1.8T pytanie ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T pytanie ?
Może ktoś udzieli mi odpowiedzi na następujace pytanie pojawił mi sie problem mianowicie taki że gdy auto sie nagrzeje to czasami na wolnych obrotach pojawia mi sie falowanie obrotów z rury wydechowej zaczyna wydobywac sie czarny dym i spalanie na kompie pokazuje na postoju 46.2L/100Km potem silnik gasnie i moge go odpalic dopiero po 10min ma ktos jakies sugestie co to moze byc ? 1.8T wersja gti 99r
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
jak nie wiesz ktory to rozlaczjeden z nich i zobacz jak sie zachowuje temp.na liczniku jesli spada do zera to ten czujnik jest odpowiedzialny za temp.na liczniku czyli nalezy wymienic ten drugi ktory wysyla temp do sterownika silnika.
pozdrawiam
[ Dodano: 18 Mar 2007 12:26 ]
w kazdym razie powinien byc to czujnik z czterema pinami tak jak na zdjeciu ktore przeslal kolega.
pozdrawiam
[ Dodano: 18 Mar 2007 12:31 ]
zgodze sie mozesz miernikiem sprawdzic ale zdarza sie tak ze przy nizszych temperaturach czujniki wskazuja ok w miare gdy temp.silnika rosnie po podlaczeniu kompa widzisz jak temp.skacze czasami z wyzszej temp.na nizsza kilka razy na minute .miernikiem jest to ciezko sprawdzic chyba ze czujnik nawalil na dobre
pozdrawiam
pozdrawiam
[ Dodano: 18 Mar 2007 12:26 ]
w kazdym razie powinien byc to czujnik z czterema pinami tak jak na zdjeciu ktore przeslal kolega.
pozdrawiam
[ Dodano: 18 Mar 2007 12:31 ]
zgodze sie mozesz miernikiem sprawdzic ale zdarza sie tak ze przy nizszych temperaturach czujniki wskazuja ok w miare gdy temp.silnika rosnie po podlaczeniu kompa widzisz jak temp.skacze czasami z wyzszej temp.na nizsza kilka razy na minute .miernikiem jest to ciezko sprawdzic chyba ze czujnik nawalil na dobre
pozdrawiam
camels
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
hehe 3 razy w tyg jadę przez Przeworsk Ale wódki nie pijęderg pisze:OK dzieki wielkie jutro wieczorkiem bede grzebał jak sie uda i przestanie gasnac to chyba przesle wam flaszke
Tak jak camels mówi, w tym silniku można już więcej się przez VAG'a dowiedzieć. Bo jeśli chodzi o silniki w MK3, to mogą źle pracować, a błąd nie wyskoczy. Taka loteria.
Jeśli Twój podłączysz na odpalonym, prześledzą wszystkie parametry to na 100% coś wykaże, tym bardziej, że już wykazuje dziwne watrośći na MFA.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
a zdarzyło mu się takie coś, kiedy był podłączony pod VAG'a? Myślący mechanik znający się na elektronice powinien od razy wpaść co nie gra. A jak dasz po gazie to pracue normalnie? W schemacie wiszę silniczek krokowy w silniku AGU, moze to on?derg pisze:a teraz nic nie pokazuje
To jest właśnie to, o czym mówię.... Niestety elektronika wszystkiego nie pokaże. Może w dobrym silniku być masa głupich błędów spowodowanych zaśniedziałymi stykami, a w zajeżdżonym bez kompresji być wszystko cacy.
Pozdrawiam.
Gdy był podłaczony pod Vag-a to jak na złosc wszystko OK. Czasem przy normalnej jezdzie (trzymaniu nogi na gazie ) auto samo zmuli sie tak jakby ktos wylaczyl zaplon albo brakło paliwa nie wiem. Szarpnie nim tak raz czy dwa i jedzie dalej. Nie miałbys zdjecia tego gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy ?
[ Dodano: 25 Mar 2007 17:52 ]
problem rozwiązany przepływomierz padł ....
[ Dodano: 25 Mar 2007 17:52 ]
problem rozwiązany przepływomierz padł ....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 79 gości