derg » ndz mar 18, 2007 13:47

Może ktoś udzieli mi odpowiedzi na następujace pytanie pojawił mi sie problem mianowicie taki że gdy auto sie nagrzeje to czasami na wolnych obrotach pojawia mi sie falowanie obrotów z rury wydechowej zaczyna wydobywac sie czarny dym i spalanie na kompie pokazuje na postoju 46.2L/100Km potem silnik gasnie i moge go odpalic dopiero po 10min ma ktos jakies sugestie co to moze byc ? 1.8T wersja gti 99r



Awatar użytkownika
camels
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob mar 10, 2007 11:38
Lokalizacja: Ireland

Post autor: camels » ndz mar 18, 2007 13:56

witam
z opisu wyglada na to ze auto sie zalewa.
na poczatek sprawdzil bym czujnik temp plynu chlodzacego,nastepnie przepustnice czy nie jest brudna i przewody podcisnienia czy nie lapie gdzies falszywego powietrza.do sprawdzenia czujnika trzeba podpiac pod komputer.
pozdrawiam


camels

derg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:16
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: derg » ndz mar 18, 2007 14:06

przepustnice juz wymienilem jeden czujnik temperatury tylko ze na wezu sa dwa i nie wiem ktory to w sumie jest od temperatury ? zrobie zdjecie za chwile to pokaze o co mi chodzi



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 18, 2007 14:22

camels pisze:do sprawdzenia czujnika trzeba podpiac pod komputer
Po co? :bigok:
Obrazek



Awatar użytkownika
camels
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob mar 10, 2007 11:38
Lokalizacja: Ireland

Post autor: camels » ndz mar 18, 2007 14:23

jak nie wiesz ktory to rozlaczjeden z nich i zobacz jak sie zachowuje temp.na liczniku jesli spada do zera to ten czujnik jest odpowiedzialny za temp.na liczniku czyli nalezy wymienic ten drugi ktory wysyla temp do sterownika silnika.
pozdrawiam

[ Dodano: 18 Mar 2007 12:26 ]
w kazdym razie powinien byc to czujnik z czterema pinami tak jak na zdjeciu ktore przeslal kolega.
pozdrawiam

[ Dodano: 18 Mar 2007 12:31 ]
zgodze sie mozesz miernikiem sprawdzic ale zdarza sie tak ze przy nizszych temperaturach czujniki wskazuja ok w miare gdy temp.silnika rosnie po podlaczeniu kompa widzisz jak temp.skacze czasami z wyzszej temp.na nizsza kilka razy na minute .miernikiem jest to ciezko sprawdzic chyba ze czujnik nawalil na dobre
pozdrawiam


camels

derg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:16
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: derg » ndz mar 18, 2007 15:04

OK dzieki wielkie jutro wieczorkiem bede grzebał jak sie uda i przestanie gasnac to chyba przesle wam flaszke :pub:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 18, 2007 15:09

derg pisze:OK dzieki wielkie jutro wieczorkiem bede grzebał jak sie uda i przestanie gasnac to chyba przesle wam flaszke
hehe 3 razy w tyg jadę przez Przeworsk ;) :D Ale wódki nie piję ;)
Tak jak camels mówi, w tym silniku można już więcej się przez VAG'a dowiedzieć. Bo jeśli chodzi o silniki w MK3, to mogą źle pracować, a błąd nie wyskoczy. Taka loteria.
Jeśli Twój podłączysz na odpalonym, prześledzą wszystkie parametry to na 100% coś wykaże, tym bardziej, że już wykazuje dziwne watrośći na MFA.
Pozdrawiam.



derg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:16
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: derg » ndz mar 18, 2007 15:18

no wlasnie o to chodzi ze pokazywal przeplywke pozniej przepustnice wszystko zostalo wymienione a teraz nic nie pokazuje i problem ten sam :/



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 18, 2007 15:28

derg pisze:a teraz nic nie pokazuje
a zdarzyło mu się takie coś, kiedy był podłączony pod VAG'a? Myślący mechanik znający się na elektronice powinien od razy wpaść co nie gra. A jak dasz po gazie to pracue normalnie? W schemacie wiszę silniczek krokowy w silniku AGU, moze to on?
To jest właśnie to, o czym mówię.... Niestety elektronika wszystkiego nie pokaże. Może w dobrym silniku być masa głupich błędów spowodowanych zaśniedziałymi stykami, a w zajeżdżonym bez kompresji być wszystko cacy.
Pozdrawiam.



derg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:16
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: derg » ndz mar 18, 2007 15:43

Gdy był podłaczony pod Vag-a to jak na złosc wszystko OK. Czasem przy normalnej jezdzie (trzymaniu nogi na gazie ) auto samo zmuli sie tak jakby ktos wylaczyl zaplon albo brakło paliwa nie wiem. Szarpnie nim tak raz czy dwa i jedzie dalej. Nie miałbys zdjecia tego gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy ?

[ Dodano: 25 Mar 2007 17:52 ]
problem rozwiązany przepływomierz padł ....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 304 gości